1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Tos čekal, že koupíš nový vůz bez nutnosti oprav?
Spis bilancuju postupne co vsechno me ceka... Zaroven premyslim co je bug a co je feature.. Neco rikal Petr ze bylo dycky a zase je otazkanzda to musi bejt..nebo jdeli to opravit, oripadne za kolik.. Tech otazek je hodne, ikdy jsem bawo nemel, nikdy takhle velkej motor a zda se mi ze to fakt nejese.. A zase kolobeh otazek.. Jsem zhckanej z malyho turba v novym mondeu, nebo potrebuje seridit..nebo uz ten vykon tam neni po 400k ted po dalnici mi okolo Kasselu nechtel na letku drzet do kopce ani 140, kdy ma pres 3000ot,cili by mohl mit kroutaku dost, spadnul pod 120 a ani na ctyrku se vlastne nesbira a ro uz toci docela vysoko...
Prp me je trochu zklamani jed ak, ze se to nechce hniut z mista aniz bych to nevzal pres spojku, mozna je to rukama a potrebunu tonukazat..ok a pak ze je to slaby ac lsano 192 k, pocitove to jede skoro stejne jako scorpio 2.0 dohc 120 k z roku 1990...
Tak ja fakt nevim...
Ono kdyz to nejede...me to zase nenuti litat atd.. Ale je to zklamani..ja chtel dvaosmu orotoze jsem myslel ze to pojede.
Musim se nejak objednat k tomu sikovnymu mechanikovi u praglu co nikdy ne.a cas.. Mozna by bo fajn kdyby se svezl nekdo kdo ten motor zna..aby me..da li panbuh uklidnil a vysvetlil ze to tak je normni..to by bo nejlepsi... Uz jedniu me vezl kamos nekde po okresce... A ro se mi zdalo ze to jede ok... E ted po ceste po risi 900 km se mito zase zda slaby... Stojim na podlaze a nic se nedeje...podrazuju..a stejnak.. Nevim no...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ja uz s tim 6let nejel, ale vim ze treba na kulataku (dejvicka) jsem mel roztoceny 1ky plny ruce, dva mezi 3-6tis jeste porad dost akcelerace na to aby nemohlo konkurovat nic "normalniho" ... az trojka uz je v rychlostech kde uz se to tak nejak smazava a jedou auta mezi 150-200konema stejne. Na motor jsem se v pohode udrzel 180+ps dieselu (330d, c70 D4) spis jsem mel malicko navrch kdyz jsem to drzel v otackach.... ono tech 200kg navic udela hodne, ale zas tolik? neverim
Vanos myslis ze tam chybi druhej, nebo ze by byl zralej na opravu ten jeden co tam je? Necvaka to asi ale.
Naposledy editováno 01.06.2017 00:31:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: PetrS> takze jsem mluvil o predchozi generaci a tu novou neznam, zapomnel jsem ze vyjela nedavno. A co nejaky suv? Na jizdu to bude nudny zhruba stejne :)
Bohužel to asi tak dopadne :/
Chtělo by to live data, klidně z telefonu (přes ten ELM dongle), pak by se dalo špekulovat co a jak.
Můj tip - ucpaný katy, nic jinýho co by mohlo takhle žrát výkon a neprojevilo se to jinak mě nenapadá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pochop ze to neni ale zadnej trhac, nejaky extra zrychlovani 150+ necekej, je to tezky auto. Ale netvrd mi, ze to neda 140 u nejakyho Kesselu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: Nech to zmerit na brzde a hned bude jasny, kde je pravda..
Za to koupí nastrojenej motor
PetrXX píše: SPIJKER> hele... uprimne, ze to auto neudrzi 140 na dalnici mi prijde hodne, opravdu HODNE pritazeny za vlasy. Ja s tim na dalnici jezdil +-180 a nebyl kopec, ktery by me nejak vyrazne zpomalil, rozhodne ne na 140. Jo, dva roky jsem v ni ted nesedel, ale takhle prudky zhorseni vykonu..? Navic ten motor na 2.8 tahl dobre, coz potvrzuje nejen moje zkusenost ale i par mechosu kteri mi ji servisovali.
Pochop ze to neni ale zadnej trhac, nejaky extra zrychlovani 150+ necekej, je to tezky auto. Ale netvrd mi, ze to neda 140 u nejakyho Kesselu.
Fakt. Jel jsem asi 143 na petku a spadnul jsem cca na 120 az. Ale to co oises mi dela radost... Takhme bych si to predstavoval... Tak snad se to vyresi servisem..treba je fakt ucpanej plyn..
Jako okolo kasselu jsou Kassler Berge..byl to slusnej kopec..vetsi nez normalne na dalnici zvykem.. Ale stejne no..
Esit
Ale mi rikal zdeneknurban ze s to zkouseli a taky mu prislo ze to jede normalne... Nevim no kuwa... Treba mam fakt pokriveny vnimani
Naposledy editováno 01.06.2017 10:29:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Za to koupí nastrojenej motor
kolik je z motor? Bzlrzda se da na prumce odjet za par korun...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet
e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo
Naposledy editováno 01.06.2017 10:54:14
je fakt, ze u 36ky bylo znat i plna vs prazdna nadrz - a to pro tohle nemam moc cit, jak nekdo pozna (udajne) ze mu motorka jede lip s namazanym retezem atd tak ja nejdriv nepoznal 72kW vs 92kW u TL :)
chce to si na atmosferu zvyknout, taky mi prislo ze je to lenoch, az po cca roce jsem se s tim trochu naucil jezdit a teprve pak se to zacalo trochu hejbat - ono po presednuti z 1,9ropy do 2,8by clovek necekal, ze musi jezdit okresky 2,3 a 4ku uz jen na hodne dlouhy rovince od 4tis nahoru, jako na motorce....
ale vim ze s V8 bych jezdit pomalu dokazal, s 928 jsem si pekne cruisoval po holandsku povolenou rychlosti .. jeste ted mam z toho mokry sny :)
Naposledy editováno 01.06.2017 11:08:38
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Ja bych cekal ze petka bude mit i linejsi zprevodovani nez trojka, nejde jen o hmotnost. Ale treba se pletu, nekoukal jsem :)
Sedan, manual ma stejnej diff jako ja ten origo - 2.93
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jeste mozna 530 a dokonale ji oholit od vseho zbytecne tezkyho, jenze z puvodniho auta by moc nezustalo...
Assassin> no cece v 7er me v8 uplne pomalu jezdit nenecha ale spis to je o blbym vnimani rychlosti, tam je vsechno uplne jinak nez u normalniho auta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: SPIJKER> hele ona to je tezka mrcha, vzdyt ta blbost ma jeden a pul tuny prazdna... v kazdych dverich je pomalu deset kilo tlumeni, kdyz chces provrtat plech tak to chce dobrej vrtak protoze normalni to neda je to malej tank, tam proste nejaky razantni zrychleni neni, chce to podradit a vytocit, zas nemuzes cekat extra vykon ve 3 tisicich...
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet
e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo
Tak uvidime no...
Treba se s tim jeste naucim. Jako jezdil jsem v TDI samozrejme, sluzebak ba OII 140k ale ja mel turba benzinovy doma dvoulitr saab 150k a 1.6 ecoboost, mondeo melo prazdny taky 1.5tuny, e bavo ma o metrak vicplus serepeticky cos tam dal... Ale stejne..to mondeonjelo i v peti lidech..no...uvidime proste...snad to bude jen tim motorem serizenim. Nekdo nabizi v boleslavi na vrakaci motor s udajnyma 207 tkm za 16000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
HondaGiRRl to zkoušela na stejném místě taky s 320iA taky, a automat sám podradil...
Tak nějak mi z toho plyne, že to kua chce otáčky
PetrXX píše: SPIJKER> vymenis motor a bude to to samy, ne-li horsi ale kecat ti do toho samozrejme nebudu.
assassin> jo, tak to je jeden z mala kombajnu co bych si umel predstavit
Obcas nejakyho potkam v reichu na dalnici... taha to oci opravdu mohutne
Problem je, ze jsem podcenil spotrebu oleje. A v nemeckunjsem tam dolil 3 litry aby to bylo na dolni rysce. Bojim se ze se neco posralo...to jednak, nasledme to zere, zda se, litr asi na dve ste km, max na 250. Kousel pred Braunschweigem zacal asi vynexhavat jwden valec, nebo prestal palit. Dojel jsem s tim, lil tam volej jak kokot...a ted jsem trochu v depresi, protoze nevim co vsechno je v pici. Olej jsem mel pred 1000 km dolitej... Tak nevim, kluci na servisu jen pretesnili viko ventilu,tak predpokladam,ze s nicim nehybali. Zrychleni to ma horsi nez transporter 103 kW, samozrejme pokud jede na pet...neni divu, ted mevim zda bude.mit zdenek prostor,nebo kam to odbezt jinam..co vsechno je vysrany... Prpto premyslim o motoru... samozrejme lepe by bylo kdyby nedostatek oleje zpusobil nic a tuto se vyresilo nejakou banalitou... Tak se zkusim zejtra pomodlit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Inu, tak 528i při 140 točí cca 3100-3200. Do kopce tuhle rychlost udrží, ale zrychlování je velmi vlažné.
HondaGiRRl to zkoušela na stejném místě taky s 320iA taky, a automat sám podradil...
Tak nějak mi z toho plyne, že to kua chce otáčky
Jeste kdyz to jelo snad normalne..ani na ctyrku se moc nestalo... Asi se potrebuju svezt v nejake jine dvaosme abych vedel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SPIJKER píše: Jeste kdyz to jelo snad normalne..ani na ctyrku se moc nestalo... Asi se potrebuju svezt v nejake jine dvaosme abych vedel
Jo aha, tak jestli jsi s tím jezdil s půlkou olejový náplně, tak to možná pár věcí vysvětluje...