Creck píše: S tou Dackou je tam ale pekny vyjeb, ona je sice levna na porizeni, ale veskery nahradni dil stoji jak na BMW
..tady to mají různi řemeslníci,a zrovna se k tomu nechovají v rukavičkách,a funguje to!..neříkám,že to je zázrak,ale vyloženě "šunt" to asi není..po pár letech to mění a jedou dál!
Creck píše: Stev> Hele kdyz ctes ty prodejni inzeraty na BMW foru tak je to silene kolik ty auta rocne stoji.
Vsude napsano za posledni rok investovano 40,60,70 ... tisic.
Neco jineho asi je kdyz jsi sikovny jako Assasin a vetsinu si opravis sam, ale litat s tim po servisech je tak trosku vrazda.
no, kdybych chtěl BMW, tak mám takovej iracionální pocit, že bych dál než E39 a E46 nešel. Jsou i jiný auta. Až budu jednou nějaký kupovat, tak budu vědět víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ..tak ono to je taky o tom,že pro někoho třeba Fabie a nebo Logan je pod "úroveň" a radši si pořídí 15 let starou "vránu" typu Passat a nebo Golf,a i to BMW či MB,aby byl "IN",a potom je brek!!
To ale neni o úrovni, to je o prioritách a případně kompromisech. Jsou lidi, kteří auto neberou jen jako přemisťovadlo osob a nákladu.
Tak mi pověz, co koupim do kila, aby to nebylo uplně řidičsky nudný, aby to nebylo uplně líný ale zároveň aby to nežralo jak helikoptéra, aby se to dalo použít i pro denní jezdění ve městě, v případě nutnosti naházet krámy a odvézt rodiče na chatu, aby to trochu vypadalo, nebylo to nějak extrémně exotický, daly se na to snadno sehnat díly a nestály by moc, aby se to přes noc dalo bez větších obav nechat na ulici... jo a taky aby to bylo do kila
Já si myslim, že E46 tohle splňuje asi tak nejvíc...
Naposledy editováno 20.03.2014 10:13:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To ale neni o úrovni, to je o prioritách a případně kompromisech. Jsou lidi, kteří auto neberou jen jako přemisťovadlo osob a nákladu.
Tak mi pověz, co koupim do kila, aby to nebylo uplně řidičsky nudný, aby to nebylo uplně líný ale zároveň aby to nežralo jak helikoptéra, aby se to dalo použít i pro denní jezdění ve městě, v případě nutnosti naházet krámy a odvézt rodiče na chatu, aby to trochu vypadalo, nebylo to nějak extrémně exotický, daly se na to snadno sehnat díly a nestály by moc, aby se to přes noc dalo bez větších obav nechat na ulici... jo a taky aby to bylo do kila
Já si myslim, že E46 tohle splňuje asi tak nejvíc...
...nevím..za kilo bych asi pořídil Octavku...a nebo bych šetřil a koupil něco mladšího!
..BMW kolem kila a méně bych asi nesháněl!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2LEKO píše: ...nevím..za kilo bych asi pořídil Octavku...a nebo bych šetřil a koupil něco mladšího!
..BMW kolem kila a méně bych asi nesháněl!
Slušnou sedmičku kolem kila koupí. Oktavce bych se za ty prachy taky nebránil,to je fakt...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chiro2 píše: Slušnou sedmičku kolem kila koupí. Oktavce bych se za ty prachy taky nebránil,to je fakt...
Slusnou sedmicku kolem kila koupi, ale jakakoliv vetsi porucha te vyjde na dalsi kilo
Naposledy editováno 20.03.2014 10:29:41
2LEKO píše: ...nevím..za kilo bych asi pořídil Octavku...a nebo bych šetřil a koupil něco mladšího!
..BMW kolem kila a méně bych asi nesháněl!
Koktu? A jakou? Dvojka na kile začíná, a to jsou ty divnomotory, přeskakomotory, nejedemotory nebo cotejdennovýturbomotory a stav bude stejnej ne-li horší než to deset roků starý bmw. Navíc se mi nelíbí zvenku ani zevnitř, a bůhvíproč se to celkem dost krade. Jízdní vlastnosti hodnotit nebudu, neb na limit auta se nedostanu, ale že je to blbě vyvážený poznám i já a to je co říct
Navíc jak s oblibou říkávám, oktávka není auto, ale diagnóza
Když koupím něco mladšího za víc peněz a někdo mi to oparkuje, nabourá a ujede nebo mi to ukradne, či se to prostě bude srát přes únosnou mez takže to budu muset pod cenou prodat, bude mě to bolet mnohem víc. To samý s motorkou, mám stanovenej limit kilo; dávat víc peněz za něco co vlastně k životu nepotřebuju je zbytečná rozežranost.
Ed.: Nehledě k tomu, že mladší auto se může srát uplně stejně jako to starý, akorát ty díly budou stát víc A vzhledem k "pokroku" techniky se možnosti oprav svépomocí stále zmenšují.
Naposledy editováno 20.03.2014 10:41:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Slusnou sedmicku kolem kila koupi, ale jakakoliv vetsi porucha te vyjde na dalsi kilo
Tak jestli kupujes origo díly,tak určitě. Což není dnes už nutný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chiro2 píše: Tak jestli kupujes origo díly,tak určitě. Což není dnes už nutný.
chudak sedma, ktera je opravovana dily zn. Starline
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: chudak sedma, ktera je opravovana dily zn. Starline
Proč Starline??? Stačí zavolat do Liberce a mám vše, za zlomek ceny, než když ji dám do autorizovaného servisu. Ale když už jsi zmínil Starline, v čem vidíš problém? Made in China?? Kde jsou asi vyráběny origo díly pro BMW? Ha?? Na pětku E34 jsem sral od Starline všecko a světe div se, funguje to a slouží to do dnes...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
samo mit auto na praci nebo na nem byt zavislej = telesne postizenej atd... tak je to neco jinyho, ja takhle jezdim autem jen na vylety nebo se svezt jako s moto...
jinak ja driv jezdil autama do 10tis, dokazal sem to svepomoci udrzet rok, dva do technicky a pak do srotu... golf 1 to dal bez jedine investice a to jsem ho diky tomu ze to bylo kdysi davno gti jeste pred srotem rozprodal skoro za kupni cenu... ztratu max 10tis za 2 roky - to se u zadnyho novejsiho auta nepodari.
jenze pak me nasrala 205, koupil sem bawo a ja uz bych jako soukromy auto nechtel nic co nema kuzi a min nez 5valcu.... klidne si za ten komfort priplatim.
jinak bawo mam 6tej rok, koupil sem ho nejak kolem 60 a jedina oprava co sem delal byla predni naprava 10tis i s praci....
ted uz to chce naky vetsi investice, ale i tak mi prijde 70tis za auto a servis na 6let celkem pekny - jinak sem lil jen benyin, olej a jednou desticky...
a sam jsem se v tom vubec nehrabal, tu predni napravu mi menil servis.
Naposledy editováno 20.03.2014 21:07:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> ... a kdybys nebyl línej, tak se na e36 dá udělat náprava za 3k (a žádnej strach-line)
jakoze koupis za 3 tis ramena, vsechny silace a cepy + spojovacky? ty jsem kupoval svoje, typkovi jsem platil jen praci a za min sem to nesehnal - je tam meyleHD
v ty desitce teda bylo jeste ulozeni zadnich tlumicu - prace, dal mi tam naky jeste ok ale ne novy co se mu doma valely
jo a geo je v tom... cca litr
Naposledy editováno 21.03.2014 08:53:07
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
je pravda, že to občas musím lehce poladit kladivem , ale zatím mě to nikde nenechalo
a až budu volit jiný stroj, tak zas bmw, protože jiná alternativa neexistuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo a speedy udělal kejkle s hydro olejem a to servo přestalo chrastit a i pocit ve volantu je takovej lepší. Sice je se staženejma okýnkama trochu slyšet pumpa při kroucení na místě, ale snad to bude ok. Pokud mi ten zelenej olej nesežere gufera Ale podle ETK byl v průběhu času červenej dexron nahrazenej zeleným CHF11S, tak snad ok. Jen pro info, kdyby stejnej problém řešil někdo další.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Jo a speedy udělal kejkle s hydro olejem a to servo přestalo chrastit a i pocit ve volantu je takovej lepší. Sice je se staženejma okýnkama trochu slyšet pumpa při kroucení na místě, ale snad to bude ok. Pokud mi ten zelenej olej nesežere gufera Ale podle ETK byl v průběhu času červenej dexron nahrazenej zeleným CHF11S, tak snad ok. Jen pro info, kdyby stejnej problém řešil někdo další.
Já jsem na netu viděl info, že v té nádobce na servo kapalinu je filtr. A je dobry ji po těch 250t km vyhodit. Myslis, ze je to pravda ? Nikdo jiny mi to nepotvrdil...
Naposledy editováno 25.03.2014 09:39:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... jinak je na vratce, což uplně nechápu - kapalina z baňky proběhne celým systémem nefiltrovaná a až když se vrací do baňky, tak se filtruje (čili zevnitř ven, sací hadice je ta tlustá).
Ed: a byl jsem zvědavej, co na mne po propláchnutí toho filtru vyteče, u e36 jsem s olejem vylil i dobrýho půl kila hliníku (ale servo fungovalo uplně normálně) - a nevyteklo vůbec nic, žádný špony, usazeniny, nic, čistej benzín.
Naposledy editováno 25.03.2014 09:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Update
Naháněl jsem gremliny, postupně jsem povyměňoval uplně všecko a výsledek byl žeeeeeeeee...
(dramatická pauza)
... to dělalo furt dál. Nakonec jsem to prodal.
Po roce stráveným ve fábii (děsný necky, ale absolutně bezúdržbový) jsem neodolal a pořídil další mrdku, už jsem povyměňoval půlku auta a momentální stav je, že nejezdím, neb to žere stejně oleje jako benzínu Mrdka BMW
Dodatecne k vykopanemu tematu:D Delalo mi kdysi uple to samy na Astre a byl to nejakej posranej imobilizer. Vzdycky na okamzik vypnul stavu a auto cuklo, po nastartovani chvili OK. Trvalo asi 3 mesice nez jsme na to prisli, protoze o imobilizeru jsme ani nevedeli.