globalmoto_duben_nolan





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.5.2017 v 23:07 | Nahoru | #6841

MedWed píše: Tos čekal, že koupíš nový vůz bez nutnosti oprav?



Spis bilancuju postupne co vsechno me ceka... Zaroven premyslim co je bug a co je feature.. Neco rikal Petr ze bylo dycky a zase je otazkanzda to musi bejt..nebo jdeli to opravit, oripadne za kolik.. Tech otazek je hodne, ikdy jsem bawo nemel, nikdy takhle velkej motor a zda se mi ze to fakt nejese.. A zase kolobeh otazek.. Jsem zhckanej z malyho turba v novym mondeu, nebo potrebuje seridit..nebo uz ten vykon tam neni po 400k ted po dalnici mi okolo Kasselu nechtel na letku drzet do kopce ani 140, kdy ma pres 3000ot,cili by mohl mit kroutaku dost, spadnul pod 120 a ani na ctyrku se vlastne nesbira a ro uz toci docela vysoko...

Prp me je trochu zklamani jed ak, ze se to nechce hniut z mista aniz bych to nevzal pres spojku, mozna je to rukama a potrebunu tonukazat..ok a pak ze je to slaby ac lsano 192 k, pocitove to jede skoro stejne jako scorpio 2.0 dohc 120 k z roku 1990...

Tak ja fakt nevim...
Ono kdyz to nejede...me to zase nenuti litat atd.. Ale je to zklamani..ja chtel dvaosmu orotoze jsem myslel ze to pojede.

Musim se nejak objednat k tomu sikovnymu mechanikovi u praglu co nikdy ne.a cas.. Mozna by bo fajn kdyby se svezl nekdo kdo ten motor zna..aby me..da li panbuh uklidnil a vysvetlil ze to tak je normni..to by bo nejlepsi... Uz jedniu me vezl kamos nekde po okresce... A ro se mi zdalo ze to jede ok... E ted po ceste po risi 900 km se mito zase zda slaby... Stojim na podlaze a nic se nedeje...podrazuju..a stejnak.. Nevim no...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

31.5.2017 v 23:13 | Nahoru | #6842
Ale dnwska mi stoji druhej den uz pred hotelem..tak jsem dumal ze bych se jel orojet jen tak.. E..zatim na to jebu...se mi vecer uz nikam nechce a jdu a apama do hospy radej 😇

Naposledy editováno 31.05.2017 23:14:38

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 00:08 | Nahoru | #6843
spijker: hele to je naky divny, rekl bych ze nebylo na dalnici misto kde by to moje neudrzelo 200 - u toho tezsiho auta treba 180 - 140 uz je fakt divny. Max kroutak by ten motor mel mit nekde kolem 4tis, ale uz od 3tis to taha pekne....na ctyrku to tutove musi udrzet 180vsude, napada me vanos? ze by mel az takovej vliv?

ja uz s tim 6let nejel, ale vim ze treba na kulataku (dejvicka) jsem mel roztoceny 1ky plny ruce, dva mezi 3-6tis jeste porad dost akcelerace na to aby nemohlo konkurovat nic "normalniho" ... az trojka uz je v rychlostech kde uz se to tak nejak smazava a jedou auta mezi 150-200konema stejne. Na motor jsem se v pohode udrzel 180+ps dieselu (330d, c70 D4) spis jsem mel malicko navrch kdyz jsem to drzel v otackach.... ono tech 200kg navic udela hodne, ale zas tolik? neverim

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 00:29 | Nahoru | #6844
assassin> no tak nejak bych si to predstavoval.. Proste ze to bude zrychlovat... Tak nevim, byl sparenej motor, hlava a neco na bloku ale nevim presne co se stalo/delalo - praskla hadice chlazeni...a to se projevuje poklesem vykonu casto, takovahle issue na motoru, no ale stale doufam, ze to je vec serizeni, nebo ucpani filtru atd.. Podle me i motor po smrti musi jet nejak... Ale zase fakt nevim zda nejsem mimo z motorky nebo tak...
Vanos myslis ze tam chybi druhej, nebo ze by byl zralej na opravu ten jeden co tam je? Necvaka to asi ale.

Naposledy editováno 01.06.2017 00:31:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 07:29 | Nahoru | #6845

Stev píše: PetrS> takze jsem mluvil o predchozi generaci a tu novou neznam, zapomnel jsem ze vyjela nedavno. A co nejaky suv? Na jizdu to bude nudny zhruba stejne :)


Bohužel to asi tak dopadne :/

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 07:52 | Nahoru | #6846
assassin> Vanos vliv má, takovej ale ne. Navíc přijdeš o spodek, né o vršek.

Chtělo by to live data, klidně z telefonu (přes ten ELM dongle), pak by se dalo špekulovat co a jak.

Můj tip - ucpaný katy, nic jinýho co by mohlo takhle žrát výkon a neprojevilo se to jinak mě nenapadá.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 09:03 | Nahoru | #6847
SPIJKER: no otazka je jestli to nejede vic nez 140 do kopce, nebo to z tech 140 nezrychluje podle tvych predstav :) ono to neni lehky auto, takze to zrychlovani extra fofr neni... a kroutak je asi 280 ... tzn je jasny ze to netaha jako nejakej moderni ropak v oblasti nejvyssiho boostu kde ma 400Nm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 09:18 | Nahoru | #6848
SPIJKER> hele... uprimne, ze to auto neudrzi 140 na dalnici mi prijde hodne, opravdu HODNE pritazeny za vlasy. Ja s tim na dalnici jezdil +-180 a nebyl kopec, ktery by me nejak vyrazne zpomalil, rozhodne ne na 140. Jo, dva roky jsem v ni ted nesedel, ale takhle prudky zhorseni vykonu..? Navic ten motor na 2.8 tahl dobre, coz potvrzuje nejen moje zkusenost ale i par mechosu kteri mi ji servisovali.
Pochop ze to neni ale zadnej trhac, nejaky extra zrychlovani 150+ necekej, je to tezky auto. Ale netvrd mi, ze to neda 140 u nejakyho Kesselu.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 09:28 | Nahoru | #6849
Nech to zmerit na brzde a hned bude jasny, kde je pravda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 09:33 | Nahoru | #6850

_monty píše: Nech to zmerit na brzde a hned bude jasny, kde je pravda..



Za to koupí nastrojenej motor

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 10:16 | Nahoru | #6851

PetrXX píše: SPIJKER> hele... uprimne, ze to auto neudrzi 140 na dalnici mi prijde hodne, opravdu HODNE pritazeny za vlasy. Ja s tim na dalnici jezdil +-180 a nebyl kopec, ktery by me nejak vyrazne zpomalil, rozhodne ne na 140. Jo, dva roky jsem v ni ted nesedel, ale takhle prudky zhorseni vykonu..? Navic ten motor na 2.8 tahl dobre, coz potvrzuje nejen moje zkusenost ale i par mechosu kteri mi ji servisovali.
Pochop ze to neni ale zadnej trhac, nejaky extra zrychlovani 150+ necekej, je to tezky auto. Ale netvrd mi, ze to neda 140 u nejakyho Kesselu.



Fakt. Jel jsem asi 143 na petku a spadnul jsem cca na 120 az. Ale to co oises mi dela radost... Takhme bych si to predstavoval... Tak snad se to vyresi servisem..treba je fakt ucpanej plyn..

Jako okolo kasselu jsou Kassler Berge..byl to slusnej kopec..vetsi nez normalne na dalnici zvykem.. Ale stejne no..

Esit
Ale mi rikal zdeneknurban ze s to zkouseli a taky mu prislo ze to jede normalne... Nevim no kuwa... Treba mam fakt pokriveny vnimani

Naposledy editováno 01.06.2017 10:29:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 10:17 | Nahoru | #6852

FiZzeR píše: Za to koupí nastrojenej motor

kolik je z motor? Bzlrzda se da na prumce odjet za par korun...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 10:45 | Nahoru | #6853
rekl bych ze 2,8 uz tak snadno nekoupis, pamatuju casy kdy se prodaval za 10, kolik za nej chtej ted nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 10:53 | Nahoru | #6854
SPIJKER> hele ona to je tezka mrcha, vzdyt ta blbost ma jeden a pul tuny prazdna... v kazdych dverich je pomalu deset kilo tlumeni, kdyz chces provrtat plech tak to chce dobrej vrtak protoze normalni to neda je to malej tank, tam proste nejaky razantni zrychleni neni, chce to podradit a vytocit, zas nemuzes cekat extra vykon ve 3 tisicich...
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet

e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo

Naposledy editováno 01.06.2017 10:54:14

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 11:07 | Nahoru | #6855
PetrXX: hele vubec nevim, jak bych byl spokojenej s e39 s timhle motorem, protoze u V70 me ta jeji lenost obcas vadi - ono to i rychle jede, nejaky kone tam jsou, ale ta akcelerace tezkyho auta je fakt spatna. ostatne s jednickovym golfem jsem na semaforech smaznul kde co - 800kg je fakt znat :)

je fakt, ze u 36ky bylo znat i plna vs prazdna nadrz - a to pro tohle nemam moc cit, jak nekdo pozna (udajne) ze mu motorka jede lip s namazanym retezem atd tak ja nejdriv nepoznal 72kW vs 92kW u TL :)
chce to si na atmosferu zvyknout, taky mi prislo ze je to lenoch, az po cca roce jsem se s tim trochu naucil jezdit a teprve pak se to zacalo trochu hejbat - ono po presednuti z 1,9ropy do 2,8by clovek necekal, ze musi jezdit okresky 2,3 a 4ku uz jen na hodne dlouhy rovince od 4tis nahoru, jako na motorce....

ale vim ze s V8 bych jezdit pomalu dokazal, s 928 jsem si pekne cruisoval po holandsku povolenou rychlosti .. jeste ted mam z toho mokry sny :)

Naposledy editováno 01.06.2017 11:08:38

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 11:21 | Nahoru | #6856
Ja bych cekal ze petka bude mit i linejsi zprevodovani nez trojka, nejde jen o hmotnost. Ale treba se pletu, nekoukal jsem :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 11:42 | Nahoru | #6857

PetrS píše: Bohužel to asi tak dopadne :/



A co ten novej skodylak, videl jsi? :) Ani nevim kolik stoji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 12:39 | Nahoru | #6858

Stev píše: Ja bych cekal ze petka bude mit i linejsi zprevodovani nez trojka, nejde jen o hmotnost. Ale treba se pletu, nekoukal jsem :)



Sedan, manual ma stejnej diff jako ja ten origo - 2.93

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 12:50 | Nahoru | #6859
Borci, ridil nebo vlastnil nekdo z vas Fiestu ST? Jak jezdi treba oproti Saxu VTS? Az se zacnu bat jezdit na moto v provozu, tak premyslim o nejake svizne motokare.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 12:56 | Nahoru | #6860
assassin> a prevodovka je taky stejna, si me teda donutil si to najit :)

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 12:59 | Nahoru | #6861
oioi01> já jen ve Focusu Rs, ajo docela to i jelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 13:42 | Nahoru | #6862
Stev> hele ja uz to tu psal, pokud chci divokou e39, pak pada v uvahu jedine M5 (s patricnymi naklady, prirozene). Jak pise vrahoun, ten motor chce proste tocit a trosku s nim umet pracovat, treba uz jen pomalejsi reakce na plyn a pomalejsi padani otacek je proste jiny nez u oturbenyho motoru s vyssi kompresi... plus to nema rado prudky podrazovani skrz dvouhmotu, no proste takovej prekladatelskej orisek
Jeste mozna 530 a dokonale ji oholit od vseho zbytecne tezkyho, jenze z puvodniho auta by moc nezustalo...

Assassin> no cece v 7er me v8 uplne pomalu jezdit nenecha ale spis to je o blbym vnimani rychlosti, tam je vsechno uplne jinak nez u normalniho auta...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 14:17 | Nahoru | #6863
PetrXX> mne to nepis, ja bych petku nechtel :)

Respektive chtel, misto volva, ale sportovni svezeni bych tam nehledal ...

Naposledy editováno 01.06.2017 14:20:11

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 16:05 | Nahoru | #6864
ja bych si dokazal predstavit e39 540i touring (jeste lepe e34 540i) misto volva, ale to uz je tak predrazeny nedostatkovy zbozi, ze na to dlabu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 17:00 | Nahoru | #6865

PetrXX píše: SPIJKER> hele ona to je tezka mrcha, vzdyt ta blbost ma jeden a pul tuny prazdna... v kazdych dverich je pomalu deset kilo tlumeni, kdyz chces provrtat plech tak to chce dobrej vrtak protoze normalni to neda je to malej tank, tam proste nejaky razantni zrychleni neni, chce to podradit a vytocit, zas nemuzes cekat extra vykon ve 3 tisicich...
moje auta maji 4.4 motory a je to tak akorat, tam se to kolem 3 tisic da udrzet hrave, 2.8 jede prijemne ale chce vic radit a pracovat s otackama
tipuju to ze nejses zvyklej na historickou atmosferu v aute to se chova uplne jinak nez oturbenej dehet

e: o dvaceti kilo v zesilovacich v kurfu nemluvim, to by assassina kterej shazuje prebytecny kila trefilo



Tak uvidime no...
Treba se s tim jeste naucim. Jako jezdil jsem v TDI samozrejme, sluzebak ba OII 140k ale ja mel turba benzinovy doma dvoulitr saab 150k a 1.6 ecoboost, mondeo melo prazdny taky 1.5tuny, e bavo ma o metrak vicplus serepeticky cos tam dal... Ale stejne..to mondeonjelo i v peti lidech..no...uvidime proste...snad to bude jen tim motorem serizenim. Nekdo nabizi v boleslavi na vrakaci motor s udajnyma 207 tkm za 16000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.6.2017 v 19:37 | Nahoru | #6866
SPIJKER> vymenis motor a bude to to samy, ne-li horsi ale kecat ti do toho samozrejme nebudu.

assassin> jo, tak to je jeden z mala kombajnu co bych si umel predstavit


Obcas nejakyho potkam v reichu na dalnici... taha to oci opravdu mohutne

Naposledy editováno 01.06.2017 19:39:38

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.6.2017 v 07:13 | Nahoru | #6867
Inu, tak 528i při 140 točí cca 3100-3200. Do kopce tuhle rychlost udrží, ale zrychlování je velmi vlažné.

HondaGiRRl to zkoušela na stejném místě taky s 320iA taky, a automat sám podradil...

Tak nějak mi z toho plyne, že to kua chce otáčky

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.6.2017 v 22:43 | Nahoru | #6868

PetrXX píše: SPIJKER> vymenis motor a bude to to samy, ne-li horsi ale kecat ti do toho samozrejme nebudu.

assassin> jo, tak to je jeden z mala kombajnu co bych si umel predstavit


Obcas nejakyho potkam v reichu na dalnici... taha to oci opravdu mohutne



Problem je, ze jsem podcenil spotrebu oleje. A v nemeckunjsem tam dolil 3 litry aby to bylo na dolni rysce. Bojim se ze se neco posralo...to jednak, nasledme to zere, zda se, litr asi na dve ste km, max na 250. Kousel pred Braunschweigem zacal asi vynexhavat jwden valec, nebo prestal palit. Dojel jsem s tim, lil tam volej jak kokot...a ted jsem trochu v depresi, protoze nevim co vsechno je v pici. Olej jsem mel pred 1000 km dolitej... Tak nevim, kluci na servisu jen pretesnili viko ventilu,tak predpokladam,ze s nicim nehybali. Zrychleni to ma horsi nez transporter 103 kW, samozrejme pokud jede na pet...neni divu, ted mevim zda bude.mit zdenek prostor,nebo kam to odbezt jinam..co vsechno je vysrany... Prpto premyslim o motoru... samozrejme lepe by bylo kdyby nedostatek oleje zpusobil nic a tuto se vyresilo nejakou banalitou... Tak se zkusim zejtra pomodlit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.6.2017 v 22:44 | Nahoru | #6869

MedWed píše: Inu, tak 528i při 140 točí cca 3100-3200. Do kopce tuhle rychlost udrží, ale zrychlování je velmi vlažné.

HondaGiRRl to zkoušela na stejném místě taky s 320iA taky, a automat sám podradil...

Tak nějak mi z toho plyne, že to kua chce otáčky


Jeste kdyz to jelo snad normalne..ani na ctyrku se moc nestalo... Asi se potrebuju svezt v nejake jine dvaosme abych vedel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.6.2017 v 22:47 | Nahoru | #6870

SPIJKER píše: Jeste kdyz to jelo snad normalne..ani na ctyrku se moc nestalo... Asi se potrebuju svezt v nejake jine dvaosme abych vedel



Jo aha, tak jestli jsi s tím jezdil s půlkou olejový náplně, tak to možná pár věcí vysvětluje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist