Asi se to chce fakt začít motat se kolem závodů, něco se přiučit, být viděn a znám. Dát se do kupy s partou takových pošahaných lidí, lepšit se a hledat sponzor.
Rady tady už jsou. Od možnosti A B a G,
Ale asi je to přesně tak.
Pokud mi to zdraví, čas, děti a manželka dovolí, chystám si pořídit 990 advíka a začít zase jinak žít. Zkusit si první závody, jezdit rally a možná k tomu přivézt syna.
Závodník v dálkových rally asi nebudu, ale občasné svezení jako amatér bude super.
2 reakcí na tento příspěvek Jak se dostat k teamu které jezdí dálkové rally
Co tím chtěl básník říct...
Pokud začínáš a nemáš zkušenosti, tak i s jednodenní akci budeš mít sakra problémy. Na vícedenní rallye zapomeň.
A hlavně se trochu dostaneš do reality ... To co vypadá jednoduše z fotografií či z videa, to je za řidítkama sakra těžký.
Naposledy editováno 30.05.2011 11:54:25
1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostat k teamu které jezdí dálkové rally
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se dostat k teamu které jezdí dálkové rally
Karlos89 píše: S názorem souhlasím začínám pouze ze závoděním. Jinak defakto zkušenosti na moto v terénu mám z předešlé hq 610. Ikdyž je to nebe a dudy. Na mastodont maratonu sem se ale naučil že je to hlavně o tom vědět co je ještě v tvých silách a co už nedáš proto sem zkončil po 4 kole z 8. Na to jak to byl těžký zavod viztady sem spokojen.
No myslím, že to je právě to ( 4 kola z 8) s čím spokojenej bejt nemůžeš, pokud chceš zkusit dálkový rallye. Tam je to pro amatéry obvzlášť o morálce a překonání sama sebe, protože jestli by sis byl schopnej říct v půlce etapy " nemám na to, končím" bez závažnýho důvodu jako je zranění, nebo KO techniky, pak na takovým závodě budeš pouze zabírat místo lepším. Oldřichov byl díky blátu náročnej, ale když nic jinýho, dalo se to odkroužit, když ne s plným počtem kol, tak alespoň do limitu.....
Tyhle soutěže jsou o umění jezdce a připravenosti techniky, ale hlava dělá možná polovinu, ne-li víc.