Vím, že ze 472 jdou nabastlit na Jawku a po odladění s nima lítá líp jak s originálníma, ale nějak je ne a ne sehnat. Ty na 477 jsou k sehnání a motory jsou si docela podobný (477 je víceméně půlka 472).
1 reakcí na tento příspěvek Výfuky ČZ 350/472
Teď už jenom počkat na kolena, někomu ukrást dílnu, ubastlit držáky a jde se prdět po okolí
Enthropy píše: Konec předního dílu u toho pravýho je tak krásně ohlodanej, že mě to málem složilo
Ony totiž ty zachovalé výfuky jsou všechny „zmetky“. Všechny mají ve stejných místech stejné škrábance, nedodělky atd. Je to vyřazená série, ale teď se o ni zájemci nacházejí.Nehledě třeba na to že i origo chrom je na nich šílený – nikdo se neotravoval s nějakým broušením a leštění. Tak jak vylezly z formy, tak šly na pokovení, ale v té době si s tím nikdo hlavu nedělal . Takže já jsem třeba z fungl nových výfuků komplet chrom, nikl, měď odstranil. Důkladně se to vyleštilo a hodila se na to nová povrchovka a jsou úplně luxusní
Sofía píše: ...když jsem zkusil origo jawí, tak ty nejdou převlíct po tom koleni až k té přírubě, protože se v první zatáčce zaseknou...ono je to logický...jawí kolena mají krásný obloukový tvar, kde střednice, jak by řekl matematik , má do začátku až do konce spojité derivace výše jak prvního řádu...zatímco kolena z čízinky jsou ze třech rovných úseků spojených dvojicí ostrých ohybů...
Matice jiné jsou, ale minimálně u 471 byly vzájemně záměnné. Jezdil jsem chvíli nově vyrobené matice na 634, ale pak jsem si ty origo matice pochromoval a šly zpět na původní místo .[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Komaxit - jak vypadá na kapotáži [1, 2] ČZ 350/472 | kpant | 39 | 11.11.2023 v 19:17 osiris |
Upevnění hustilky ČZ 175/477, ČZ 350/472 | kpant | 2 | 1.11.2023 v 09:43 Krautkopf |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |
ČZ 350 4726 hlavní stojan ČZ 350/472 | Tomáš_63 | 11 | 5.2.2023 v 13:18 pech. |
Hlavní stojan ČZ 350/472 | Azymut | 15 | 2.2.2023 v 00:01 Dadajan |