globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2020 v 10:52 | Nahoru | #11041
.

Naposledy editováno 29.06.2020 08:56:30

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2020 v 10:55 | Nahoru | #11042

maco píše: U Boot ?



Spíš sklony k tomu se jen tak z nudy zapálit

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2020 v 10:57 | Nahoru | #11043

FiZzeR píše: ... jsou i tradice, kterých se BMW drží



Tohle uz je peklo.
Jak jsem tu posilal foto, e60 545 mi taky vzplala, ale pocitam, ze se to klasiku z 90. let netyka.

A jeste vsuvka k tomu nizkymu profilu. Strasnou roly hraje hmotnost (nasledne sily) auta, proto motokara, formule, muze mit spešl vesmirnou gumu s vysokym profilem.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2020 v 11:05 | Nahoru | #11044
Sleeper: ja si myslim, ze lidi hlavne porovnávají gumu s vyšším profilem co znají ze služební Fabie a pak nizkoprofilovou co maj na svoji stare víkendové bmw popelnici - coz v jednom pripade je guma za 1500 a druha ta 3+ sportovni vs nakej univerzal.
Na okruhu se jezdi docela vysoky profily sportovních gum (17ky kola na starších bmw) a funguje to.

Ja na bawo plánuju 17 max.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

25.6.2020 v 11:22 | Nahoru | #11045
Tak jasněže 13' disky jsou extrém a pro nás nesmysl... Ale kdo jezdíme i ve stredoceskym kraji, natož v Práglu, tak se mi (pro osobáky, ne suvčka) optimum jeví cca 17'tky... Páč na 18'tkách co máme na bramborách už ta nižší výska neplní tu fci odpružení... a tak ta jízda, aj pak ty opravy podvozků stojí za lejno (na Audinách máme dokonce 16'tky a pohoda)
Něco jinýho je jezdit kdekoli po těch nejzapadlejších venkovech, kde skoro všude mají nový luxusní silnice z peněz Eu

Naposledy editováno 25.06.2020 11:23:59

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2020 v 21:09 | Nahoru | #11046
Hele bramboráři, dnes jsme výletili serpentýnky na Neveklovsku, Sedlčansku a kol Slap... S touhle prům. spotřebou jsme se vymotali z Prahy, viz. fotka, a schválně si tipněte - na kolik myslíte, že se posunula po skoro 220km při návratu do Práglu? Připomínám data: z4ka, kabrio (střecha furt dole), 2 lidi, 3.0 R6 170kw v manuálu a styl jízdy v zatáčkách co nejrychleji se snahou driftit a mezi nima dodržovačka předpisů na 5ku, 6ku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2020 v 21:47 | Nahoru | #11047
oxygen> to je pěkný bmw motory umí
mě se přes 6l dostane jen ve městě nafta je nafta

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2020 v 22:23 | Nahoru | #11048
A s touhle celkovou jsme se vrátili

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2020 v 22:32 | Nahoru | #11049
Naftu 2.0d nemůžeš přeci srovnávat, taky mi silná 1.9 umí jezdit kolem 4,5-5... ale taky se u těch R4 umí posrat egr, regulace anebo i rozletět turbo do sání za 70tKč anebo vířivý klapky u V,R6 apod ...
A nafťák 330d 170kw, ten mi uměl jezdit kol 6.7, manuál...Ale benzín, R6? Na N95? Za 6,4? Kde jsi, ty zasraná EU, s těmi tvými normami?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2020 v 22:43 | Nahoru | #11050

Jirka749 píše: oxygen> to je pěkný bmw motory umí
mě se přes 6l dostane jen ve městě nafta je nafta



Jezdis jak důchodce

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2020 v 18:11 | Nahoru | #11051
já se s 2,5 nedostanu pod 13,kdybych se rozklátil

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2020 v 19:10 | Nahoru | #11052
oxygen> to neni mozny... jako to je spotreba kdyz si blbnul nebo jel na spotrebu??

Takovou nemam ani v rodinem japonci 1.6 benzinu... a to se snazim jezdit usporne....

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2020 v 19:23 | Nahoru | #11053
Ja se pod 7 nedostanu u naftovýho kombika
Dokud jezdila 328 nedal jsem to pod 7,5

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2020 v 19:41 | Nahoru | #11054
Jak jsem psal: včerejšek do zatáček co nejrychleji a plynem se snažit ten zadek odsazovat + mezi zatáčkama pohoda a šimrání plynu cca 85-100... Možná že ta váha 1330 kilo a nízkej profil auta? Ale zas celou dobu střecha dole a to není nic moc...
V Espacu mám 8,2, v 320cdi 7,7, ve Fiestě kol 8,5 a v 1,9 tdíčkách Prahu 5,7-6,1... Kdysi jsem s touhle Z4 zkoušel se na 6ku plazit 60-70kou jakobych zoufale hledal benzínku - a tehdy průměr osciloval mezi 4,4-4,7 litry

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

28.6.2020 v 19:50 | Nahoru | #11055
A taky mozna trochu keca palubak? Me ve volvu o 0,7l - smerem k optimismu

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 00:01 | Nahoru | #11056
... jsem teď poletoval s měsíc starou X6 3.0d - prům. spotř. ukazuje 7.8, jede mastodont na tu váhu velice hezky (259ps) a fakt skoro až sportovní jízdní vlastnosti... ALE: milion údajů na všech displejích a všade před tebou, je toho moc a rozptylují, plus zf řadí fakt sice svižně, ale přeci jen když ťukneš do pádla tak čekat přes půl vteřiny? A když ten motor se probouzí až nad 2 tis., začíná tahat až kol 2.500 a letí až od 3.000 ot., tak chceš-li při běžný jízdě najednou rychle předjet, musíš se už dost hodně s předstihem předpřipravit?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 08:30 | Nahoru | #11057

nemako píše: já se s 2,5 nedostanu pod 13,kdybych se rozklátil



... ta červená výseč na otáčkoměru nejsou doporučené provozní otáčky...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 10:03 | Nahoru | #11058

oxygen píše: A s touhle celkovou jsme se vrátili



Covece bracha taky jezdi z4 3.0 170KW a tuhle spotrebu potvrzuju. Lehke auto, dobrej motor a proste to jde.
Ja s timhle motorem jezdil e46 coupe za 7,5l/100 a to jsem se nijak nesnazil, ale samoze to nebyla nesmyslna plalba.

Rekord v e46 328i 142Kw mam na trase Pardubice - Brno 5,7l/100 dle BC!
Za to v e46 328 cabriu jsem beznou jizdou (pekny usek = palva) nemuzu dustat pod 9. Vlastne jsem stridave klidou jizdu s plabou jel cca 170KW Vysocine za 9,3l a to mi prijde celkem dost, kdyz mam takove, az nesmyslne, zkusenosti s e46 328 4dv. sedan.



Naposledy editováno 29.06.2020 10:03:27

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 11:22 | Nahoru | #11059
Takový čísla jsem neměl ani ve fiatu punto A s alfou jezdím za 12 když se snažím a jedu výletně

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 11:54 | Nahoru | #11060
Ale je to fakt... I s Miníkem S (kompresor) jsem podobnym stylem jezdíval kol 10-11ti a když jsem jel nadoraz, tak většinou kol 14,7 - to i M3 mi žrávala míň... A s Imprezou Turbo ze Splitu domů aji přes 22 litránků, rodina uvnitř spala a já střídavě tankoval a letěl plnej, furt dokola

Naposledy editováno 29.06.2020 11:58:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 14:32 | Nahoru | #11061
sestivalce 2,8/ 3,0 se proste povedly

Naopak mi prijde, ze ty "nizkoobjemove" bmw motory zerou vic, jak tyto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 16:03 | Nahoru | #11062

SLEEPER píše: sestivalce 2,8/ 3,0 se proste povedly

Naopak mi prijde, ze ty "nizkoobjemove" bmw motory zerou vic, jak tyto.


M52 a M54 jsou super motory, jediny vetsi minus u M54 je to ze proste berou olej at chces nebo ne
Kolik vazi ta z4? Mel sem M54B30 v e39 a prumer na cca 100tkm byl lehce pod 9l. Coz sem na ten obsah bral jako super spotrebu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 16:05 | Nahoru | #11063
dark-demon> Když nechceš, tak M54 olej nebere.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 16:22 | Nahoru | #11064
Tahle Z4 cabrio s plnou nádrží (ale nevim esli už i s Eurořidičem) má 1.365kg a já jezdim většinou s minimem benálu ale tandlencta s pevnou střechou má pak o 20kg víc (!!) prý proto, že byla vyvíjena jako otevřená a teprv pak přidělali i ten plech hore a velký vokno vzádu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 16:25 | Nahoru | #11065

oxygen píše: a já jezdim většinou s minimem benálu



... to je vcelku charakteristické pro drtivou většinu majitelů bmw starších pěti let

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 16:38 | Nahoru | #11066
Rozdíl mezi plnou a prázdnou mi nikdy nepřišel nějak zásadní...paradoxně i menší náklad v kufru poznat jde, asi těžiště nebo co

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 18:55 | Nahoru | #11067

FiZzeR píše: dark-demon> Když nechceš, tak M54 olej nebere.



... přesně... od doby, co ho tam neleju, tak neubejva

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 19:11 | Nahoru | #11068
Tak Jakej olej, k čemu? Stačí to furt držet mezi 9 - 17.000 otáčkama, načež se mezi povrchy vytvoří vrstvička plazmy a v poho...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 22:19 | Nahoru | #11069

FiZzeR píše: dark-demon> Když nechceš, tak M54 olej nebere.


To by me zajimalo jak bys to udelal to si rad poslechnu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

29.6.2020 v 23:15 | Nahoru | #11070
dark-demon> dyť píšu, že plasmou kua
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist