globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák z druhé ruky
5.4.2011 v 20:41
Zdravím borci ...

Chtěl bych koupit laďák na moji bandosku. Dotázal jsem se jednoho prodávajícího a ten mi nabídl nějaké kousky. Jak ale poznám, že nabízené laďáky jsou opravdu přímo na Bandita 600N rv 1998?

Nebo je to jedno a laďák pro 4takt s objemem 600 ccm je stejný jak pro Horneta tak pro bandosku? (když si odmyslím mezisvod) Proč ale pak na eshopech s laďáky mají dělení na jednotlivé motorky? (že by zase jen kvůli mezisvodu?)

Díky za osvětlení

Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #1
značkuju

Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 21:04 | Nahoru | #2
Koncovka je jedno,je to většinou stejné,akorát se dělí délka a typ,třeba ovál,kulatý,triovál atd.

Rozdíl je jen v tom mezisvodu který pasuješ na určitou motorku.

Pokud ti někdo nabízel,tak stačí poměřit jestli by tam pasoval a pak dodělat mezisvod. Když tak sem hoď foto nebo odkaz

Naposledy editováno 05.04.2011 21:05:33

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 21:19 | Nahoru | #3
Noo, právě to už mi nabídl i s mezisvodem .. ale jde mi především o to, aby ty laďáky (spíš pseudolaďáky - tedy koncovky, co si kupujeme jen kvůli zvuku :)) nebyly objemem - rozměry, vnitřní strukturou - dělány přímo na konkrétní typ moto, a pak použití koncovky z jiné moto byť stejné kubatury nezpůsobilo kvůli tomu pokles výkonu.

Doufám, že jsem se vyjádřil srozumitelně .

(reakce na) Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 21:29 | Nahoru | #4
Nuno> No pokud to máš i s mezisvodem přímo na tvého banďoura tak není co řešit Ty vnitřky jsou stejny, vata + perforovaný plech.

Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 21:33 | Nahoru | #5
Aha, takže je to tak jak jsem si myslel. Ohledně koncovek ... z továrny vyblejou koncovky např. pro 600ccm a pak to jen osázej jinejma mezisvodama a prodávaj to jako typ přímo pro Bandit 600 N do 95-00 pak 600 N 00+, CBR 600 atd?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 21:33 | Nahoru | #6
A jinak, když dáš jakoukoli laděnou koncovku, tak se doporučuje zajet na motorovou brzdu, kde ti ji seřídí podle aktuálního laďáku....
Jenže je to jen doporučení a jen asi 30% motorkářů to udělá...

(reakce na) Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 22:45 | Nahoru | #7

Jindra-TDM píše: A jinak, když dáš jakoukoli laděnou koncovku, tak se doporučuje zajet na motorovou brzdu, kde ti ji seřídí podle aktuálního laďáku....
Jenže je to jen doporučení a jen asi 30% motorkářů to udělá...



tak tak ..a je to moc chytry doporuceni, pac dyz to nenechas naladit, tak se ten ladak zcela jiste postara vo propad vykonu v urcitejch tockach...(a zrovna u B6, kerej nema vykonu na rozdavani to asi clovek pocejti...naopak u nakyho litra 160 koni+ to asi nebude takovej citelnej pruser)

Naposledy editováno 05.04.2011 22:53:47

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 23:01 | Nahoru | #8
Co tam chces poznavat ? Dirava roura od dirave roury je nejak odlisna ? Pokud ti sedi svod a uchyt tak neni co resit.

(reakce na) Laďák z druhé ruky

5.4.2011 v 23:06 | Nahoru | #9
Creck> no jasne! ...at tam narve treba trubku vod vysavace jesi bude pasovat na svod

Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 01:14 | Nahoru | #10
Bacha na zvýšení spotřeby, pokud to není Akrap, Ixil a jim podobné a není to seřízené, tak si bandaska může víc papnout a míň jet... Nejlepší laďák kvůli zvuku je MT-01

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 08:29 | Nahoru | #11
Jsem měnil a kuchal výfucky na motorkách i autech a se spotřebou to nehlo naopak protože motor byl líp slyšet,tak paradoxně spotřeba i klesla,protože to člověk tak nevytáčel aby vůbec něco slyšel,takže spotřebu neřešit....

Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 09:04 | Nahoru | #12
na jednotlivé motorky máš rozdělený homologovaný laďáky, homologace je na konkrétní model. U nehomolog. je to jedno, stačí aby měl ten mezisvod, kterej je myslim u B potřeba.

(reakce na) Laďák z druhé ruky

6.4.2011 v 09:05 | Nahoru | #13

lopata75 píše: Jsem měnil a kuchal výfucky na motorkách i autech a se spotřebou to nehlo naopak protože motor byl líp slyšet,tak paradoxně spotřeba i klesla,protože to člověk tak nevytáčel aby vůbec něco slyšel,takže spotřebu neřešit....



to je argument jak hovado teda, moc to řve, tak to nebudu točit

Lidi si to tam dávají spíš proto, že chtějí aby to hlučnější bylo, tzn. né proto, aby to nevytáčeli, problém ale taky je, když se do toho vrtá každej kdo má do prdele díru, tak tim pak rozhodí tlaky, potažmo výkonový křivky, když to udělá blbě (jako že jo), tak klesne výkon - stoupne spotřeba, protože neni zachovaný ideální spalování. Což je asi i důvod, proč by si to měli příznivci laďáků nechat poštelovat na brzdě, případně jiným způsobem poupravit směs

Laďák z druhé ruky

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 11:26 | Nahoru | #14
Vyfuky jsou alchimie.. Vzdy je nejlepsi dat moto na brzdu a nechat seridit na konkretni lauf.. Kdyz se meni cele svody, tak tim tuplem..

www.czechbikers.cz
Web na Facebooku

Laďák z druhé ruky

Skvělá odpověď, děkuji! 6.4.2011 v 13:55 | Nahoru | #15
Zdarec,

já kupoval taky z druhý ruky na svoji R6 tady na bazaru někdy v únoru, borec byl seriozní a dal mě k tomu i mezisvod a objimky a nebránil se i eventuelní výměně mezisvodu, kdyby neseděl. Takže jsem ho namontoval je jezdím.

Zavolal jsem mu co si představuji a za 14 dní jsem měl fotky v mailu, je někde z Hrušovan nad Jevišovkou a má celkem dost inzerátů tady na motorkářích. Prodává nový i jetý. Vůbec bych se toho nebál.

Laďák z druhé ruky

7.4.2011 v 21:23 | Nahoru | #16
Charlito řekl jsi to přesně naopak...právě když jsem měl motorku se sériákem tak jsem ji točil abych vůbec slyšel,že tam je motor...protože čtyřvál se sériákem má sexi zvuk asi jako tramvaj. S laďákem mne jízda uspokojí i v nižších točkách,protože už od volnoběhu vím,že tam mám motor,kapiš to? Určitě směs poštelovat doporučím,ale rozhodně nemám rád ty katastrofický scénáře jak se laďákem všechno zničí... ani náhodou!

1 reakcí na tento příspěvek Laďák z druhé ruky

7.4.2011 v 23:57 | Nahoru | #17
Tak díky Vám všem za názory a rady Laďák už mám na bandosce. Jel jsem si pro něho až do Hrušovan nad Jevišovkou, cca 160 km jízda tam ... Zpátky už jsem jel s nainstalovaným scorpionem bez tlumivky Mazec ... Nic se neladilo, žádnej propad plynu se nekonal, snad to jede i líp mi připadá (placebo efekt? ) ... ale ten zvuk ... sériák už nikdy víc

Jinak pokud někdo sháníte laďák na svůj stroj, tak můžu jen doporučit. Týpek má super přístup. Stačí se mu ozvat a je velká pravděpodobnost, že za dobrou cenu seženete super koncovku i se svodem.

odkaz na inzerát

(reakce na) Laďák z druhé ruky

3.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #18
jak poznám čínskou napodobeninu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist