1 reakcí na tento příspěvek Proč nedodržovat pokyny výrobce-záběh
přečti si to a napiš co si o tom teda v tom případě myslíš
po tom podle tebe dokonalým záběhu, mnou provedeným, jela se mnou sólo jak předtim ve dvou. možná hůř. teď jí dávám co proto takže se to mírně zlepšuje.
když jsem měl favorita tak jsem z klasickýho zlenivělýho a mrtvýho motoru tréninkem udělal turbínu, trojka nejlíp táhla mezi 90 a 110, šla až na 130, čtverka na 155
pak s "lepšíma" autama držel krok nečekaně slušně
je teda pravda že tomu pomohlo přidření když šel benzín do oleju, ne kvůli jízdě.
takže jde o to aby se ten nesedlej motor nepřehříval, případně jednotlivý součásti, jinak ať nezleniví
a hlavně s rozumem, stačí cit a člověk pozná a dojde mu co a jak, co pomůže a co uškodí
Naposledy editováno 09.04.2011 00:33:54
memphis.unv píše: "po GO se jí nechce "
přečti si to a napiš co si o tom teda v tom případě myslíš
po tom podle tebe dokonalým záběhu, mnou provedeným, jela se mnou sólo jak předtim ve dvou. možná hůř. teď jí dávám co proto takže se to mírně zlepšuje.
když jsem měl favorita tak jsem z klasickýho zlenivělýho a mrtvýho motoru tréninkem udělal turbínu, trojka nejlíp táhla mezi 90 a 110, šla až na 130, čtverka na 155
pak s "lepšíma" autama držel krok nečekaně slušně
je teda pravda že tomu pomohlo přidření když šel benzín do oleju, ne kvůli jízdě.
takže jde o to aby se ten nesedlej motor nepřehříval, případně jednotlivý součásti, jinak ať nezleniví
a hlavně s rozumem, stačí cit a člověk pozná a dojde mu co a jak, co pomůže a co uškodí
Nezapomeň, že tady jde o trošku jinou generaci motorů, než o ty naše konstrukčně předválečný polykače oleje Už jenom ten rozdíl v materiálech a v tolerancích dělá svoje.