2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
do 800 km max. 6500 ot., ale v ramci tech 6000 ot jsem nenechal motor a prevodovku v klidu. Neustale jsem radil, pridaval ubyral plyn. Brzdil motorem atd...
to samy jsem delal od 800 km do 1600 km kdy otacky nesmi byt vyssi nez 10.000. Ale s tim, ze jsem hned nedal tech 10.000 ot, ale otacky jsem zvedal postupne...
Abych to shrnul myslim, ze neni spravny nedodrzovat pokyny vyrobce, ale taky je spatny vyjet na dalnici a jet na sestku s konstatnimi otackami...
Souhlasi se mnou nekdo?
jezdil bych odzacatku tak nejak normalne jak jezdim, pokud je motor v poradku nemuze mu to uskodit. pokud neni alespon se to driv dovim
Kreuz_GSR píše: Ahoj, nechce se mi cist celou diskuzi, takze nevim jestli ma nekdo stejnej nazor jako ja. Myslim ze dodrzovat pokyny vyrobce a "vytacet" motor nejsou uplne protichudny nazory. Ja jsem se pri zajizdeni movy motorky drzel pokynu v sevisni knizce:
do 800 km max. 6500 ot., ale v ramci tech 6000 ot jsem nenechal motor a prevodovku v klidu. Neustale jsem radil, pridaval ubyral plyn. Brzdil motorem atd...
to samy jsem delal od 800 km do 1600 km kdy otacky nesmi byt vyssi nez 10.000. Ale s tim, ze jsem hned nedal tech 10.000 ot, ale otacky jsem zvedal postupne...
Abych to shrnul myslim, ze neni spravny nedodrzovat pokyny vyrobce, ale taky je spatny vyjet na dalnici a jet na sestku s konstatnimi otackami...
Souhlasi se mnou nekdo?
Souhlas, ale porad tu omilate jenom otacky, dulezite je taky tomu nedavat plnej plyn, coz je pro motor zatez - to se s otackamam nevylucuje, kdyz budete jezdit od 3000 otacek do danejch max 6000 pro zajezd ale stylem plnej, zaradit, plnej - tak dodrzite otacky, dodrzite ze se budou menit, ale pro motor to dobre nebude...