Co byste mi poradili? Mate s tim nejake zkusenosti? Nezabezpeci to motorku buhvi jak, ale lepsi neco nez nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Tak to netuším, ptal jsem se jich přímo na alarm od GT 971 a oni říkali, že ho montovali nějakému borcovi na R6 a že borec přijel za měsíc ať mu to sundají, že to žere baterku jako kráva a zdaleka to nefunguje jak popisuje výrobce (možná chyba v zapojení, možná chyba výrobku) měl tam i senzor na sedlo a podobné kraviny a že to prostě vůbec nefungovalo mlatili na sedlo a až po 3-4 ráně to začlo houkat motorku prý odtlačil 4 metry a nic až když s tím začal lomcovat tak to začlo houkat... mě říkal že, za ty prachy koupit řeťez a kotoučák s alarmem a rozhodně uděláš líp... a to jim asi věřím, kdo má zbytečné 4000 ať si ještě k tomu koupí alarm ale musí počítat s tím, že musí sebou vozit nabíječku, protože ten kdo nemá fungl novou baterku tak mu to je schopno po vikendu umřít... a to se myslím nevyplatí(můj názor) navíc na H6 jsem měl alarm, a nutno podotknout že dálkový start jsem použil 2x ( strašná blbost) nehledě na to, že potom špatně fungovaly kontrolky na budíkách a 4000 za ten efekt když přicházíš k mašině a ona udělá tit tit mi přijde zbytečné... nejlepší je si na motorku dávat bacha a pořádně si ji hlídat a nemáš co řešit. Jestli nemáš garáž v baráku tak stejně jestli ti ji kradou o 1km dál tak ikdyž to houká tak o tom nevíš takže, si myslím že kotoučák a retěž jim to teda zkomplikují víc než nějaká sirína.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Tarzy píše: Mám Xenu a na H6 ji na zadní kotouč prostě nepřipnu, kam to mám dát na přední aby to mělo co nejpeší výsledek?
No tak já mám xenu s trnem 14mm takže ho do zadního kotouču do maly větrací dírky taky nezapnu a ani nějak nevidím důvod podle mě má vpředu lepší efekt a co se týče polohy tak to taky není jedno v manuálu píšou a dokonce to i funguje(aspoň u ty xeny) že polohou na kotouču se dá regulovat citlivost, v poloze 12hodin nejcitlivější, v poloze 6hodin nejmíň citlivej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
GT 971 nemuze instalovat kdokoliv byt to o sobe prohlasuje, ale pri instalaci kontaktuji dovozce a ten ma seznam firem ktere umi uvedeny alarm nainstalovat.
4 minuty na ukradeni moto je prilis hodne a zlodej to ma i se snidani, muze tam byt retez jaky chcete a moto zmizi do 40 vterin.
GT 971 neni o tom aby to nekde rvalo, ale o tom aby informoval majitele ze moto je v ohrozeni pred tim nez se zlodej dostane k samotny motorce. Vlastnim GT 971 jiz 5 let a nema s tim zadny problem.Je to veci kazdeho znas zdali chci do alarmu investovat, i presto musim motorku dal hlidat.Psat ptakoviny o alarmech a dany alarm nemyt se nedela.
,, protože ten kdo nemá fungl novou baterku tak mu to je schopno po vikendu umřít..,, baterku mam bud dobrou a nebo spatnou a pri dobre baterce nemusim mit o vikend obavy, nez bude cokoliv priste psat tak si zjistete technicke hodnoty a manual GT 971.
-vodnik- netvrdte veci co neni pravda, GT 971 ma pomerne slozitou montaz co se tyka kabelu,,To je ale blbost jak vrata, většina alarmů má 3 - 4 dráty na zapojení (plus, mínus a vývod na blikače, max ještě na dálkový start ale ten nemusíš zapojovat, já ho měl kdysi na klakson, strašil jsem tím děti když se mi motaly kolem mašiny před barákem). Je rozdil mezi alarmem a alarmem, 4 draty toho moc neumi.
1 reakcí na tento příspěvek Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Definice lepsi neco nez nic je neskutecna pitomost protoze kvalitni alarmy jsou investice nekolik tisic, GT 971 s prislusenstvim vyjde klidne pres 12 000 Kc a to uz je investice dosti nakladna.
Levne alarmy vcetne treba dalkoveho ovladani nestoji za nic a dalkove ovladani maji alarmy ktere toho moc neumi. Falesne poplachy a neustale houkani nikdo trpet nebude a dostanete prvni vystahu hrebiky pred garaz a druhou sklo coz obvykle znamena proriznuti pneumatiky a skodu nekolik tisic.Kolega nedbal varovani u levnych alarmu a takto dopadl, alarm okamzite z motorky vyhodil .
Houkani si dneska lidi moc nevsimaj a je to vice na obtiz.Alarm elektronicky ma pouze vyznam tam kde muze majiteli zdelit informaci o narusenem prostoru pred motorkou.
Naposledy editováno 11.04.2011 23:07:19
Mluvil jsem o tom s autorizovaným servisem pověřeným firmou gt k instalaci. Takže žádný povídačky ! Zkráceně a zjednodušeně složitá montáž a nefungovalo to tak jak by mělo! to mi bylo řečeno. Takže ventiluji to co mi řekl pověřená firma na tyto alarmy !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Mám na obou motorkách několik let ty zástupce "levných" alarmů. Citlivost je programovatelná, proto to s falešnými poplachy není tak zlé. A děti a podobné to odradí od hmatání na mašinu, za cca 1500Kč dobrej výsledek. A ukradnutí nezabrání žádnej alarm. Já to mám jen k tomu, aby mi na ulici pod oknem na mašinu nikdo nehrábl, aniž bych o tom věděl. Nevím co tvůj alarm za 12000 tisíc umí asi 8x líp, aby to odůvodnilo cenu. A tenhle alarm jsem si sám taky za pár desítek minul namontoval...
btw, ano každý alarm žere baterku. Ale když člověk není idiot, tak si spočítá spotřebu ve stand-by režimu, srovná s kapacitou baterky a vyjde mu, že cca 7 dní max, než nenastartuje. Je to takový problém to spočítat?
Naposledy editováno 12.04.2011 11:55:27
1 reakcí na tento příspěvek Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
2 reakcí na tento příspěvek Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
Co vy muzete debatovat o motorkach, co muzete debatovat o alarmech, o jakych znalostech a zkusenostech tady chcete mluvit, doporucuji si udelat poradek, jsou dve skupiny
1) levne napodobeniny ktere s alarmem nemaji temer ni spolecneho, ze to rve a podobne je pouha hracka.
2) alarmy znackovych firem ktere zacinaji dvouokruhovym imobilizerem a cidla maji podle vybaveni.
Ve vasenm pripade ste udelal ze sebe tak akorat hlupaka a saska , nic nevite a chcete rozumovat.O jakych znalostech chcete vubec debatovat ,, jedna pani povidala,, tak to pekne dekuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
,,že na tuto problematiku má stejný názor,,
vidim ,ze nechcete rozumet a tedy jinak, jaky nazor a o cem chcete debatovat?
20 lety zajic slusne receno tady rozumuje o alarmech a jejich technickych datech, a pokud mate vynancni mindraky tak je to vas problem, nejste jeden z tech co si kupi smejd, sunt, olejnicku za par desitek tisic a pak tady rozumuji o motorkach a alarmech.
mimochodem, doporučuji zapracovat na větné skladbě, ten poslední odstavec nemá z hlediska větné stavby a někdy i použitých slov s českým jazykem pranic společného
Naposledy editováno 15.04.2011 07:57:26
1 reakcí na tento příspěvek Zamek brzdy s alarmem nebo klasicky alarm
,,20 lety zajic slusne receno tady rozumuje o alarmech a jejich technickych datech, a pokud mate vynancni mindraky tak je to vas problem, nejste jeden z tech co si kupi smejd, sunt, olejnicku za par desitek tisic a pak tady rozumuji o motorkach a alarmech.
Naposledy editováno 15.04.2011 21:10:03
Kazu píše: Bludevil jenom blbec nevi o cem je rec. Napsal jsem to jasne.
,,20 lety zajic slusne receno tady rozumuje o alarmech a jejich technickych datech, a pokud mate vynancni mindraky tak je to vas problem, nejste jeden z tech co si kupi smejd, sunt, olejnicku za par desitek tisic a pak tady rozumuji o motorkach a alarmech.
Pokud tohle je pro tebe jasné a česky, tak pravděpodobně budeš těžký dyslektik.