globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
 
8.4.2011 v 21:16
Zdar. Zajizdim novou moto. Podruhe. Vzdy se drzim pokynu vyrobce. Slycham ale ruzne nazory od lidi, ze to neni treba dodrzovat, ze to je treba vytocit, naucit motor atd.Ptam se tedy: odkud se berou tyhle nazory?Maji nejaky realny zaklad? Proc bych mel verit temhle nazorum a ne inzenyrum renomovane firmy? Ja v tom mam jasno. Jen mne zarazi ty protichudne nazory spousty lidi.Az mne stvou ty jejich moudre reci.Odkud se berou? Ja si myslim, ze nespravnym zajizdenim se hlavne snizi zivotnost motoru. Nekteri rikaji: "Nedrzel jsem se pokynu vyrobce a jede to furt, nic se nestalo. Ja rikam : Ano , jede to furt , ale snizil jsi si vykon a zivotnost. Tezko to ale poznas, kdyz motorku bud prodas nebo nemas s cim srovnat.To bys musel srovnavat s motorkou stejnou, ale zajetou podle pokynu vyrobce." A do takovych detailu jde v praxi jen malokdo. Jaky mate nazor?

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 01:12 | Nahoru | #1
ja sem se nikdy nedrzel pokyny vyrobce, resp. jednou. Repasoval sem motor do GSXR 750 a po 23 letech a 150 tis km byl vykon podle brzdy 73 kw,udelal sem repasi jen tak a jednou a naposled sem ho zajizdel podle pokynu a uz to nikdy neudelam. Motor co ma mit cca 84 kw tak po 1600 km zajizdeni vykazoval jen 72 kw.Dalsich cca 5tis km sem ho ucil jesdit a stejnak jel jak pylet hoven. Pres zimu sem udelal repasi znova,zajel ho s citem podle sebe(zadny podtaceni,svizna jizda,ale prvnich 400 km sem ho nepretacel pres 7tis a sem tam sem mu dal pruplach a po 2tis km na brzde dal ze sebe 88,3 kw pri 11,500 ot. Takze kde je pravda??

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 10:37 | Nahoru | #2

Džanek píše: ja sem se nikdy nedrzel pokyny vyrobce, resp. jednou. Repasoval sem motor do GSXR 750 a po 23 letech a 150 tis km byl vykon podle brzdy 73 kw,udelal sem repasi jen tak a jednou a naposled sem ho zajizdel podle pokynu a uz to nikdy neudelam. Motor co ma mit cca 84 kw tak po 1600 km zajizdeni vykazoval jen 72 kw.Dalsich cca 5tis km sem ho ucil jesdit a stejnak jel jak pylet hoven. Pres zimu sem udelal repasi znova,zajel ho s citem podle sebe(zadny podtaceni,svizna jizda,ale prvnich 400 km sem ho nepretacel pres 7tis a sem tam sem mu dal pruplach a po 2tis km na brzde dal ze sebe 88,3 kw pri 11,500 ot. Takze kde je pravda??


Pravda je ta, že každá brzda měří jinak...a ikdyž budeš na stejný brzdě ... měl si stejnou gumu?(dynamika, váha, rozměr) ... 5kW žádná míra

Naposledy editováno 11.04.2011 11:10:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 16:54 | Nahoru | #3
Džanek> jen čísla :) jak to jelo po té první???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist