Co byste mi poradili? Mate s tim nejake zkusenosti? Nezabezpeci to motorku buhvi jak, ale lepsi neco nez nic.
1 reakcí na tento příspěvek Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Definice lepsi neco nez nic je neskutecna pitomost protoze kvalitni alarmy jsou investice nekolik tisic, GT 971 s prislusenstvim vyjde klidne pres 12 000 Kc a to uz je investice dosti nakladna.
Levne alarmy vcetne treba dalkoveho ovladani nestoji za nic a dalkove ovladani maji alarmy ktere toho moc neumi. Falesne poplachy a neustale houkani nikdo trpet nebude a dostanete prvni vystahu hrebiky pred garaz a druhou sklo coz obvykle znamena proriznuti pneumatiky a skodu nekolik tisic.Kolega nedbal varovani u levnych alarmu a takto dopadl, alarm okamzite z motorky vyhodil .
Houkani si dneska lidi moc nevsimaj a je to vice na obtiz.Alarm elektronicky ma pouze vyznam tam kde muze majiteli zdelit informaci o narusenem prostoru pred motorkou.
Naposledy editováno 11.04.2011 23:07:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Mám na obou motorkách několik let ty zástupce "levných" alarmů. Citlivost je programovatelná, proto to s falešnými poplachy není tak zlé. A děti a podobné to odradí od hmatání na mašinu, za cca 1500Kč dobrej výsledek. A ukradnutí nezabrání žádnej alarm. Já to mám jen k tomu, aby mi na ulici pod oknem na mašinu nikdo nehrábl, aniž bych o tom věděl. Nevím co tvůj alarm za 12000 tisíc umí asi 8x líp, aby to odůvodnilo cenu. A tenhle alarm jsem si sám taky za pár desítek minul namontoval...
btw, ano každý alarm žere baterku. Ale když člověk není idiot, tak si spočítá spotřebu ve stand-by režimu, srovná s kapacitou baterky a vyjde mu, že cca 7 dní max, než nenastartuje. Je to takový problém to spočítat?
Naposledy editováno 12.04.2011 11:55:27