globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky s více kontakty
12.4.2011 v 10:08
Zkoušeli jste někdo svíčky s více kontakty v motorech podobné kontrukce a výkonu jako je v FZ1 (R1)? Konkrétně mě zajímají AOR10LGS
.
V bavoráckých boxerech prý fungujou nejlíp ze všech, ale nevím jak budou fungovat v otáčkách FZ1.

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky s více kontakty

13.4.2011 v 07:41 | Nahoru | #1
No, tak mi řekni jak je dělaný zapalování? Když to je víc jisker za sebou?
Impuls a potažmo energie ze zapalovací cívky na svíčku jde jednou na 4 zdvihy pístu. Takže moc nechápu jak tam může být např. dvacet jisker za sebou stejné intenzity...
A s tím japonským a nejaponským...taky bych neřekl, že je to tak horký a že tady koupíš jenom "repliky"...ale to je moje zkušenost. (a říct, že originály mají dvě elektrody, jen trošku zavádějící).
Ještě jedna věc: když někde vidím RACIN větší než je nápis výrobce, nevzbuzuje to ve mně zrovna důvěru. Makreting je mocná zbraň.
Svýho času jsem dělal na vývoji závodního motoru a právě Brisky se 4el. co nám doporučovala přímo firma Brisk, nebyly schopný zapalovat. Skončilo to u "originál japonských" Denso (s jedním jiskřištěm)

(reakce na) Svíčky s více kontakty

13.4.2011 v 08:08 | Nahoru | #2

Dřík píše: No, tak mi řekni jak je dělaný zapalování? Když to je víc jisker za sebou?
Impuls a potažmo energie ze zapalovací cívky na svíčku jde jednou na 4 zdvihy pístu. Takže moc nechápu jak tam může být např. dvacet jisker za sebou stejné intenzity...
A s tím japonským a nejaponským...taky bych neřekl, že je to tak horký a že tady koupíš jenom "repliky"...ale to je moje zkušenost. (a říct, že originály mají dvě elektrody, jen trošku zavádějící).



Pleteš jabka a hrušky. Já nikde nenapsal, že to při jednom impulzu od cívky dá víc jisker za sebou. Dává to STEJNÝ počet jisker jako svíčka s 1, 2, 3, ... elektrodami, jen to tu jiskru dá tam, kde je to nejoptimálnější (aspoň to tvrdí výrobce).

Co je zavádějícího na tom, že svíčka CR9EK má dvě elektrody?


Slam píše: Tak nějak mi připadá, že CHCEŠ, aby ti tu všichni řekli, že tahle svíčka je ta nejlepší, kterou můžeš do motoru dát..

To, že tu neseženeš originál japonský NGK je nesmysl.. Sám jsem je letos z jara měnil a světe div se, dával jsem tam originál NGK vyrobený v Japonsku, který jsem sehnal tady přes m.cz

No a abych taky přispěl do diskuze - držím se doporučení výrobce motoru.



Chtěl bych, aby se tady vyjádřili lidi, kteří tu svíčku jeli. Názory typu "nikdy jsem tu svíčku nejel, vlastně jsem ani nikdy nejel žádnou Brisku, ale určitě budou ty Brisky na ... když jsou české a výrobce mi do knížky napsal NGK xxyy, tak tam musím dát NGK xxyy, sice vyrobené v Maďarsku na koleni, ale mají nápis NGK, tak budou určitě fungovat na výbornou" mi fakt vadí a musím na ně reagovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky s více kontakty

13.4.2011 v 12:49 | Nahoru | #3
a ještě jedna věc

Dřík píše: Ještě jedna věc: když někde vidím RACIN větší než je nápis výrobce, nevzbuzuje to ve mně zrovna důvěru. Makreting je mocná zbraň.


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 31.5.2024 v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 30.5.2024 v 18:11 šimon474
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides


TOPlist