1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Hlavne ze mas doma zouvacku a vyvazovacku. A klasiku neznas. Styd se! (napovedu mas v me odpovedi XXovi)
vesnicko má středisková no ...... a dál nic no
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: oxygen> ja jsem s esp nezazil zadnou horkou chvilku, spis me z takovych situaci vzdy vytahlo, takze ja na volho v tomhle smeru nedam dopustit
je to super pomocník ale u mě nejde vypnout a když si chci zablbnout tak se to samo zapne po dosažení asi 30km/h což mě prudí
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Při stejnym profilu gumy má ta 215 vs ony 225 menší obvod.. a nesoulad rychlosti otáčení kol se esp ani abs většinou moc nelíbí, co myslíš?
Když maj stejnej profil,tak maj i stejnej obvod a lišej se jen šířkou ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: Když maj stejnej profil,tak maj i stejnej obvod a lišej se jen šířkou ne?
ne ne 215 je nižší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Mi neříkej, že zásahy esp který začne zlehka oťukávat brzdama kotouče ty jako zkušený motorista neucítíš, i třebas rozvalen a spící v té lenošce...
Tak třeba i nevyvážení, boule, co já vim.. ale to esp nějak reagovat muselo a ve 120ti by to cítit bejt mělo
A uz dost kurva! Proste zadne ESP do kotouce netukalo, zadna boule na zadne gume nebyla, maltilo to kvuli tomu, ze jedno kolo bylo uzsi! Domluvil jsem do pici! .
Naposledy editováno 03.03.2023 16:11:06
zmulin píše: Když maj stejnej profil,tak maj i stejnej obvod a lišej se jen šířkou ne?
Stejnej je jen průměr disku jinak čím menší je šířka pneu, tím nižší běhoun gumy (při stejnym profilu) údaj profilu gumy znamená cca velmi nepřesně podíl výšky z šířky, v procentech..
Pet1970 píše: ne ne 215 je nižší
No fakt,že jo.Sem si i vygooglil kalkulajdu.Sice malej rozdíl,ale jo.Já žil v tom,že to je +- stejný,jen jinak široký.
E: Tady přímo nástroj na to.
Naposledy editováno 03.03.2023 16:10:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: vesnicko má středisková no ...... a dál nic no
Tak ted se styd jeste vic!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: některá auta signalizují podhuštěné pneu podle počtu otáčení kola
jj,mam to na koncernu.Stačí jet trochu dýl lehce přeloženej třeba 160+ do "ostřejší" zatáčky po dálnici a zahlásí to měkčí gumu i když to neni pravda,ale to se mi za pár let stalo asi jen 2x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: jj,mam to na koncernu.Stačí jet trochu dýl lehce přeloženej třeba 160+ do "ostřejší" zatáčky po dálnici a zahlásí to měkčí gumu i když to neni pravda,ale to se mi za pár let stalo asi jen 2x
Nepřímý tmps mi nikdy nic neukázal (když nepočítám po přezutí, než se udělá kalibrace)...ty nový kktský přímý tmps svítí při každým mrazu prvních kilometr... Plus stojí každej ventilek litr...fakt paráda...hovadina k ničemu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: Nepřímý tmps mi nikdy nic neukázal (když nepočítám po přezutí, než se udělá kalibrace)...ty nový kktský přímý tmps svítí při každým mrazu prvních kilometr... Plus stojí každej ventilek litr...fakt paráda...hovadina k ničemu...
vždyť se tak často nemění mě to ukazuje v pohodě
zmulin píše: jj,mam to na koncernu.Stačí jet trochu dýl lehce přeloženej třeba 160+ do "ostřejší" zatáčky po dálnici a zahlásí to měkčí gumu i když to neni pravda,ale to se mi za pár let stalo asi jen 2x
taky jsme stavěli na ,,každé pumpě,, když jsme byly naložený na hory v kámošově superbu
klidně nějakou HCL apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: vždyť se tak často nemění mě to ukazuje v pohodě
no až budou potřeba vyměnit (nebo baterka), tak to auto už mít nebudu...pokud mi to nepoškodí při přezouvání
jak padne teplota pod nulu, tak to prostě vždy hlásí ztrátu tlaku...a když se podívám, tak se jedno kolo liší o 0,1
Vadí mi, že je to věc reálně úplně k ničemu, ale musím to tam mít...
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 03.03.2023 18:21:28
RomanSS píše: no až budou potřeba vyměnit (nebo baterka), tak to auto už mít nebudu...pokud mi to nepoškodí při přezouvání
jak padne teplota pod nulu, tak to prostě vždy hlásí ztrátu tlaku...a když se podívám, tak se jedno kolo liší o 0,1
Vadí mi, že je to věc reálně úplně k ničemu, ale musím to tam mít...
mě drží baterky 10let a v pohodě, ujde dofouknu a nemrvim si pneu , jinak nekontroluji , mám rád takové pišišvořiny ,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Když mám rafek 8J a měřidlo tvrdí že 9", co mám zadat to vyvažovačky? Asi pravdu, co?
kde to měříš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: kde to měříš?
Tam, kam se dávají naklepavaci závaží, když se nedávají lepící. To místo kde končí guma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Když mám rafek 8J a měřidlo tvrdí že 9", co mám zadat to vyvažovačky? Asi pravdu, co?
Cinani maji mensi palce ...