globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské Alpy 2011 - Červen - od 16.6.2011

19.4.2011 v 12:54
Ahoj,

rád bych v druhé půlce června opět do Alp. Primárně Itálie, okolí Stelvia, Bonzána a pak západ.

Něco podobného jako minulý rok (zde, nejaktuálnější trasy zde, zajímavé passa zde).

Jízda svižná, cíl je užít si silnic, ne koukat po památkách . Rád bych alespoň na 7 dní, lépe od pátku navečer do další soboty, neděle. Může udělat třeba i okruh od rakouských alp dolů, to je záležitost diskuse. Spaní anebo "někde", nebo kemp, penzion můžeme zvážit, preference kemp s bazénkem na večer .

Já jsem kuřák, 29let, jezdím CBR600F, dojezd na nádrž od 130 do 220km. Nevýhody: Ráno chci co nejdřív vyrazit a večer se mi nechce spát.

Nemám moc v lásce dálnice, ale pokud by byl přesun, můžeme zvážit. Chtěl bych jet ve 2jce (max 3), bez spolujezdců, s člověkem, který se na tebe nevykašle, když se něco nepovede. Výbavu mám (občas funkční navigaci, brašny, stan, vše co je na takový výlet potřeba).

Martin

Naposledy editováno 26.04.2011 20:28:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské Alpy 2011 - Červen - od 16.6.2011

26.4.2011 v 15:01 | Nahoru | #1

26.4.2011 v 15:14 | Nahoru | #2

keby49 píše: podle ženy puberťák> Tak za me drzim palec :). Ja s batuzkem neci (sama zodpovednost ) a 4 dny je pro me malo. Tedy pokud se vse neobrati proti me a nezustanu trcet doma :))

My to mám takový prodloužený víkend.. Něco jsem zarezervovala a nešlo to stornovat, tak tam jedeme. Krásně tam je, byl jsem tam na motorce i s rodinou autem, a okolí je taky zajímavé, tak proč ne jen ať není Livigno v tu dobu středem tlakové níže, to by mě asi jeblo