globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
 
8.4.2011 v 21:16
Zdar. Zajizdim novou moto. Podruhe. Vzdy se drzim pokynu vyrobce. Slycham ale ruzne nazory od lidi, ze to neni treba dodrzovat, ze to je treba vytocit, naucit motor atd.Ptam se tedy: odkud se berou tyhle nazory?Maji nejaky realny zaklad? Proc bych mel verit temhle nazorum a ne inzenyrum renomovane firmy? Ja v tom mam jasno. Jen mne zarazi ty protichudne nazory spousty lidi.Az mne stvou ty jejich moudre reci.Odkud se berou? Ja si myslim, ze nespravnym zajizdenim se hlavne snizi zivotnost motoru. Nekteri rikaji: "Nedrzel jsem se pokynu vyrobce a jede to furt, nic se nestalo. Ja rikam : Ano , jede to furt , ale snizil jsi si vykon a zivotnost. Tezko to ale poznas, kdyz motorku bud prodas nebo nemas s cim srovnat.To bys musel srovnavat s motorkou stejnou, ale zajetou podle pokynu vyrobce." A do takovych detailu jde v praxi jen malokdo. Jaky mate nazor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 16:07 | Nahoru | #1

meerecheck píše: Tlak ve valcich vznikaji cca prvnich 50km, nez si sednou krouzky, pak si s tim muzu delat co chci. Delsi zajizdeni je ochrana vyrobce pred reklamacemi, tak to dodrzujte
Pro zajimavost, vykone turbo motory do aut se zajizdeji takto : Nalit obycejny olej, nastartovat, nechat zahrat na provozku, vypnout, vylit olej ( osoupaly se vacky, podlozky, "sedlo si to" ), nalit pozadovany olej, vyjet ven, nastavit co nejmensi tlak turba, zahrat parkrat to prislapnout tak do pulky rozsahu otacek ( jeste se neprehriva motor, neklesa tlak oleje ), pak to prohnat az do cerveneho, ale stylem plny, pustit atd ... vratit se do dilny, vymenit olej, nastavit pozadovany tlak turba a hura na brzdu. A kdyz se to vysype, udelal jsem to spatne. Takhle mi to bylo popsano a nakonec jsem to videl i na vlastni oci, kdyz jsem se kamose ptal, kdyz vyhral 1. misto ve sprintu, hele, jsi to pred 2 dny doskladal, nemas zajizdet ? Odpoved vzdyt zajizdim mi stacila ...



u závodního motoru lze i takto...ale po sezoně ho bude zase dělat

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 21:04 | Nahoru | #2

mariano píše: u závodního motoru lze i takto...ale po sezoně ho bude zase dělat


Jezdi s tim i do prace Je pravda, ted po 2 letech motor rozebiral, ale jen proto, ze daval H ojnice, valce a pisty nedotceny. A to neni jen jeden pripad ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist