1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PlusOne píše: https://auto.bazos.cz/inzerat/144123606/bmw-e39-540ia.php
Tady máš E39, co vše splňuje
Mno, to už je trochu bastl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Kdyby to bylo bez kvedlacky a nebylo to v asii, bylo by to zajimave.
Mnojo, fofrklacek uz jsme tu resili. :) Nazor mam porad stejnej. Steptronic v tomhle bawu neni vazne nic dobryho. Kazi odezvu na plyn a predevsim je to drahy kurfítko.
Naopak manual beru jako vyhodu a i tu Asii vlastne, v praHÉ jsou obecne auta vic vyhuntovana.
Za me do e39 rozhodne manual, ale treba do f10 klidne automat, tam je to u te kačeny uz uplne jedno. :)
Dal jsem to jsem proste pro nekoho, kde chce utratit 100 tycek, treba za ovci, ale preci jen by rad neco ridicsky i stylove lepsiho.
E39 i v trochu e60 jsou jeste v benzinu celkem ridicska auta (F10 uz je hodne spatna), co muzou potesit a zaroven velmi pohodlne povozit 4 dospele po Evrope.
Ja bych do tohodle kusu klidne i sel, kdybych nemel na bezne uzivani bezplatne vozitko.
Na fotkach vypada solidne a kombinace 3.0, m paket, manual, bude porad v bawo kurzu.
Pekna 540i je supr, ale uz je zkratka jinde. I ja mam aktualni na e36 nabidku na 380K a nejdu do toho, na celym mobile/autoskunku neni podobny auto a naopak jsou tam daleko drazsi a to je dobre, ze ceny jdou umele pekne nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PlusOne píše: https://auto.bazos.cz/inzerat/144123606/bmw-e39-540ia.php
Tady máš E39, co vše splňuje
Naposledy editováno 08.11.2021 15:59:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Mnojo, fofrklacek uz jsme tu resili. :) Nazor mam porad stejnej. ....
a proc asi myslis, ze jsem to napsal?Medved píše: " .... barva hellrot ,origo byla stříbrná , na autě je nějaká práce ,nemám na ni bohužel čas ..." ... tomu rozumim asi takhle: "dotahnul jsem karu za slusny prachy a kdyz jsem to chtel dodelat, aby to nejaka kavka koupila za trojnasobek, zjistil jsem, ze je to slepovany jak vlastovci hnizdo a kam sahnu, tam je pruser, tak to prodavam za absolutne pevnej dvojnasobek nejakymu debilovi".
Přesně tak na mě ten inzerát působí
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: a proc asi myslis, ze jsem to napsal?
a proc myslis, ze na to reaguju. :)
Ona uz je to teda doba, mozna pres 10 let, ale mam za to, ze jsme se potkali na jednom aprilia srazku. Nebyl jsi tenkrat z Ostravska?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše:
Kdyby nekdo touzil po manualni e39 540i, tak ja tu svoji chci prodat akorat by to stalo asi tak jako 3 ty cerveny chciplotiny a jeste neco malo mozna k tomu
Hm...tohle je moc pekny auto a cenovka urcite adekvatni, urcite bych to mrksnul na evropskou inzerci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: a proc myslis, ze na to reaguju. :)
.... Nebyl jsi tenkrat z Ostravska?...
(na aprillia srazu jsem fakt nikdy nebyl, s ostravskem ani jinou asii nemam nic spolecneho )
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Hm...tohle je moc pekny auto a cenovka urcite adekvatni, urcite bych to mrksnul na evropskou inzerci.
Evropska inzerce je smer prodeje kterym chci jit. Momentalne je auto znova poskladany tak, jak vyjelo z tovarny. Vcetne kol, interieru, svetel a vsech malickosti.
Takze v tuhle chvili je to faceliftova (2002) 540i s manualem, s tovarnim paketem a vsim co k tomu patri, v touringu. Kterejch bylo prodanejch hodne maly mnozstvi
Uvidime jak se ji povede, mam predstavu za kolik bych chtel a taky kolik je minimum za kolik bych nechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Evropska inzerce je smer prodeje kterym chci jit. Momentalne je auto znova poskladany tak, jak vyjelo z tovarny. Vcetne kol, interieru, svetel a vsech malickosti.
Takze v tuhle chvili je to faceliftova (2002) 540i s manualem, s tovarnim paketem a vsim co k tomu patri, v touringu. Kterejch bylo prodanejch hodne maly mnozstvi
Uvidime jak se ji povede, mam predstavu za kolik bych chtel a taky kolik je minimum za kolik bych nechal
Jo to byl nemel byt problem takovy kousek prodat. Osobne na ty touringy moc nejsem, ale vim, ze zrovna tady je to o vic unikatnejsi.
Medved píše: A ted jsem se doopravdy urazil!
(na aprillia srazu jsem fakt nikdy nebyl, s ostravskem ani jinou asii nemam nic spolecneho )
Nebud outlocitnej. :))
Hm....tak to byl jinej Medved (Medwed to nebyl) a ja si celou dobu rikal, ze jsi na netu uplne jinej i kdyz to vetsina.... :)
Tak oukej.
Debatu Praha vs. Asie nechame. Osobne me tyhle reci zily netrhaj (jsem rodak z Krkonos), jen si rikam, ze pražští nevi, o cem mluvi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
bych předešel infarktu, až se na jaře rozhoupu a šoupnu z4 do inzerce
oxygen píše: dark-demon> hele to dej pak vědět páč by mne opravdu zajímalo, do jaký míry se skutečný prodejní ceny liší od těch nabídkovejch vyvolávacích - bo mám podezření, že někdy velice až nechutně ale třeba né, no
bych předešel infarktu, až se na jaře rozhoupu a šoupnu z4 do inzerce
Jo dam, ale k projedi bude az tak brezen. Musim nechat rozlestit svetla, vycistit a lehce srovnat interier, udelat jeste nejakej mensi servis, at je to pripraveny rovnou k odjezdu.
No a pak udelat nejaky pekny fotky a doufat ze se proda
Cenu samozrejme lehce napalim, ale za 320-330 bych byl rad. Pod 300 to nedam
SLEEPER píše: Jo to byl nemel byt problem takovy kousek prodat. Osobne na ty touringy moc nejsem, ale vim, ze zrovna tady je to o vic unikatnejsi.
Uvidime, sleduju to roky. A musim rict, ze stejny auto sem ns inzerci snad nevidel. Takze cena se odhaduje blbe
Casto to jsou predface preskladany, nebo dodelanej paket, nebo automat. Najit vylozene facelift, s tovarnim paketem a manualem, je proste tezky. V cr vim o dvou, a to jedno je chudak celkem dopraseny
Touring je v tomhle mnohem vzacnejsi, jinde nez v evrope se to neprodavalo.
Na nemeckym e39 foru je blazen, kterej si dal tu praci a podle VINek dal dohromady seznam kolik by jich melo bejt vyrobenejch +- par kusu. Dosel k cislu ze touringu v manualu bylo 950, cca 50/50 predface vs face a z toho mezi 50-60 s tovarnim mpaketem
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Poslední dobou narážím na popis motoru “šepot květin”, to je taky skvělý (ideálně když o servisu nepadne ani slovo).
Až zas budu něco prodávat, asi dám do popisu “legendární šepot květin”.
"Uloženka" = díl obvykle turecké nebo čínské produkce vydávaný za původní díl vyrobený v ČSSR. Proslavilo se to nejspíš naporobeninama regulátoru PAL, které si jistý obchodník nechal vyrobit v Číně včetně napodobeniny papírové krabičky s nápisem "Made in Czechoslovakia" a cenou Kčs v kroužku. Ta krabička byla na tom výrobku asi jedinou kvalitní částí, jinak to byl levný mizerný šmejd.
"Rarita", častěji ve tvaru "Raryta" = bastl složený ze všeho, co se doma našlo, vydávaný za speciální exportní verzi do nějaké neobvyklé země.
"Legendární" = tuctový produkt minulých dob.
Vzhledem k nájezdu v mílích a absenci SPZ by mě nepřekvapilo, kdyby to byl dovoz z USA a zákazníku přihlaš si to sám. Což obvykle vychází velmi draho a nevyplatí se to. Takto jsou v evropské inzerci často Jeepy Wranglery, kde zájem o ojetiny převyšoval nabídku už v dobách před automobilovou krizí.
To ale nic nemeni na tom, ze kdyby byla v dobrym stavu tak je to opravdu rarita a bude to peklo.
Co se tyce narocnosti a spolehlivosti, tak je tohle udajne jeden s nejnarocnejsich motoru. Ale pokud se dela preventivne to co ma, coz je hlavne vymena lozisek na klice po cca 100tkm pak je ten motor prej schopnej fungovat jako vetsina dalsich M motoru
Naposledy editováno 21.11.2021 15:12:47