globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.10.2020 v 00:42 | Nahoru | #1
Caute,
e46 n42b20
Problem s brzdami.
Prve stlacenie brzdoveho pedala ok, druhe tiez a pri tretom je uz pedal tvrdy a treba nan poriadne tlacit aby clovek brzdil.
Zatial som pretesnil vakuovu pumpu (obe tesnenia)
a vymenil som tesnenie na posilovaci (c.4) a spatny ventil (na hadici pri c.6) co je na posilovaci.

Ked som strcil do posilovaca hadicku, tak koniec bol od oleja, no ked som sa ten olej snazil cerpadlom vytiahnut, tak som z tade dostal mozno pol deci oleja... teda predpokladam ze viac tam neni.
Hadica od vakuovej pumpy k posilovacu vyzera na pohlad neporusene.
Sycanie z posilovaca nepocujem.

Ked chytim hadicu co ide do vakuovej pumpy, zda sa mi ze sa trochu kyve ten natrubok (na vakuovej pumpe) na ktorom je nasadena ta hadica. (ma sa to trochu/minimalne kyvat?)
Ako postupovat dalej?
Ako vylucit chybnu vakuovu pumpu alebo posilovac?


Naposledy editováno 03.10.2020 01:03:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.10.2020 v 19:40 | Nahoru | #2
MatkoR6> máš špatnej hlavní válec. Ten olej je brzdovka. S velkou pravděpodobností zařval i posilovač, ta membrána nemá ráda brzdovku a bude zpuchřelá. Proto to nedrží podtlak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist