1 reakcí na tento příspěvek Jde vlastně přidat ABS
Nevím, jestli by to za to stálo... Navíc už to bude bastl.. Přijde mi rozumější, jedodušší a bezpečnější prodat stávající stroj a koupit mašinu, která už ABS má z výroby..
1 reakcí na tento příspěvek Jde vlastně přidat ABS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
dewwil píše: ABS na moto beru pouze u mega cesťáků a jinejch ultratěžkejch paskvilů, jinak zbytečná zátěž a na suchu ti zabrzdím na kratší vzdálenosti než s obyč. ABS, sportovní ABS jsem ještě neměl možnost vyzkoušet, třeba bude lepší, jinak razím názor jako babajezi
a na mokru?
Jasne, predvidavost mnohe vyresi, ale v krizi, tam to ocenis ..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Petr_VFR píše: a na mokru?
Jasne, predvidavost mnohe vyresi, ale v krizi, tam to ocenis ..
Auto bez ABS brzdí pořád lépe i na mokru, jen na ledu má menší brzdnou dráhu ABS a to z mé zkušenosti jen za určitých podmínek(není na ledu ani pár kamínků z posypu atd). U motorky to je dle pilota jak umí a jak zareaguje.. Ale pro joudy je lepší ABS. Nemyslím tím, že všichni s ABS jsou joudové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Danielos píše: Auto bez ABS brzdí pořád lépe i na mokru, jen na ledu má menší brzdnou dráhu ABS a to z mé zkušenosti jen za určitých podmínek(není na ledu ani pár kamínků z posypu atd). U motorky to je dle pilota jak umí a jak zareaguje.. Ale pro joudy je lepší ABS. Nemyslím tím, že všichni s ABS jsou joudové
Jenže nejde srovnávat pouze metry potřebné k zastavení s a bez ABS. Daleko důležitější pro většinu řidičů je to, že s ABS můžou auto řídit i při intenzivním brždění!!! Co je lepší? Mít o pár metrů kratší brzdnou dráhu (sporné) anebo se překážce vyhnout, ale při tom intenzivně brzdit?
Navíc nejde srovnávat brždění u motorky a auta. Když v autě zablokujete kola, tak sebou neplácnete. Kdežto na motorce si se zablokovaným předním kolem ustelete.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
A pro joudy v autě taky. Jako já se překážce vyhnu i bez ABS Co je lepší? Brzdit rychleji bez ABS a pak se vyhnout překážce bez brzdění nebo brzdit pomalu s ABS a nevyhnout se překážce, bo auto tak nebrzdilo kvůli ABS?
Já si se zablokovaným předním kolem neustelu, bo povolím brzdu a pak brzdím dále
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Danielos píše: Auto bez ABS brzdí pořád lépe i na mokru, jen na ledu má menší brzdnou dráhu ABS a to z mé zkušenosti jen za určitých podmínek(není na ledu ani pár kamínků z posypu atd). U motorky to je dle pilota jak umí a jak zareaguje.. Ale pro joudy je lepší ABS. Nemyslím tím, že všichni s ABS jsou joudové
mam ABS - jsem jouda???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Danielos píše: Auto bez ABS brzdí pořád lépe i na mokru, jen na ledu má menší brzdnou dráhu ABS a to z mé zkušenosti jen za určitých podmínek(není na ledu ani pár kamínků z posypu atd). U motorky to je dle pilota jak umí a jak zareaguje.. Ale pro joudy je lepší ABS. Nemyslím tím, že všichni s ABS jsou joudové
co je to "brzdí lépe"?
pokud myslíš kratší brzdnou dráhu, tak je to nesmysl. ABS má jedinou výhodu, a sice že na plnejch brzdách "nepřijdeš o řízení", a na ledu a mokru je naopak brzdná dráha s ABS delší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
_Dina_ píše: mam ABS - jsem jouda???
Z příspěvku č. 10
Ale pro joudy je lepší ABS. Nemyslím tím, že všichni s ABS jsou joudové
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Smutný je, že jednoho co si byl dost jistej a dokonce na to měl znám. Dopadnul blbě a nikomu to nepřeju.
I mistr se utne a když na tuhle chvíli přije, tak bys potom dal všechno za něco co by ti mohlo jen na zlomek sekundy pomoct.
Třeba jen když musíš naráz řešit víc než 2 otázky a pak se ještě soustředit jestli kolo je na prachu nebo ještě na asfaltě... víš prd tak nedělej z ostatních mrzáky.
ABS do provozu ANO je to výrazná pomůcka.
FiZzeR píše: co je to "brzdí lépe"?
pokud myslíš kratší brzdnou dráhu, tak je to nesmysl. ABS má jedinou výhodu, a sice že na plnejch brzdách "nepřijdeš o řízení", a na ledu a mokru je naopak brzdná dráha s ABS delší
Jsme se jen nepochopili. Já myslel, že auta bez ABS mají kratší brzdnou dráhu na suchu i na mokru.
Bergr píše: No teoreticky by to šlo, ale myslím, že za ty investice to nestojí, koupit řídící jednotku, koupit nové kola s ozubením a senzory + řídící ventily, navíc si nejsem jistý, jestli to nepotřebuje pak dodatečné schválení do TP.
Jde to , jenom musí ti to posvětit akreditovaný zástupce, pak požádáš o přestavbu na úřadě a ten úředník ti řekne co bude chtít, asi Protokol z STK , povolení výrobce a mělo by to jít
1 reakcí na tento příspěvek Jde vlastně přidat ABS
1 reakcí na tento příspěvek Jde vlastně přidat ABS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
StrejdaČenda píše: Pánové, ABS má delší brzdnou dráhu jen na ideálním povrchu, což je suchý beton. Všude jinde než je zmiňovaný suchý beton, jsou rozdíly nepatrné a nebo lepší pro ABS. Mezi námi, kdo "umí" jezdit, ať si nic s ABS nekupuje či si ho různě vypíná (vytahuje pojistku atd.). Je to každého věc, ale je třeba si uvědomit, že není krizovka jako krizovka, a každý v daný okamžik reaguje jinak. Pro 90% lidí je ABS plus ať už na motorce či v autě, zbylých 10% buď umí jezdit a nebo si to myslí.
na tom snehu je to v aute obcas dost prekerka, aspon u levnejsich aut.. treba oktavka 1 ... tam to prestane uplne brzdit uplne a jsou toho plny ruce, auto bez abs se zablokovanejma kolama se casto tou vrstvou snehu prohrabne durch, nebo uz i to jak ji tlaci pred sebou.. proste docela brzdi...to same plati v terenu..sterk atd..
drzsi sportovnejsi auta maj zas to abs o neco lip fungujici nez ten beznej spotrebak, ale na tom snehu by to v urcitejch pripadech bylo lepsi bez nej, samo je to tam pro nevyjezdeny lidi co v jakekoliv krizovce vyruhnou na brzdach az do rany/pangejtu... ale to zas nutne nemusi bejt kazdej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
assassin píše: mikiberg: chapu co myslis, ale me treba na motorce by abs nebylo k nicemu, i v krizovce nevezmu za brzdu na doraz.. da se rict ze ve vsech pripadech brzdim min nez by se dalo... spousta znamejch spadlo na to ze prebrzdili predek a na to to je urcite fajn, ale ja mam blok ze proste za tu brzdu poradne nevezmu, brzdim tak nejak normalne a koukam kam to poslu:)
kdybys prilitl k zatacce jako ja 160 jako debil (stane se, no) a najednou zjistil, ze je to vracecka, taky bys tu brzdu zahamtl jak to jde . Poprve v zivote jsem ABS ocenil, protoze jinak to bylo jednoznacne v lepsim pripade na totalku ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde vlastně přidat ABS
Petr_VFR píše: kdybys prilitl k zatacce jako ja 160 jako debil (stane se, no) a najednou zjistil, ze je to vracecka, taky bys tu brzdu zahamtl jak to jde . Poprve v zivote jsem ABS ocenil, protoze jinak to bylo jednoznacne v lepsim pripade na totalku ..
uz sem 2x vyjel v tehle situaci rovne, jednou do pole jednou do lesa, a brzdil sem v obou pripadech stejne malo.. uz je to par let a od te doby to tam spis zkusim nejak poslat:) nevim proc, ale proste brzdim malo...
1 reakcí na tento příspěvek Jde vlastně přidat ABS
assassin píše: na tom snehu je to v aute obcas dost prekerka, aspon u levnejsich aut.. treba oktavka 1 ... tam to prestane uplne brzdit uplne a jsou toho plny ruce, auto bez abs se zablokovanejma kolama se casto tou vrstvou snehu prohrabne durch, nebo uz i to jak ji tlaci pred sebou.. proste docela brzdi...to same plati v terenu..sterk atd..
drzsi sportovnejsi auta maj zas to abs o neco lip fungujici nez ten beznej spotrebak, ale na tom snehu by to v urcitejch pripadech bylo lepsi bez nej, samo je to tam pro nevyjezdeny lidi co v jakekoliv krizovce vyruhnou na brzdach az do rany/pangejtu... ale to zas nutne nemusi bejt kazdej...
souhlasím. taky mám spotřební auto a v zimě jsem kolikrát brzdil i vočima... resp. JENOM vočima, zatímco moje pravá noha dostávala důkladnou masáž
Naposledy editováno 13.04.2011 14:52:02