FiZzeR píše: Že by byl tak strašně moc znát odběr altíku, jak se snaží docpat umírající baterku? Je fakt, že se starou to tam cpalo furt 14.3, teď s novou je to na 14.0
Je to možný. Když by to bylo znás u slabého benzínu, tak bych to pochopil... ale u 530d s chipem mi bylo zvláštní.
PS: hezký to je, ale u e46 je prostě hodně znát, jestli je to paket či nikoliv. Což u ostatních a novějších mi zas takový rozdíl nepříjde. Prostě mi tam nejsou sympatické ty mlhovky asi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A paradoxně je to pohodlnější než na těch 17" límcovejch BBS co jsem tam měl předtím. Asi protože neodpružený hmoty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: FiZzeR> tak me staci srovnani 46 a 39... a to je ta 46 na normalnich 16" ... a uz je to na me neprijemny...
Srovnáváš jabka a betonový tvárnice. Obojí má jinej podvozek, jinou hmotnost, jinej profil gum...
A velký nerovná se vždycky špatný. Na čem se ti pojede po dlažebních kostkách líp, na skejtu nebo na horským kole?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Hele jako co je s mrdka vlaknem? Jestli tady budou psat jen stastlivci tak to tu okamzite umre
Do me to dnes napalila zenska v Picassu... pikas predek zmuchlanej, x5 odrbly predni naraznik a mirne promacklej blatnik jako je to mrdka ale tank-built, chybi uz jen poklop nahore. Nejlepsi otazka od prcku vzadu "Stalo se neco?"
Ted drandim x6 biturbo, jako motor uzasnej (kdyz se zrovna nesype), podvozek fajn, tim vycet pozitiv konci.. zvenku nadhera sexy bestie, uvnitr hrozna mrdka. Vsechno tvrdy, vrze to, pocit z jizdy Octa hadr. Ale 500 koniku je zabavnych, to nemohu rict.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Me e46 na 17 jezdila denne po meste, bez problemu
nj... jsou lidi, co na ni maji 20"...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Dá, ale za odpovídající obnos.
Jinak jsou ty auta stejný, čili pohlídat si to samý co u 330i. Hlavně asi korozi a krpy v elektrice, jinak se dá všecko poměrně snadno a ani né moc draze vyřešit.
S motorem M54 už to asi bude mít vyztužený kotvící body zadní nápravy, ale i tak bych tam kouknul, u kombála zadní pružiny jestli jsou komplet, a pak klasika co je na podvozku na kaši, přední ramena, zadní ramena (jsou dost opomíjený, zpravidla to má vakl v horním kuláči), jak je na tom spojka/dvouhmota, chladič jestli nemá smajlíka, kouknout přes víčko oleje jak moc je ten motor zamrdanej kvůli longlife, jestli separátor drží podtlak a nemá uhnilý hadice, disa jestli nerachtá (což teda ještě nemusí znamenat že je ok) vanos jestli nerachtá kolem 2tis, no a pokud máš možnost tak kouknout na diagnostiku, hlavně na fuel trim.
Každopádně to jsou spíš jen takový argumenty pro vyjednávání o ceně, stejně do toho nasypeš (můžeš si akorát vybrat jestli hned a preventivně, nebo až se to rozbije daleko od domova), naštěstí je tohle auto jako lego.
Ed.: A jelikož chceš kombíka, tak to má bejt asi auto na práci spíš než pro radost - v tom případě si kup radši oktávku nebo pašíka, E46 je k ničemu a je to díra na peníze
Hmm, včera jsem to dovezl. Z elektriky funguje všechno, nehnije, DISA po opravě, VANOS přetěsněný, separátor nový, chlápek se o to celkem staral. Na diag sem to neměl, žádný vánoční stromeček na budíkách. Občas se stane, že při vyřazení otáčky spadnou tak na 600ot/min. ale pak se zase vyhoupnou trošku výše a drží, tak nevím, jestli to je vlastnost nebo chyba...
edit: Jinak co to je odpovídající obnos, to by mě zajmalo
Naposledy editováno 17.08.2017 23:20:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Srovnáváš jabka a betonový tvárnice. Obojí má jinej podvozek, jinou hmotnost, jinej profil gum...
A velký nerovná se vždycky špatný. Na čem se ti pojede po dlažebních kostkách líp, na skejtu nebo na horským kole?
Tenhle příměr kulha na obe nohy :D nemyslíš si doufam ze v povoleném rozměru maji treba na e46 zasadne jinej prumer 16ky nez 18ky?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Tenhle příměr kulha na obe nohy :D nemyslíš si doufam ze v povoleném rozměru maji treba na e46 zasadne jinej prumer 16ky nez 18ky?
Neruš moje kruhy, zbaštil mi to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Maras: houpani volnobehu muze delat treba volnobeznej ventil, ale klidne i netesnost sani - treba prasklej vlnovec
To co popisuješ je zrovna vlastnost. Než jednotka zareaguje že tak nějak padly otáčky a tak nějak by se mola začít starat o volnoběh, a než vzduch proteče těma tenounkejma dírečkama (volnoběh má oddělený sací kanály)....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mno projdu aspoň ty hadice, Disa s vanosem jsou přetěsněné nebo tak něco (byly k tomu faktury z nějakého UK shop) a separátor byl měněný společně s jednou hadicí. Pod 600 otáček po vyřazení to nepadá, možná se to lehounce houpe na volnoběh, ale to poznám jen když stojím venku, mám otevřené dveře a držím se jich, tak cítím tak jednou za 3 vteřiny lehké zachvění
SVSkritek píše: Na mistnim gangsta srazu, jsem potkal tohodle typka. A rikal ze do toho nemuzou vic nez dva, aby to nedrhlo. Hlavne je to teda snizeny..]
Já v tom spatřuju nebetyčné plýtvání penězi neboť ty Erháčka co na tom má, mají zhruba stejnou cenu jako to auto To už je do nebe volající takové mrhání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Londoner píše: Na denni jezdedi bych auto nechal na velikosti z fabriky, prece jen ten podvozek byl na to postavenej...
17" na e46 je rozmer doporuceny vyrobcem.
maras píše: FiZzeR> Mno vysolil sem za 320i Touring Imola Rot v M-Paketu po FL 130 klacků... A to mi za 15 let starý krám přijde dost
Mno projdu aspoň ty hadice, Disa s vanosem jsou přetěsněné nebo tak něco (byly k tomu faktury z nějakého UK shop) a separátor byl měněný společně s jednou hadicí. Pod 600 otáček po vyřazení to nepadá, možná se to lehounce houpe na volnoběh, ale to poznám jen když stojím venku, mám otevřené dveře a držím se jich, tak cítím tak jednou za 3 vteřiny lehké zachvění
To je blázen
Hadic je tam mnoho, taky trubic a hubic a špuntů záslepek atd., navíc poškození není vždycky patrný na první pohled. Jednodušší je kouknout na fuel trim.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: 17" na e46 je rozmer doporuceny vyrobcem.
Ty moje 19" mají stejný dynamický průměr, váží taky stejně, ET je taky stejný, takže...?
FiZzeR píše: Ty moje 19" mají stejný dynamický průměr, váží taky stejně, ET je taky stejný, takže...?
Rekl bych ze rozdil bude v tlumici schopnosti ty vyssi gumy u tech 17"......se kterou pocita tovarni podvozek. Ale samo je mozny ze se pletu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Ty moje 19" mají stejný dynamický průměr, váží taky stejně, ET je taky stejný, takže...?
Takze tam, kde to 17" relativne vyzehli pruzenim pneumatiky, ti na 19" vypadaji plomby
Btw ted jsem docasne nafasoval e60... nechcete, to auto nechcete ciwe jak si tohle nekdo muze dobrovolne koupit.. a to ji mam jakoze vybavenou