globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
 
8.4.2011 v 21:16
Zdar. Zajizdim novou moto. Podruhe. Vzdy se drzim pokynu vyrobce. Slycham ale ruzne nazory od lidi, ze to neni treba dodrzovat, ze to je treba vytocit, naucit motor atd.Ptam se tedy: odkud se berou tyhle nazory?Maji nejaky realny zaklad? Proc bych mel verit temhle nazorum a ne inzenyrum renomovane firmy? Ja v tom mam jasno. Jen mne zarazi ty protichudne nazory spousty lidi.Az mne stvou ty jejich moudre reci.Odkud se berou? Ja si myslim, ze nespravnym zajizdenim se hlavne snizi zivotnost motoru. Nekteri rikaji: "Nedrzel jsem se pokynu vyrobce a jede to furt, nic se nestalo. Ja rikam : Ano , jede to furt , ale snizil jsi si vykon a zivotnost. Tezko to ale poznas, kdyz motorku bud prodas nebo nemas s cim srovnat.To bys musel srovnavat s motorkou stejnou, ale zajetou podle pokynu vyrobce." A do takovych detailu jde v praxi jen malokdo. Jaky mate nazor?

2 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

8.4.2011 v 21:52 | Nahoru | #1
Mozna by sis mel vyhledat 50 let stary clanek Zrychleny zabeh motocyklu ktery se snazil vyvratit letite dogma. Tim ovsem nerikam ze se podle toho mas ridit. Pustim se ted do uvahy:
Co se tak mohlo stat, kdyz jsi novy motor pred 50 lety (nebo jawu 350 pred 7 lety ) vyrazne nalozil? No bud jsi to rovnou zadrel, nebo nezadrel, ale ten motor stal za hovno, nebo nezadrel a naopak to litalo perfektne. Dokonce jsem nekde slysel lidove moudro, ze motor kterej se nehvizdnul nejede. Pri dnesni urovni technologie a presnosti dilu povazuju prvni moznost za temer vyloucenou a druhou za nepravdepodobnou. Ale proc to teda v manualu pisou?
1. Dogma je dogma
2. Snizit riziko poskozeni a reklamace nevhodnym pouzitim
3. V novem motoru nebo vozidle nelze vyloucit vadny dil, ktery muze zpusobit havarii motoru/vozidla kratce po uvedeni do provozu. Je lepsi, pokud tomu dojde rekneme v rychlosti 100 km/h a vsichni preziji, nez v rychlosti dvojnasobne s fatalnimi nasledky a naslednymi zalobami vyrobce. To je myslim v dnesni dobe duvod rozhodujici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

8.4.2011 v 22:18 | Nahoru | #2
petrvtr_new> No to snad nemyslíš nážně co jsi napsal ?! Jelikož se živím prací s motory, tak jednoznačně zajíždět a držet se striktně pokynů výrobce!

(reakce na) Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh

11.4.2011 v 15:14 | Nahoru | #3

petrvtr_new píše: Mozna by sis mel vyhledat 50 let stary clanek Zrychleny zabeh motocyklu ktery se snazil vyvratit letite dogma. Tim ovsem nerikam ze se podle toho mas ridit. Pustim se ted do uvahy:
Co se tak mohlo stat, kdyz jsi novy motor pred 50 lety (nebo jawu 350 pred 7 lety ) vyrazne nalozil? No bud jsi to rovnou zadrel, nebo nezadrel, ale ten motor stal za hovno, nebo nezadrel a naopak to litalo perfektne. Dokonce jsem nekde slysel lidove moudro, ze motor kterej se nehvizdnul nejede. Pri dnesni urovni technologie a presnosti dilu povazuju prvni moznost za temer vyloucenou a druhou za nepravdepodobnou. Ale proc to teda v manualu pisou?
1. Dogma je dogma
2. Snizit riziko poskozeni a reklamace nevhodnym pouzitim
3. V novem motoru nebo vozidle nelze vyloucit vadny dil, ktery muze zpusobit havarii motoru/vozidla kratce po uvedeni do provozu. Je lepsi, pokud tomu dojde rekneme v rychlosti 100 km/h a vsichni preziji, nez v rychlosti dvojnasobne s fatalnimi nasledky a naslednymi zalobami vyrobce. To je myslim v dnesni dobe duvod rozhodujici.



nemyslím si, že tvé body 1, 2, 3 jsou něčím podloženy
posledních cca 10 let mě nová auta živí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist