globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
 
10.4.2011 v 08:16
Muzete mi poradit jake zabezpeceni motorky vybrat? Dival jsem se bud na zamek kotoucove brzdy s alarmem nebo klasicky 2-cestny moto alarm s dalkovym ovladanim.
Co byste mi poradili? Mate s tim nejake zkusenosti? Nezabezpeci to motorku buhvi jak, ale lepsi neco nez nic.
Anketa: Zvolili byste zamek brzdy s alarmem nebo 2-cestny motoalarm?
Zamek brzdy s alarmem
84%
32
2-cestny motoalarm
16%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm

11.4.2011 v 13:40 | Nahoru | #1
-vodník->
Tak to netuším, ptal jsem se jich přímo na alarm od GT 971 a oni říkali, že ho montovali nějakému borcovi na R6 a že borec přijel za měsíc ať mu to sundají, že to žere baterku jako kráva a zdaleka to nefunguje jak popisuje výrobce (možná chyba v zapojení, možná chyba výrobku) měl tam i senzor na sedlo a podobné kraviny a že to prostě vůbec nefungovalo mlatili na sedlo a až po 3-4 ráně to začlo houkat motorku prý odtlačil 4 metry a nic až když s tím začal lomcovat tak to začlo houkat... mě říkal že, za ty prachy koupit řeťez a kotoučák s alarmem a rozhodně uděláš líp... a to jim asi věřím, kdo má zbytečné 4000 ať si ještě k tomu koupí alarm ale musí počítat s tím, že musí sebou vozit nabíječku, protože ten kdo nemá fungl novou baterku tak mu to je schopno po vikendu umřít... a to se myslím nevyplatí(můj názor) navíc na H6 jsem měl alarm, a nutno podotknout že dálkový start jsem použil 2x ( strašná blbost) nehledě na to, že potom špatně fungovaly kontrolky na budíkách a 4000 za ten efekt když přicházíš k mašině a ona udělá tit tit mi přijde zbytečné... nejlepší je si na motorku dávat bacha a pořádně si ji hlídat a nemáš co řešit. Jestli nemáš garáž v baráku tak stejně jestli ti ji kradou o 1km dál tak ikdyž to houká tak o tom nevíš takže, si myslím že kotoučák a retěž jim to teda zkomplikují víc než nějaká sirína.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm

11.4.2011 v 22:34 | Nahoru | #2
Šimy-76> nevim kde berete v sobe troufalost a psat o alarmu GT 971 kdyz nic nevite a postupujete podle scenare jedna pani povidala ,,nefunguje jak popisuje výrobce (možná chyba v zapojení, možná chyba výrobku) měl tam i senzor na sedlo a podobné kraviny a že to prostě vůbec nefungovalo mlatili na sedlo a až po 3-4 ráně to začlo houkat motorku prý odtlačil 4 metry a nic až když s tím začal lomcovat tak to začlo houkat...

GT 971 nemuze instalovat kdokoliv byt to o sobe prohlasuje, ale pri instalaci kontaktuji dovozce a ten ma seznam firem ktere umi uvedeny alarm nainstalovat.

4 minuty na ukradeni moto je prilis hodne a zlodej to ma i se snidani, muze tam byt retez jaky chcete a moto zmizi do 40 vterin.

GT 971 neni o tom aby to nekde rvalo, ale o tom aby informoval majitele ze moto je v ohrozeni pred tim nez se zlodej dostane k samotny motorce. Vlastnim GT 971 jiz 5 let a nema s tim zadny problem.Je to veci kazdeho znas zdali chci do alarmu investovat, i presto musim motorku dal hlidat.Psat ptakoviny o alarmech a dany alarm nemyt se nedela.

,, protože ten kdo nemá fungl novou baterku tak mu to je schopno po vikendu umřít..,, baterku mam bud dobrou a nebo spatnou a pri dobre baterce nemusim mit o vikend obavy, nez bude cokoliv priste psat tak si zjistete technicke hodnoty a manual GT 971.

-vodnik- netvrdte veci co neni pravda, GT 971 ma pomerne slozitou montaz co se tyka kabelu,,To je ale blbost jak vrata, většina alarmů má 3 - 4 dráty na zapojení (plus, mínus a vývod na blikače, max ještě na dálkový start ale ten nemusíš zapojovat, já ho měl kdysi na klakson, strašil jsem tím děti když se mi motaly kolem mašiny před barákem). Je rozdil mezi alarmem a alarmem, 4 draty toho moc neumi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist