1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
Naposledy editováno 08.04.2011 21:31:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
kawapavel píše: ano hlavně že si napsal konkrétní stroj kterej zajíždíš 4 vál a 2 vál každej má svou specifikaci otáček já sem točil prvních 1000 KM do 4/Tisíce pak sem postupně přidával
Moje řeč. Já tedy do 4tis jen prvních 500km, ale i tak to říkám všem, že syrovému motoru nemají dávat plný knédl...
Všechno se usazuje, zabrušuje, je prostě lepší to ctít. Vyplatí se to
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
Co se tak mohlo stat, kdyz jsi novy motor pred 50 lety (nebo jawu 350 pred 7 lety ) vyrazne nalozil? No bud jsi to rovnou zadrel, nebo nezadrel, ale ten motor stal za hovno, nebo nezadrel a naopak to litalo perfektne. Dokonce jsem nekde slysel lidove moudro, ze motor kterej se nehvizdnul nejede. Pri dnesni urovni technologie a presnosti dilu povazuju prvni moznost za temer vyloucenou a druhou za nepravdepodobnou. Ale proc to teda v manualu pisou?
1. Dogma je dogma
2. Snizit riziko poskozeni a reklamace nevhodnym pouzitim
3. V novem motoru nebo vozidle nelze vyloucit vadny dil, ktery muze zpusobit havarii motoru/vozidla kratce po uvedeni do provozu. Je lepsi, pokud tomu dojde rekneme v rychlosti 100 km/h a vsichni preziji, nez v rychlosti dvojnasobne s fatalnimi nasledky a naslednymi zalobami vyrobce. To je myslim v dnesni dobe duvod rozhodujici.
Naposledy editováno 08.04.2011 21:55:06
Evo píše: Tech 1600 km mi za tuto jistotu stoji.
přesně - pokud bych si kupoval fungl novou mašinu tak věřím, že tohle ujedu za první týden, maximálně dva víkendy. A na nějaké točení a učení motorky na vyšší otáčky mám dalších X tisíc kilometrů.
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
Takže raději věř tomu co říká manuál a né tomu co ti kdejakej jouda nakuká
Krom toho nevím co je na tom záběhu za problém, tak tomu prostě prvních tisíc nedávám kotel no... Já třeba zajížděl podle manuálu až do 1600 km A motorka se mi za to vždycky odvděčila nulovou spotřebou oleje, plným výkonem a bezvadným chodem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
Wenda1987 píše: ahoj no kazdy tvrdi neco jineho ja pracuji na dyno stolici pri vyrobe autobusu a muzu ti zarucit ze takove cocky jako u nas nikdy ten motor nezazije a motory to prezijou bez ujmy ale je to jine nez motorka ta pracuje v jinych otackach a hlavne vykonove je na tom hure prece jenom kdyz stratis 5-10KW na 500konovym motoru tak ti to muze bejt fuk
Nemůžeš srovnávat jedenáctilitrovej motor o výkonu 440koní,navíc řadovej šestivál v naftě s motorkou . A že mu dáváč čočku to možná jo,to blci ve fabrice kde se ten motor montuje taky dělaj,ale to jemný poškození se chodem motoru vyhladí a vo nic nejde,jenže se bavíme o zajíždění,ne o plnotuku..
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
A pět set koní?! Tak to už musí být autobus Ještě řekni že irisbus a já se poseru
Naposledy editováno 08.04.2011 23:23:20
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
přečti si to a napiš co si o tom teda v tom případě myslíš
po tom podle tebe dokonalým záběhu, mnou provedeným, jela se mnou sólo jak předtim ve dvou. možná hůř. teď jí dávám co proto takže se to mírně zlepšuje.
když jsem měl favorita tak jsem z klasickýho zlenivělýho a mrtvýho motoru tréninkem udělal turbínu, trojka nejlíp táhla mezi 90 a 110, šla až na 130, čtverka na 155
pak s "lepšíma" autama držel krok nečekaně slušně
je teda pravda že tomu pomohlo přidření když šel benzín do oleju, ne kvůli jízdě.
takže jde o to aby se ten nesedlej motor nepřehříval, případně jednotlivý součásti, jinak ať nezleniví
a hlavně s rozumem, stačí cit a člověk pozná a dojde mu co a jak, co pomůže a co uškodí
Naposledy editováno 09.04.2011 00:33:54