globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák z druhé ruky
5.4.2011 v 20:41
Zdravím borci ...

Chtěl bych koupit laďák na moji bandosku. Dotázal jsem se jednoho prodávajícího a ten mi nabídl nějaké kousky. Jak ale poznám, že nabízené laďáky jsou opravdu přímo na Bandita 600N rv 1998?

Nebo je to jedno a laďák pro 4takt s objemem 600 ccm je stejný jak pro Horneta tak pro bandosku? (když si odmyslím mezisvod) Proč ale pak na eshopech s laďáky mají dělení na jednotlivé motorky? (že by zase jen kvůli mezisvodu?)

Díky za osvětlení

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 08:29 | Nahoru | #1
Jsem měnil a kuchal výfucky na motorkách i autech a se spotřebou to nehlo naopak protože motor byl líp slyšet,tak paradoxně spotřeba i klesla,protože to člověk tak nevytáčel aby vůbec něco slyšel,takže spotřebu neřešit....

(reakce na) Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 09:05 | Nahoru | #2

lopata75 píše: Jsem měnil a kuchal výfucky na motorkách i autech a se spotřebou to nehlo naopak protože motor byl líp slyšet,tak paradoxně spotřeba i klesla,protože to člověk tak nevytáčel aby vůbec něco slyšel,takže spotřebu neřešit....



to je argument jak hovado teda, moc to řve, tak to nebudu točit

Lidi si to tam dávají spíš proto, že chtějí aby to hlučnější bylo, tzn. né proto, aby to nevytáčeli, problém ale taky je, když se do toho vrtá každej kdo má do prdele díru, tak tim pak rozhodí tlaky, potažmo výkonový křivky, když to udělá blbě (jako že jo), tak klesne výkon - stoupne spotřeba, protože neni zachovaný ideální spalování. Což je asi i důvod, proč by si to měli příznivci laďáků nechat poštelovat na brzdě, případně jiným způsobem poupravit směs
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist