globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: majitelům ducatek
zdarec ducalisti, jak je to s dostupností náhradních dílů a hlavně jaká cenová relace se pohybuje okolo rozvodů??? Nepotřebuju ducati sevis, jen mě zajímá jak se pohubují tyto díly, páč jsem zatím našel jenom spotřební věcičky, jinak bych si vše dělal sám. Chci 1098 a snažím se o info kolem této duci. Děkuji za nedementní odpovědi..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek majitelům ducatek

28.4.2011 v 19:26 | Nahoru | #1
no, na díly si nejlépe zavolej do zastoupení, tam ti asi paní Papežíková poví nejvíc.

A když si chceš všechno dělat sám, to máš na to fabrické nástroje? Diagnostiku?

Za pár let vlastnictví italek ti doporučím to opravdu nechat na odbornících

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 19:30 | Nahoru | #2
VlastíkPlamínek> diagnostiku ne, myslím věci, které se dají udělat bez elektroniky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 19:31 | Nahoru | #3

-RUM- píše: VlastíkPlamínek> diagnostiku ne, myslím věci, které se dají udělat bez elektroniky



no... právě o tom mluvím, jde to ruku v ruce

2 reakcí na tento příspěvek majitelům ducatek

28.4.2011 v 19:45 | Nahoru | #4
Bohuže musím souhlasit s názorem,že bez odborného nářadí a diagnostiky jsi třeba na rozvodech vylámeš zuby... Doma jsi schopnej povyměnit náplně,kapoty,nějakou tu drobnost předělat,ale s tím hlavním opravdu nehneš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 19:56 | Nahoru | #5
floyd05> proč myslíš, to je to tak složitý? Měním rozvody na autech běžně, takže myslím že bych to určitě zvládnul a přípravky jsem schopný vyrobyt, mám soustruhy, frézu. Ale určitě dám na názory zkušených

(reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:00 | Nahoru | #6

-RUM- píše: floyd05> proč myslíš, to je to tak složitý? Měním rozvody na autech běžně, takže myslím že bych to určitě zvládnul a přípravky jsem schopný vyrobyt, mám soustruhy, frézu. Ale určitě dám na názory zkušených



nic proti tobě, ale jak říká kamarád (mechanik v Ducati) největším problémem italských motorek jsou zlaté české ručičky...

zkrátka, 1098 je už natolik elektrikou prošpikovaná věc, že dělat jí doma postrádá smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:03 | Nahoru | #7
-RUM-> ježiš no tak když jsi tak zručný a co nemáš si umíš vyrobit tak co řešíš? Stejně jsi už teď přesvědčený že to dáš, jestli jsi tak šikovný tak někde pohledej servisní manuály a zkoušej... maximálně to rozebereš a dovezeš to nakonec do servisu na vozíku a v krabicích...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2011 v 20:06 | Nahoru | #8
floyd05> já sem s kámošem měnil rozvody u něho před barákem. Vůbec nic na tom není a trošku schopnej člověk si to dokáže udělat sám a to jen se sadou imbusů, fixou na označení a golou s nástavcema. Určitě na to není potřeba nějaký speciální nářadí.

to -RUM-: řemeny jsou u ducati docela drahá záležitost, ale v případě, že si je objednáš u nás. Já je objednával v americe u desmotimes.com. Pošta vyšla tuším na 300 a ve finále za všechno něco kolem 2tis. Ty je budeš mít o něco dražší, protože tvoje sou delší, ale rozhodně budou furt o 1000 levnější než tady u nás.

majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:09 | Nahoru | #9
No Ducati vyniká tím že má pověsné desmo,takže je tam víc věcí co hlídáš a štěluješ... Dejme tomu ventily našteluješ,když nebude nějaký problém v samotné ventilu,misce a nebo vačce,ale hlavní problém je že netrefíš správné napnutí samotných řemenů. Jinak tuším na Youtube je to i zdokumentované

(reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:16 | Nahoru | #10
madmarty> mrknu na to, jinak díky za info. Samozřejmě, že je mi jasný že na 1098 jsou jiný servizní intervaly jako na R1 a i finanční, ale proto se ptám, nemám zkušenosti s duckami, takže díky za každé info

majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:29 | Nahoru | #11
takže myslíte, že ceny o dílech, nebo katalog dílů jse dá sehnat jenom s DUCATI prodejce?

(reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:34 | Nahoru | #12

madmarty píše: floyd05> já sem s kámošem měnil rozvody u něho před barákem. Vůbec nic na tom není a trošku schopnej člověk si to dokáže udělat sám a to jen se sadou imbusů, fixou na označení a golou s nástavcema. Určitě na to není potřeba nějaký speciální nářadí.

to -RUM-: řemeny jsou u ducati docela drahá záležitost, ale v případě, že si je objednáš u nás. Já je objednával v americe u desmotimes.com. Pošta vyšla tuším na 300 a ve finále za všechno něco kolem 2tis. Ty je budeš mít o něco dražší, protože tvoje sou delší, ale rozhodně budou furt o 1000 levnější než tady u nás.



2000 za oba řemeny?

to je cajk, v Duc Praha je kupuju za stejně navíc pozor na limit dovozu věcí z nonEU zemí - ze 150€ sníženo na 22€!!!

1 reakcí na tento příspěvek majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:35 | Nahoru | #13
Nedávno jsem kupoval řemeny na 848 za 2500kč od pana Bednáře z Jablonce, má bezkonkurenční ceny doporučuju. (na 1098,1198 jsou stejné)

(reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:37 | Nahoru | #14
Namork1> prosím o info. Díky

majitelům ducatek

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2011 v 20:38 | Nahoru | #15

(reakce na) majitelům ducatek

28.4.2011 v 20:42 | Nahoru | #16
madmarty> Správně,popsal jsi to dobře ,jako ve školce...pomalovat a zaznačit Prosím Tě a to bylo ale asi na 2vouventilu a ne u 4ventilu Testastretta vid,jak pak mažetě z diagnostiky servis a popřípadě chybu? Nějak se mě nedaří to přelstít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

30.4.2011 v 12:22 | Nahoru | #17
-vodník-> www.gaskrank.tv/tv/motorrad-schule/ducati-testastretta-zahnriemen-1757.htm

nevidím na tom nic složitýho, záleží na tom jak moc jseš zručný a jaký máš přípravky. Nejspíš máš vlastní skušenost s manuálem. Jinak jsi mi moc neparadil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

1.5.2011 v 11:37 | Nahoru | #18
-RUM-> Víš, jak píšeš, že záleží jen na tom jak jsi zručný a jaké máš přípravky - nemohl by jsi mi pújčit ten frekvenční senzor na měření napětí řemenů? Diagnostiku umím půjčit, ale bez toho senzoru a nevím, kdo jí rozumí ... Když tak napiš do soukromých zpráv ... dík.

A kdyby jsi ještě uměl seřídit nastavení klapek u vstřiků v závislosti na tlaku a množství kyslíku - rozvrtal jsem to a teď mi to nejde dát dohromady ...

(reakce na) majitelům ducatek

1.5.2011 v 12:32 | Nahoru | #19
ducattt> tak mi to přivez, mrknu se na to

majitelům ducatek

1.5.2011 v 20:35 | Nahoru | #20
takže to vypadá, že nejlepší bude autorizovaný servis že

majitelům ducatek

1.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #21
Někdy bude autorizovaný servis určitě potřeba ale je spousta věcí které si můžeš udělat sám a kolikrát i lépe než někdo cizí kdo se v servise do tvé motorky pustí a nezáleží mu na ní. Výměnu všech kapalin zvládneš bez problémů. Výměnu řemenů jsem svěřil jednomu známému co dělá v servise Kawasaki ale doma má už X let taky Ducati a není to pro něho problém. Na ventily půjdu taky k němu a za zlomek ceny než v autorizovaném servise. Nemá žádné frekvenční senzory ale zkušenosti, a ke každé motorce se chová jako by byla jeho. To je podle mne lepší než kdejaký učeň se značkovým servisním nářadím. Nikomu nic nenutím, je to každého věc komu motorku svěří.

majitelům ducatek

1.5.2011 v 21:52 | Nahoru | #22
Je asi fakt, že některý věci bez servizu nejdou, možná je to tím, že jsem zvyklej dělat si vše sám, ale na duknu jsem asi krátký. Je to úplně něco jinýho, než japončíci Ale jinak všem děkuju za poučlivý rady. Zajímalo mě, jestli moto DUCATI 1908 by mě finančně nezruinovalo, ale stejně si jí někdy koupim, protože je to jedinná motorka, která u mě nachází něco, co jiná ne

majitelům ducatek

1.5.2011 v 21:53 | Nahoru | #23
pardon 1098

1 reakcí na tento příspěvek majitelům ducatek

1.5.2011 v 23:16 | Nahoru | #24
nezrujnovalo.....jezdím jí na okruhu 3tí rok a krom oleje a filtru cca 1200 Kč dělám jednou ročně motor....ventilové vůle a řemeny výměna a stojí to cca 9000......jinak není potřeba až tak nic zásadně dělat....a pokud si rozvody uděláš sám, materiálově je to za cca 5000Kč.....občas odejde tlakové čidlo kontroly mazání a to stojí 1000Kč.....

majitelům ducatek

2.5.2011 v 09:48 | Nahoru | #25
Jediný problém bude asi v tom pokud jsi držíš platnou servisku,tu ti potvrdí jen právě značkovej servis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

2.5.2011 v 15:28 | Nahoru | #26
Ducati1098> tak to je docela v poho, akorád ty řemeny jsou tuším po 10tis, což za sezonu asi nenajedu, ale na okruhu je to samozřejmě něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

2.5.2011 v 16:20 | Nahoru | #27

-RUM- píše: Ducati1098> tak to je docela v poho, akorád ty řemeny jsou tuším po 10tis, což za sezonu asi nenajedu, ale na okruhu je to samozřejmě něco jinýho.



No sice jsou po 10 tis,ale je tak dovětek nebo rok... podle toho co přijde dřív. Alespoň to myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

2.5.2011 v 16:50 | Nahoru | #28

floyd05 píše: No sice jsou po 10 tis,ale je tak dovětek nebo rok... podle toho co přijde dřív. Alespoň to myslím.



od roku 06 nebo 07 je výměna řemenu po 24000km nebo 2. letech, po 12000 se pouze napínají

ona se tu pořád řeší výměna řemenů, ty bych asi vyměnil i já, mnohem víc bych se bál ventilů, nevím jak je to u 1098, ale u starších čtyřventilů se ventili seřizují na sundané hlavě, často jde hlava dolu i s válcem což je dobrý, že člověk vidí jak vypadají kroužky a podobně, ale je s tím dost práce (mluvil jsem i s člověkem co si doma seřídil ventily na M S4R bez sundání hlav, ale jak dobře si netroufnu hádat).

1 reakcí na tento příspěvek majitelům ducatek

2.5.2011 v 16:54 | Nahoru | #29
Nějak jsem se tu delší dobu nepohyboval, trošku se nám to tady obměnilo, ale musím uznat, že některé zde zmiňované "pravdy" jsou do očí bijící...

Zaráží mě, že někdo vlastní motocykl, o kterém neví ani ty nejzákladnější věci, jako je interval seřízení ventilových vůlí a interval výměny rozvodových řemenů, ale je schopen svatosvatě tvrdit, že na seřízení rozvodů a řemenů není nic světoborného...

Je pravdou, že není, pokud už to člověk někdy dělal a vlastní potřebné know-how v tomto směru...

Není potom divu, že v Čechách člověk o kvalitní kousek málokdy zakopne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelům ducatek

2.5.2011 v 18:51 | Nahoru | #30

miura píše: od roku 06 nebo 07 je výměna řemenu po 24000km nebo 2. letech, po 12000 se pouze napínají

ona se tu pořád řeší výměna řemenů, ty bych asi vyměnil i já, mnohem víc bych se bál ventilů, nevím jak je to u 1098, ale u starších čtyřventilů se ventili seřizují na sundané hlavě, často jde hlava dolu i s válcem což je dobrý, že člověk vidí jak vypadají kroužky a podobně, ale je s tím dost práce (mluvil jsem i s člověkem co si doma seřídil ventily na M S4R bez sundání hlav, ale jak dobře si netroufnu hádat).



No ono jsi to možná pleteš,každý rok se dělají ventily a každý druhý rok se navíc přidávají řemeny.Ty hlavy se nesundavají tuším jen u posledních 998 a 999.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 kulik 4 4.11.2022 v 11:35 rob456
smazáno Ducati 1098 bappo 4 4.7.2020 v 00:24 Daniiiel
Reflash Ducati Imobilizer pokud nem... Ducati 1098 Ignot 3 24.8.2019 v 09:14 _Hans_
Nekdo dalsi, kdo se nemuze rozhodno... Triumph Speed Triple, Honda CBR 1000RR Fireblade, Du... jeliman 9 24.4.2019 v 20:00 Krovak


TOPlist