oxygen píše: RomanSS> hele že se olej haldexu měnil loni - tam se vzhledem k nájezdu měl měnit každoročně, ne? (já jim to měním po 50ti)
i když ony to u tebe většinově fakt budou dálniční km - a tam si ty haldexí lamely spolu vrznou jen vzácně, jen na sněhu
to zas u mě v normoš provozu jak jen je vlhko natož mokro šoupou si furt, léto zima všechno jedno žhavím je aj diferáky
.. nejsem blbej, abych se s tim 4wd celej rok tahal jen abych pak občas v zimě vyjel nějakej ten kopec, žejo
Každých 60 tisíc...stejně tak jako dsg. Což bylo vždy dělaný.
Prodávám to přes vw, kde to bylo vždy servisovaný (až na ty vstřiky), tak je to i ve výpisu oprav.
Na sněhu se s tím zablblo párkrát taky.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: A že chtějí za novej Alltrack přes 1,5 mio? To je jejich problém - my strategici za těch jejich pár tabletů můžeme mít krásnejch aut i motorek půl stodoly
Tak někdo ty nový drahý musí kupovat, aby pak měli strategici čím jezdit.
Taky tu cenu úplně nechápu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Tak někdo ty nový drahý musí kupovat, aby pak měli strategici čím jezdit.
Taky tu cenu úplně nechápu...
Problém je, že tyhle dnešní nový po 8-10ti letech už pro strategiky zajímavý asi nebudou Bo kasičku umíme vyprazdňovat zodpovědněji
oxygen píše: Problém je, že tyhle dnešní nový po 8-10ti letech už pro strategiky zajímavý asi nebudou Bo kasičku umíme vyprazdňovat zodpovědněji
To se říká už dobrých 15 let a pořád se ty novodobý křápy dají jako ojetiny prodat a nijak extra se to nesere...3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ...twl tady je to fakt bidnej perskej bazar.., když už se tu nabízí i sroty od vw...
Budu mít ještě dva transportery na prodej!
Už mlčím...
Naposledy editováno 09.01.2023 14:09:53
MedWed píše: ...twl tady je to fakt bidnej perskej bazar.., když už se tu nabízí i sroty od vw...
Žejo, a totální dovedeš si k asi představit, jak jeden z nás vypatlanců - co drandíme dromy furt u omezovače - ten vyšponovanej dvoulitr LidoWagen jistěže ušetřil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Budu mít ještě dva transportery na prodej!
No to právě do tý silný T6ky kámoš za těch 170 zahučel ale to je těžký auto a i najeto měl už přes 90...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
....než se někdo začne navážet do poláků,tak bych jen rád napsal,že se tam najdou tak vymakaný dílny,že se o nich možná nesnilo ani těm nejdražším autorizákům u nás...
MedWed píše: ...twl tady je to fakt bidnej perskej bazar.., když už se tu nabízí i sroty od vw...
Mel bych tady perskej motlitebni koberecek po nemeckym musulmanovi, ktery mi pred mnoha lety prodal muj prvni z rady R25 a koberecek v nem zapomnel ... mozna je i litaci, ja to nezkousel.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: RomanSS> Nene,měl sem naftovýho.Motor dal něco přez 200... ale pak mě trochu mrzelo,že sem ho dal pryč,bo sem v Polsku našel dílnu,co by mi motor vyměnila za repas za slušný prachy.
....než se někdo začne navážet do poláků,tak bych jen rád napsal,že se tam najdou tak vymakaný dílny,že se o nich možná nesnilo ani těm nejdražším autorizákům u nás...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: kdyz shanim na evropsky auto neco, co je nesehnatelne v cele Evrope, sezenu to vzdycky nakonec v Polsku.
...nakradené z těch aut v celé Evropě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Budu mít ještě dva transportery na prodej!
Už mlčím...
Obrněný? Jak moc shnilý, jak moc vylítaný, jak moc starý a jak moc cenově přestřelený?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1100Virago píše: ...nakradené z těch aut v celé Evropě
Kdepak, to jsou vesmes nove veci. Ty maji svuj puvod uplne stejny, jako nove dily v Cechach - kradou to chudaci delnici ve fabrikach, aby meli na chleba .Me tam teda displej asi nevadi, kdyz je to co potrebuju na tlacitkach a kolečkách. A to u normálních aut tak bývá…
Vcera jsem prolejzal taycana a překvapilo me jak je ten interiér jednoduchej a decentní. Majitel na nem ma 10tis km a elektromer zvlast na nabijecku a dopocitali jsme se asi 1,20 na km, coz neni zly.. pri jeho stylu jízdy prej cca 300km km na nabití … coz je zhruba jako muj styl jízdy
Naposledy editováno 09.01.2023 18:13:12
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale co je špatně na velkým displayi? Mně se možnost nastavit si co, kde a jak potřebuji vidět hodně líbí.
FiZzeR píše: Obrněný? Jak moc shnilý, jak moc vylítaný, jak moc starý a jak moc cenově přestřelený?
nn, obyč 1.9 bílý, oba se servisní vestavbou...jedno je z pozůstalosti - 2006 najeto 240t., druhý z firmy, to je to poface, najeto cca 220, rok myslím 2010, se zítra podívám...
už jsem to tady zamrdal dost
Auto pro nějakýho řemeslníka. Já si takhle z firmy koupil stejnýho transpíka na stavbu baráku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: oxygen> co je špatně na velkým displayi? Mně se možnost nastavit si co, kde a jak potřebuji vidět hodně líbí.
Co je špatně, zeptej se těch šéfů
Podle mě je ten opatlanej pruh v autech jednak designová pecka, a druhak je to zbytečně obří i řidičovu pozornost rušící diskotéka která nám donedávna totiž ani nechyběla - před akcentem na asiatský trhy s jejich zálibou v cingrlátkách
Ale za mne - jaký ty potřebný údaje je třeba zobrazovat na metr (i víc) dlouhym displeji? Co já jako řidič, kterej čumí ven aby řídil aji předvídal, teda nevím že ještě potřebuju? Jako vážně a bez ironie - co?
Naposledy editováno 09.01.2023 18:55:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Co je špatně, zeptej se těch šéfů
Podle mě je ten opatlanej pruh v autech jednak designová pecka, a druhak je to zbytečně obří i řidičovu pozornost rušící diskotéka která nám donedávna totiž ani nechyběla - před akcentem na asiatský trhy s jejich zálibou v cingrlátkách
Ale za mne - jaký ty potřebný údaje je třeba zobrazovat na metr (i víc) dlouhym displeji? Co já jako řidič, kterej čumí ven aby řídil aji předvídal, teda nevím že ještě potřebuju? Jako vážně a bez ironie - co?
Co používám já, tak je velká online navigace se zobrazováním dopravy u volantu...tam si nastavím jak chci i odometer a otáčkoměr...plus jízdní data na bocích displaye...a na hlavním mám spotify + telefon. Vše si nastavím jak chci já...
Nevím, jak tě něco, na co se nedíváš, může rozptylovat a rušit při jízdě...pohybující se ručička na tachu tě taky rozptyluje?
Mně se zrovna tohle, ikdyž to k ničemu nepotřebuješ (akorát komfort), hrozně líbí...že si to nastavíš jak sám chceš...
edit: a světe div se...ve většině autotestů si testeři ani nepropojí infotainment s netem a nenastaví dle osobních preferencí a pak to vypadá, že je to opravdu k hovnu...stejně jako když si vezmeš auto z půjčovny
Naposledy editováno 09.01.2023 19:17:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tady je vidět, že za komfort považujem každej něco jinýho - já třeba to, že jak do auta lezu, tak jen cvrnknu o startér a rozjíždim se už se zavíráním dveří plus třeba nenucenej odpich, dobrej výhled, pohodlnej podvozek i sezení a spousta prostoru kolem tebe i pro kolena - tožxL ty moderní spacáky pro mne leda tfuj blé
Ono to nekončící vyžadování pozornosti s nastavováním, přepínáním a vypínáním režimů aji systémů mi i u těch mejch dvou motorek s tablety sere už neskutečně...
A jinak, jak jako že se na displeje nekoukáme? Kam to tedy zíráme, když né dopředu těsně nad tou barevnou tabulí, často do tmy?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: RomanSS> tý většině testerů se já tedy nedivim k čemu je hloubkově studovat návody a labyrinty menu, natož si snahou o zapamatování zasírat kebuli - když se ta auta střídají? navíc kára není ve finále nic božskýho, ale jen prostředek jímž se někam přemisťuješ, nic víc..
Tady je vidět, že za komfort považujem každej něco jinýho - já třeba to, že jak do auta lezu, tak jen cvrnknu o startér a rozjíždim se už se zavíráním dveří plus třeba nenucenej odpich, dobrej výhled, pohodlnej podvozek i sezení a spousta prostoru kolem tebe i pro kolena - tožxL ty moderní spacáky pro mne leda tfuj blé
Ono to nekončící vyžadování pozornosti s nastavováním, přepínáním a vypínáním režimů aji systémů mi i u těch mejch dvou motorek s tablety sere už neskutečně...
A jinak, jak jako že se na displeje nekoukáme? Kam to tedy zíráme, když né dopředu těsně nad tou barevnou tabulí, často do tmy?
Barevnost a intenzitu světla budíků si nastavíš jak ti to vyhovuje...takže to nerozptyluje o nic víc, než tvoje pranžový budíky v z4
Komfort je třeba že i sedneš a auto ti na základě predikce (rutiny) samo nabídne, kam asi pojedeš...případně si přes mapu v mobilu pošleš do auta, kam pojedeš (nadiktuješ přesně trasu se zastávkama), takže až usedneš, tak jen nastartuješ a jedeš...nebo ti začne hrát do repráků to, co máš ve spotify. Nebo tě samo objedná na servis. Samo od sebe vypočítá trasu na základě dopravy (zrovna v Praze dost k nezaplacení). Nebo že si hlasem v CZ nadiktuješ co potřebuješ (vytápení, masáž, topení pod zadkem, telefon). Zrovna tohle všechno se mi líbí, když v autě trávím 2 hodiny denně v průměru.
A tohle všechno nemusíš využívat a ty budíky si nastavíš tak, aby ti ukazovaly jen ty tvoje jednoduchý věci.