1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Volové todle jsem měl doma a takhle mi žena koupala
... no a po čtvrt roce ležení doma pak převoz na čtvrt roku do rehab. centra u Berouna, mj. učit se v bazénu znova chodit atd... (modernější Kladruby)
Covece ses tady nejakej pohublej a ne jak si te z Zeleznaku pamatuju.
Je mi jasny, ze zadnej med...
PinkPanther píše: Tak jsem dnes obouval 911 na nový gumy a zjistil jsem, že původní majitel tam měl pod koly 30 mm duralový podložky a v kufru naštěstí origo krátký šrouby.
Myslíte, že je to k něčemu ? Fakt je to, že ty kola trošku povystrčený nevypadají špatně, ale že by soudruzi ze Stutgartu něco nedomysleli ?
Máte někdo s bramborama něco podobnýho ?
Dík.
Ja jsem kdysi davno v praveku distancni podlozky pouzival na fáčko a fungovalo to i na hobby vrchy. Zadnej problem, ale samo to musi byt dobre udelany a z dobreho materialu (i srouby) s velmi vysokou odolnosti proti "střihu."
assassin píše: U e36 je pomerne malo mista pro pneu, tzn podložky se dávají az v pripade, ze kolo drhne o tlumic kvuli šířce pneu nebo geometrii. Casto bývají zavalcovane lemy, aby tam slo dat širší pneu, tzn na 36 davaj podložky jen ti co maji spatne ET
To jo, puvodne jsem chtel kola R18, ale ty nizkoprofilovy 17" jsou tak tak, ale mam to snizeny.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nebo kdyz mi tu kdysi 928 nemako rozmlouval a daval sem inzerat na 2ks fiat dino, jedne peknej, jeden vhodnej na restaurovani a nahradni motor... za 300tis...
no nedavno jsem se dival , za kolik se dneska prodava samotnej ten motor...
tak jak bych to tenkrat ulozil do stodoly, tak bych to dnes za tech 300tis prodal
Naposledy editováno 11.02.2021 13:02:21
PinkPanther píše: Tak jsem dnes obouval 911 na nový gumy a zjistil jsem, že původní majitel tam měl pod koly 30 mm duralový podložky a v kufru naštěstí origo krátký šrouby.
Myslíte, že je to k něčemu ? Fakt je to, že ty kola trošku povystrčený nevypadají špatně, ale že by soudruzi ze Stutgartu něco nedomysleli ?
Máte někdo s bramborama něco podobnýho ?
Dík.
Jo, mam podlozky na obou autech a je to jen kvuli vzhledu. Zadnou jinou funkci to nema, naopak pak dostavaj trosku vetsi kotel loziska. Ale jebat, dulezity je jak to vypada
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pokud vse funguje, sedi, tak podlozky rozhodne nechcej.
SLEEPER píše: Jak jsem tu daval ty V12 od ferrari, tak udajne musi motor ven i jen pri vymene svicek.
Pokud vse funguje, sedi, tak podlozky rozhodne nechcej.
U starejch jag V12 (XJS) se posledni 2 svicky taky nedali bez motoru venku vyndat, ale neni to Ferrari tak se holt nemenily no
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Třeba kolik práce dají svíčky olej filtry na Concordu -?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Na youtube je návod jak si vyměnit olej na bugatti veyron. Několik hodin práce a hodně šroubků.
A v servisu tento ukon stoji cca 400tis kc???
No ty vole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead píše: oioi01> no, tak u auta za 30 míčů bych tohle asi neřešil, stejně jako sadu pneu apod. :)
Gumy chapu, to jsou specialky, co musi vydrzet 450km/h, ale vypustit a nalit olej za 420tis???
40tis bych pochopil, tohle je fakt moc, kolik si uctuji za hodinu, 100tis?