globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na baterku
31.3.2011 v 14:33
Čau všem,
nenašel jsme topic o tom jak poznat mrtvou gelovou baterii. Mohl bz sem nějaký odborník popsat postup v bodech jak s měřákem stav baterie zjistit? Díky....

1 reakcí na tento příspěvek Jak na baterku

31.3.2011 v 14:35 | Nahoru | #1
Nevím proč by se to mělo lišit od jakékoli jiné baterky, napětí naprázdno ti moc neřekne, připoj k nabité baterce žárovku 12 V 55 W, odběr bude 4 A a pak musí vydržet svítit tolik hodin, kolik je kapacita v Ah děleno čtyřmi.
Pokud ji vyndáš z motorky a není nabitá, může to být špatným dobíjením nebo špatnou baterkou. Pokud ji připojíš k nabíječce, je rychle "nabitá" a žárovku neutáhne, je po ní (po baterce).

3 reakcí na tento příspěvek Jak na baterku

31.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #2
Prosil jsem o odpověď někoho kdo problému rozumí. Kecy si nechte na koledu. Pokud ani nevíš jak vypadá multimetr tak nevím co tě vede k tomu aby jsi sem debility hodný tvého ptačího mozku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 14:50 | Nahoru | #3

rrss píše: Nevím proč by se to mělo lišit od jakékoli jiné baterky, napětí naprázdno ti moc neřekne, připoj k nabité baterce žárovku 12 V 55 W, odběr bude 4 A a pak musí vydržet svítit tolik hodin, kolik je kapacita v Ah děleno čtyřmi.
Pokud ji vyndáš z motorky a není nabitá, může to být špatným dobíjením nebo špatnou baterkou. Pokud ji připojíš k nabíječce, je rychle "nabitá" a žárovku neutáhne, je po ní (po baterce).



Ach jo, to mi snad chceš říct, že v sevisu když chtěj zjistit stav baterie tak vezmou do ruky žárovku?

(reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 14:50 | Nahoru | #4

Antesdeabrir píše: Prosil jsem o odpověď někoho kdo problému rozumí. Kecy si nechte na koledu. Pokud ani nevíš jak vypadá multimetr tak nevím co tě vede k tomu aby jsi sem debility hodný tvého ptačího mozku.



Ty ptáku,já nerozumět tvé řeči

P.S. dej si špeka a buď veselý

Naposledy editováno 31.03.2011 14:54:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 15:02 | Nahoru | #5

Antesdeabrir píše: Ach jo, to mi snad chceš říct, že v sevisu když chtěj zjistit stav baterie tak vezmou do ruky žárovku?



ne, v servise ti ji změřej pod zátěží (jako by při startu). Vem tu baterku do jakékoli speciálky na auto/moto baterie a tam ti ji proměří.

Jak na baterku

31.3.2011 v 15:04 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek Jak na baterku

31.3.2011 v 15:07 | Nahoru | #7
v práci máme toto...přečti si,co to umí

1 reakcí na tento příspěvek Jak na baterku

31.3.2011 v 15:07 | Nahoru | #8
Nabij ji, nech ji 2 dny ležet a změřit

(reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 15:09 | Nahoru | #9
CharlitoCZ> na prázdno ti to nic neřekne....napětí držet bude

Jak na baterku

31.3.2011 v 15:11 | Nahoru | #10
nejdřív se nafoukne, pak začne smrdět a rozkládat se. ale když už po ní běhaj červi, tak bych ji radši zahrabal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #11

-vodník- píše: ne, v servise ti ji změřej pod zátěží (jako by při startu). Vem tu baterku do jakékoli speciálky na auto/moto baterie a tam ti ji proměří.


Já jsem měl podezření na mrtvou baterku v autě. Donesl jsem jí do Akuma centra v Plzni a tam mi to chlápek zadarmo a za pár minut změřil - multimetrem a pod zátěží - a zjistil, že je mrtvá.
Taky doporučuju nelaborovat a vzít jí do speciálky na baterky. To je nejjednodušší a nejrychlejší řešení.

(reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 17:06 | Nahoru | #12
No-limits> jo, mě právě stejně změřili na podzim baterku na mašině... taky byla mrtvá...

(reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 17:23 | Nahoru | #13

Zil píše: v práci máme toto...přečti si,co to umí


pěkný ale za tu cenu mám hromadu baterek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na baterku

31.3.2011 v 21:49 | Nahoru | #14

Antesdeabrir píše: Ach jo, to mi snad chceš říct, že v sevisu když chtěj zjistit stav baterie tak vezmou do ruky žárovku?


nejspis nevezmou, ale nechapu, co z toho hodlas usoudit . rrss ti poradil celkem dobre...

Jak na baterku

1.4.2011 v 01:05 | Nahoru | #15
No přece testerem !!

FY 64 je zátěžový tester pro rychlé měření startovacího výkonu u 6V nebo 12V motobaterií a menších autobaterií. Zátěž pro 12V akumulátory je 100A a pro 6V baterie 50A. Indikace poklesu napětí je na analogovém (ručičkovém) voltmetru. Tester lze použít i pro měření dobíjecí soustavy u automobilu nebo motocyklu.

Naposledy editováno 01.04.2011 01:11:44

Jak na baterku

1.4.2011 v 01:06 | Nahoru | #16
nebo zarovkou

(reakce na) Jak na baterku

1.4.2011 v 01:15 | Nahoru | #17

Skalda píše: nejspis nevezmou, ale nechapu, co z toho hodlas usoudit . rrss ti poradil celkem dobre...


taky si myslim
Autor vlákna by měl vidět nekteré příspěvky v jiných vláknech

1 reakcí na tento příspěvek Jak na baterku

1.4.2011 v 12:39 | Nahoru | #18
Děkuju za relevantní odpovědi, odnesu to do do baterkárny....:)

(reakce na) Jak na baterku

2.4.2011 v 20:23 | Nahoru | #19

Antesdeabrir píše: Prosil jsem o odpověď někoho kdo problému rozumí. Kecy si nechte na koledu. Pokud ani nevíš jak vypadá multimetr tak nevím co tě vede k tomu aby jsi sem debility hodný tvého ptačího mozku.



Nevím, proč na něj startuješ, když má obecně pravdu. Ne každý má doma multimetr se zátěžákem, nebo hustoměr na elektrolyt, ale žárovku snad má každý motorkář (plechovkář). Ostatní je jen o základních znalostech elektrotechniky a počtů a rozhodně teď nepíšu o Kirchhoffových zákonech, Morganově zapojení pulsních měničů, ani Lisajoussových obrazcích.

Naposledy editováno 02.04.2011 20:24:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na baterku

2.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #20

Antesdeabrir píše: Prosil jsem o odpověď někoho kdo problému rozumí. Kecy si nechte na koledu. Pokud ani nevíš jak vypadá multimetr tak nevím co tě vede k tomu aby jsi sem debility hodný tvého ptačího mozku.



Podívej, RRSS Ti odpověděl nejlíp jak to zjistit, aniž bys potřeboval nějaký speciální tester. Tak nedělej machra s multimetrem, protože podle citované odpovědi ani nevíš jak jej použít... To jaké napětí na baterii změříš ještě nic nevypovídá o její kapacitě. Postup co Ti RRSS poradil je kolikrát lepší, než nějakej rádobytestermadeinčína... A zjistíš kapacitu akumulátoru a můžeš porovnat s tím co je na baterii psáno. Zkrátka nehledej v tom vědu a trochu selskýho rozumu přeci

(reakce na) Jak na baterku

2.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #21

zdenekXRV píše: Postup co Ti RRSS poradil je kolikrát lepší, než nějakej rádobytestermadeinčína...Zkrátka nehledej v tom vědu a trochu selskýho rozumu přeci



Unterschrifft.

(reakce na) Jak na baterku

4.4.2011 v 00:54 | Nahoru | #22

Antesdeabrir píše: Děkuju za relevantní odpovědi, odnesu to do do baterkárny....:)


ok... muzu jen vedet, proc to nezmeris tou zarovkou (nebo jinou adekvatni zatezi) ? Tim odlisis mrtvou baterku od funkcni zcela spolehlive. Nebo to prines ke me... udelam ti cenu lepsi nez "baterkarna"

Jak na baterku

5.4.2011 v 09:22 | Nahoru | #23
Ještě jednou děkuji za rady, omlouvám se za prudkou reakci, ale "jdi na ni od lesa" jsem nějak neunesl....ještě díky..

Naposledy editováno 05.04.2011 09:23:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist