globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak vybrat motorku??
Čau chtěl bych koupit novou motorku třeba tutu, a zajímalo by mě jak poznam jestli byla motorka bouraná, nebo jestli nemá špatnej motor, popř. jestli je stočená????
Anketa: Jak kupujete motorky
Kupuji jen nové
17%
5
Motorkám rozumím takže odhalím skryté vady
20%
6
Chodím kupovt s kámošem, který tomu rozumí
17%
5
Risknu to a koupím špatnou nebo dobrou
47%
14
Ještě jsem si motorku nekoupil
0%
0

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 19:47 | Nahoru | #1
Hlavně ji musíš vidět,takhle z obrázku toho moc nepoznáš..Nech si to natočit poslechnout jestli necvaká motor,projet se..tím poznáš hodně,zkusit jestli tam jdou kvalty..zkontrolovat čísla(motor,rám),prohlídnout celkový stav,Hlavně se ptát toho majitele,poznáš jestli ten člověk před tebou se o to staral..koukám rok 2000 a 34t.km...to je 3400km na rok....to není moc,ale myslím si že stočená nebude..Jinak přeji hodně štěstí

Kdyby byla bouráná,tak by dost možná neseděl odstín plastů,i mírně ohnutá vidle,zkroucený rám..něco za jízdy poznáš,ale jinak musíš doufat

Podle fotek vypadá dobře..

Naposledy editováno 29.03.2011 19:50:09

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 20:16 | Nahoru | #2
Podle fotek vypadá OK.. Možná trošku lehla na pravý bok... podle fotky tlumiče... zdá se mi malinko lízly...

Mimochodem...jestli můžu doporučit... zkus zkontaktovat Davida Havla

Je z tamtoho kraje a možná zná majitele, a tedy i motorku. ER-5ku měl také.. a myslím, že by ti mohl poradit, popřípadě ji okouknout sám, nebo s tebou... Ale nechci mluvit za něj.

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 20:18 | Nahoru | #3
A k nájezdu KM.... to je sporný... Jednu sezonu jsem najel jen asi 1200 km, další dvě sezony bez mála 6000, a v loni? Stěží 3000....tak nevím...

2 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 21:00 | Nahoru | #4
Pár základních rad které se tu radí, je to zkopirovano,už nevím od koho,mám to uloženy

kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej

rodrigo -> jeho příspěvek jen překopirovávám snad se nebude zlobit

http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=82554

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 21:11 | Nahoru | #5
Snorri> V pohodě Taky sem to od někoho zkopíroval,je to dobře sepsané tak snad to pomůže a mám to taky uloženy.

Tu ER-5tku jsem viděl na bazaru,jde o to že má slušnou cenu na to že je i zavřená.

Stočená nebude,km odpovídaj průměru.

Jestli ležela poznáš,ale podle výfuku vypadá že stím někde škrábl. To musíš vidět a to poznáš,ale vem si určitě někoho kdo se kolem toho pohybuje,klidně i zkušenýho motorkáře nebo známého

Vypadá hodně zachovale,záleží jestli v něčem nebude zakopanej pes.Určitě mu prvni písni jestli ji ještě má a kolik bylo majitelů,proč ji prodává a takovy základní věci.

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 21:21 | Nahoru | #6
ale ER5 za 30? tolik jsem dal vloni a GSko a to bych řek že jsou Gska o dost levnější, pokud tak nebude nějaka vážna vada tak to vypada na dobrou koupi

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 21:39 | Nahoru | #7
Tahle vypadá dost dobře

2 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 21:56 | Nahoru | #8
- Zadní tlumiče jsou jiné, původní se pravděpodobně ohly při pádu na pravou stranu, potlačí do nich výfuk a je to. Ale toho bych se nebál když je to spravený.

- Zeptej se ho ale proč to má na té fošně, je totiž možné že tam jsou delší tlumiče z novějšího modelu a motorka blbě stojí na stojanu.

- Kdyby ses na ní šel podívat vem voltmetr a změř jak dobíjí

Jinak vypadá moc hezky, svojí jsem koupil taky za třicet a tak hezká nebyla.

edit: A zeptej se jestli nepíská výfuk :) Ale i tak by ta cena byla ok.

Naposledy editováno 29.03.2011 22:01:28

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 22:04 | Nahoru | #9

Blix píše: - Zadní tlumiče jsou jiné, původní se pravděpodobně ohly při pádu na pravou stranu, potlačí do nich výfuk a je to. Ale toho bych se nebál když je to spravený.

- Zeptej se ho ale proč to má na té fošně, je totiž možné že tam jsou delší tlumiče z novějšího modelu a motorka blbě stojí na stojanu.

- Kdyby ses na ní šel podívat vem voltmetr a změř jak dobíjí

Jinak vypadá moc hezky, svojí jsem koupil taky za třicet a tak hezká nebyla.

edit: A zeptej se jestli nepíská výfuk :) Ale i tak by ta cena byla ok.



přečti si i text....

na to, na co upozorňuješ, upozorňuje inzerent sám... výměna tlumuičů a pískání v tlumiči...

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 22:09 | Nahoru | #10
Jo té poslední věty sem si nevšiml sem slepej :D

Někdy se to dá spravit takhle -

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 22:12 | Nahoru | #11

Blix píše: - Zadní tlumiče jsou jiné, původní se pravděpodobně ohly při pádu na pravou stranu, potlačí do nich výfuk a je to. Ale toho bych se nebál když je to spravený.

- Zeptej se ho ale proč to má na té fošně, je totiž možné že tam jsou delší tlumiče z novějšího modelu a motorka blbě stojí na stojanu.

- Kdyby ses na ní šel podívat vem voltmetr a změř jak dobíjí

Jinak vypadá moc hezky, svojí jsem koupil taky za třicet a tak hezká nebyla.

edit: A zeptej se jestli nepíská výfuk :) Ale i tak by ta cena byla ok.


No myslím že to nemusí být nutně po pádu, slyšel jsem že tlumiče prostě praskaly a jestli tam jsou z novýho modelu tak jenom dobře. A myslím že takovýhle závěry od boku prodejce poškozují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 22:17 | Nahoru | #12
novej> teď, co je lepší... bejt otevřenej hned, nebo to tutlat a vybalit to až před případným zájemcem..

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 29.3.2011 v 22:28 | Nahoru | #13

novej píše: No myslím že to nemusí být nutně po pádu, slyšel jsem že tlumiče prostě praskaly a jestli tam jsou z novýho modelu tak jenom dobře. A myslím že takovýhle závěry od boku prodejce poškozují.



ER-5tku stačí vybulit z místa na pravou stranu a máš celkem slušnou šanci že tlumič přihneš, je to prostě blbě vymyšlený. Tlumiče jsou vyměněný takže není problém.

Delší tlumiče z pozdejších modelů prý dost zlepší jízdní vlastnosti ale chce to upravit stojan (novější erky mají ty tlumiče jinde uchycené).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2011 v 21:20 | Nahoru | #14
Takže nedá mi to, abych nereagoval.

Z fotek v inzerátu je vidět toto:

motorka má stříkaný přední blatník a nádrž, na nádrži nejsou originál polepy

plotna zadního nosiče je klasická plastovka dodávaná s levnými kufry v ceně, pro montáž na Monorack poněkud nevhodná (osobně jako jediné vhodné řešení vidím hliníkovou, ta stojí ale něco málo přes litr)

neoriginál blinkry (ty nejlevnější, které se dají sehnat) a možná budou i bez homologace

neoriginální řídítka

přihnutá brzdová páčka

při skládání někdo vedl lanko tachometru poněkud jinudy než má být

na motorce jsou Hagony s délkou 35 cm místo 30 cm (díky tomu bude zadní kolo níže a sekundární řetěz bude dřít gumovou lištu, která chrání kyvku. Motorka bude mít o něco ostřejší úhel řízení a bude "neklidnější". Kromě toho chromované pružiny docela razí a oproti černým působí rušivě (alespoň na mě). To, že motorka bude stát blbě na obou stojanech bych asi neřešil.

levé víko motoru flekaté, vypadá to jako od chladící kapaliny. Rozleštit to už nepůjde, mapy tam už zůstanou.

nevím, jestli je to pouze odlesk, ale vypadá to jako vlasová prasklina na krytu kontrolek budíků. Jestli není rovnoměrná mezera kolem spínačky a tohoto krytu - bude přihlý plechový držák budíků

Tolik k tomu, co jde vidět z fotek....

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2011 v 21:34 | Nahoru | #15

novej píše: No myslím že to nemusí být nutně po pádu, slyšel jsem že tlumiče prostě praskaly a jestli tam jsou z novýho modelu tak jenom dobře.



Tlumiče kupodivu samy od sebe nepraskají.
Praskají proto, že je někdo narovná a díky typu materiálu se v nich udělá mikroskopická prasklina, která se postupem času za pomocí vibrací šíří dál, až to zbytek pístníce neudrží a skončí to takto:



A jestli tam jsou delší tlumiče z nového modelu je spíše špatně, viz můj příspěvek výše.
"rychlejší řízení", neklidnější, dření řetězu o lištu + nepoužitelnost stojanů

Blix píše: ER-5tku stačí vybulit z místa na pravou stranu a máš celkem slušnou šanci že tlumič přihneš, je to prostě blbě vymyšlený.



To bych zrovna netvrdil, aby výfuk propružil tak to už musí být poměrně velká síla.
A s tím vymýšlením - holt motorky se konstruují na jízdu a ne na to, aby se s nimi mlátilo o zem.

Blix píše: Delší tlumiče z pozdejších modelů prý dost zlepší jízdní vlastnosti ale chce to upravit stojan.



Já to zkoušel a mě to zrovna moc lepší nepřišlo....

Tubus píše: ...důvodem výměny nebyl pád motorky jak se zde oběvilo, ale došlo k prasknutí tlumiče v krčku...



On tlumič nikdy nepraskne hned jako následek havárie, ale většinou se přihne v krčku a pak po nějaké době...

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2011 v 21:42 | Nahoru | #16
no potěš koště...

já si všiml jen toho tlumiče výfuku....

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 09:17 | Nahoru | #17
Takže především, já neřeším, jestli to má někdo koupit nebo ne, jestli je to střep nebo ne a už vůbec kdo, kdy a proč zahlazopval stopy po bouračce, která tady evidentně byla.

Já jsem akorát napsal, co je možné z fotek uveřejněných v inzerátu vidět (byť se k inzerátům obvykle nevyjadřuju).

Takže k dotazům:

Tubus píše: První dotaz je jak ste přišli na to že je stříkaný přední blatník?



Protože má stejně "vyblitou barvu" jako stříkaná nádrž.
Co se týče barvy u ER5tky - je to třívrstvá perleť, která se stříká jako stříbrná perleť, potom tónovací barva (řídká vodička) a všechno se poté nalakuje.
Díky tomu je docíleno pěkného prostorového dojmu a barva má "jiskru".
Osobně jsem nechával několikrát dostříkávat díly z ER5tky a s barvou byl problém.
A to mi to lakoval nejlepší lakýrník široko daleko.

Když se podíváš na fotky a co víc, když se podíváš na díly nejlépe na sluníčku v reálu - pochopíš... Zadní plasty stejně jako boční kapsy jsou originál i s polepama.

Tubus píše: U nádrže už vůbec nevim jakým stilem jste k tomu došli.



Jak jsem k tomu došel ?
Už na první pohled třísknhe do oka polep nádrže, který není 100% originál.
Jo a kdybys chtěl namítnout, že ho někdo mohl sloupnout a dát jiný - nemohl, protože je to jediná nálepka, která je přelakovaná. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo vyříznuto z fólie.
Takže stačí jen porovnat Tvůj nápis na nádrži s jakoukoliv jinou fotkou, nejlépe reklamní.

Originál nápis by měl mít tučnější font:

Originální polep nádrže

Tvůj polep nádrže

Tubus píše: Co se týká plastového držáku na zadní kufr, není pravdou že je dodáván s kufrem ( bohužel ) protože kdyby byl ušetřil bych peníze.



Kufr, který máš, bych viděl jako tento:
Kappa K35N

A i v popisu je napsáno:
nelakovaný , 35 L, zamykání na klíček, součástí universální plotna, možno přikoupit opěrku zad, na 1 integr. helmu, 49x33x41.5cm
Kufrů jsem už prodal hromadu a tak vím, o čem mluvím.
Jestli jsi ho kupoval starší, dalo by se to pochopit (plotna zůstala prodávajícímu na motorce). Jestli jsi ho kupoval nový - asi Tě někdo natáhl.

Tubus píše: Homologace blinkrů je pokud vím vyznačena na oranžovém krytí a jestli jsou original tak to opravdu nevim, ale rozhodně stroji sluší.



Originál nejsou a homologační znaky na sklíčku z těch fotek fakt nepřečtu.
Nic víc, nic míň.

Tubus píše: Myslím že i kdybych vám sem předložil mou novou motorku která má rok výroby 2011 budete reagovat stejně, ale na to já už reagovat nebudu.



Vzhledem k tomu, že se s novými motkami setkávám dnes a denně - musím se zklamáním podotknout, že co se týče výroby a konstrukce - je vidět, jak je vše zaměřeno na cenu.
Jen ať to vyjde co možná nejlevněji...
Není nad staré dobré "poctivé" motorky. To je ale na úplně jinou debatu.

Kromě toho jestli budeš reagovat nebo ne je mi úplně jedno. Čertíš se zbytečně.
Vím, že Tě to, co sis přečetl, moc nepotěšilo a troufám si tvrdit, že ne o všem jsi věděl - ale za vším, co jsem napsal, si stojím a pokud to probereš bod po bodu, koukneš na motorku a jsi soudný...

Tubus píše: A úplně naposled co se v této debatě angažuji, páčka brzdy je opravdu mírně přihnutá.



Jasně, na páčce při koupi motorky nezáleží, takhle se přihne i v případě, že motorka spadne na místě. Ale docela blbě se s tím jezdí.

Tubus píše: ...ale nemyslíte že když bych investoval několik desítek tisíc do toho abych zahladil stopy po bouračce ( stříkání nádrže, výměna řidítek, stříkání blatníku, atd. atd.), že bych byl tak hloupý a zapoměl na hloupou páčku za pár korun.



Nikdo netvrdí, že jsi to opravoval Ty. Osobně si myslím, žes to takhle už koupil a teď až vidíš, že ne vše bylo 100%.

Tubus píše: Jo a ve vzteku jsem napsal špatný letopočet výroby mé nové Hondy je to 2010, ale kupovaná v březnu 2011 ( to jen tak pro lidi kteří by chtěli lpět na detailech ).



Proč ve vzteku ? Protože jsem napsal pravdu a snížil tak šanci na prodej Tvé motky ?
Jinak co se týče Tvojí Hondy - já Ti ji přeji, užívej, jezdi...
Bude to znít asi divně, ale nezávidím.

Ze ztkušeností, které mám, bych se na novou motorku vykašlal.
Tu hromadu peněz, kterou jsi musel přidat k ER5tce, aby sis koupil hondu, bych raději projezdil, procestoval, prostě prožil. Jestli pojedeš někde na výlet nebo na motodovolenou - zážitky budeš mít asi stejné, jestli pojedež na Hondě nebo na Kawě.

A jestli je to rok 2010 nebo 2011 je mi (a asi i ostatním) upřímně úplně jedno, na prdel si já osobně nesednu ani z jedné informace.

A když už jsme u Tvé HONDY DEAUVILLE 700 - opravdu fajn se servisuje, ty plasty jsou kouzelné...

2 reakcí na tento příspěvek Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 21:39 | Nahoru | #18
Teda EABu ty jsi fakt dobrej, podle fotek poznáš že nesedí odstín s originálem, teda to se jen tak nevidí, jediný co v tvým výlevu chybí je jak a čím to Tubus fotil. Jo a zkus teď kouknout do mýho profilu a můžeš zase hanit nějakou moji motorku, dělá ti to očividně dobře.
edit: doufám že ti tohle všechno zakladatel nesežere.

Naposledy editováno 31.03.2011 21:39:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 21:48 | Nahoru | #19

novej píše: Teda EABu ty jsi fakt dobrej, podle fotek poznáš že nesedí odstín s originálem, teda to se jen tak nevidí, jediný co v tvým výlevu chybí je jak a čím to Tubus fotil. Jo a zkus teď kouknout do mýho profilu a můžeš zase hanit nějakou moji motorku, dělá ti to očividně dobře.
edit: doufám že ti tohle všechno zakladatel nesežere.



Hele, myslím, že by každý měl mluvit k věci o které něco ví... a co tak slýchám od jiných majitelů ER-5, jestli jsou v ČR dva lidi, co tuhle motorku znají jako svý boty, je Eab jedním z nich...

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2011 v 21:52 | Nahoru | #20
jen by mě zajímalo, jestli současný majitel dělal kontrolu ventilových vůli, a jak mu šlo dolu víko motoru......

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2011 v 06:42 | Nahoru | #21

novej píše: Teda EABu ty jsi fakt dobrej, podle fotek poznáš že nesedí odstín s originálem.



Ty ten rozdíl nevidíš ?

novej píše: ...jediný co v tvým výlevu chybí je jak a čím to Tubus fotil...



Holt je to téma o ER5tce a ne o foťácích.

novej píše: Jo a zkus teď kouknout do mýho profilu a můžeš zase hanit nějakou moji motorku, dělá ti to očividně dobře.



Kdybys měl ER5tku - možná bych se nechal strhnout...

novej píše: ...doufám že ti tohle všechno zakladatel nesežere.



To já zase doufám, že se nejen zakladatel, ale i každý soudný člověk se podívá na fotky, vezme v úvahu mé připomínky a udělá si názor sám. Jsou k tomu i drobné vysvětlivky jak jsem k tomu došel a proč si to myslím.
Nemůžu za to, že se na ER5tku specializuju už osmým rokem a vidím to, o čem se může třeba Tobě jen zdát...

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2011 v 06:55 | Nahoru | #22

rodrigo píše: Prej se musí upustit motor z rámu aby byl níže, je to pravda ?



Co se týče seřízení ventilových vůlí - v případě, že je rám havarovaný, může nastat problém se sundáním ventilového víka.
Na rovném rámu je mezi víkem a výztuhami rámu jen pár milimetrů vůle, aby šlo víko sundat.
Pokud je však rám havarovaný, výztuhy se drobně pohnou směrem dovnitř a ventilové víko pak nejde sundat - nahoru ho nepustí výztuhy rámu a dozadu zase kola vaček.

Takže jediný způsob, jak sundat víko, je udělat trochu místa.

Musí se povolit motor v rámu, vytáhnout přední a jeden ze zadních šroubů. Na druhém se motor klopí. Tím se dostane trochu dopředu a víko je možné sundat.
Kromě toho, aby to šlo udělat, je třeba:
sundat kryty chladiče, povolit chladič (stačí jen povolit z uchycení na rámu, neodpojovat hadice), povolit celý výfuk (já ho rovnou sundávám a namontuju ho znova, není problém s usazením a těsněním svodů na hlavě).
Taky je dobré povolit řetěz, o vyndání airboxu ani nemluvím, to se dělá automaticky (alespoň je dostatek místa pro případné vytáhnutí a vyčištění karburátorů).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2011 v 07:04 | Nahoru | #23

VlastíkPlamínek píše: nevím co řešíte? U 11 let starý motorky kterou si hodně kupují začátečníci koukat na originál barvu a brzdovou páčku? To je dobrá virtuální onanie..



Třeba to byla odpověď zakladateli tématu:

...a zajímalo by mě jak poznam jestli byla motorka bouraná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2011 v 07:07 | Nahoru | #24

VlastíkPlamínek píše: to je ad2 - počet nepadaných 11 let starých motocyklů této třídy je opravdu minimální. Zejména jedná-li se o 3,4,5 ... majitele.



To je pravda, nicméně na to se nikdo neptal....

Naposledy editováno 01.04.2011 07:08:24

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2011 v 23:44 | Nahoru | #25
Eab je ER-5 Bůh ;)! Přesto bych tu motorku koupil, samozřejmě po projetí. Za ty prachy je moc pěkná... potencionálnímu kupci jsem se ozval do SZ. Jo a pro škarohlídy - s prodejcem jsem ještě nemluvil

Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 09:02 | Nahoru | #26
No pokud sebou bude muset potencionální kupec vozit špalek na podložení stojánku tak se mu to asi stejně nebude líbit. No a pokud s tím že jsou tam delší tlumiče budou i jiné problémy tak je rozumné že na to někdo upozornil.

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 4.4.2011 v 14:42 | Nahoru | #27

Tubus píše: Dík že se ozval někdo kdo nehaní, ale kouká na toto téma s nadhledem. Po masáži, která tu proběhla mi odřeklo 90% potencionálních kupců, za což děkuji. Plyne z toho pro mne jedinné ponaučení: nedávat inzerát na Motorkáře, vždy a na každý stroj se najde odborník.



Co chceš? Byl jsi upozorněn na vady které na té motorce jsou...

Teď se vztekáš ty, i když si myslím, že jsi v tom nevině, že jsi koupil něco, co vypadalo hezky, ale jen hezky.

Dokážu si představit dvě možné verze prodeje, které se tu omílají stále dokola:

1. Z tvého pohledu: Prodal jsem motorku a kupujícímu se na ní cosi nelíbí. A chce po mě nápravu, nedej bože vrátit peníze....Co mám dělat?

2. Z pohledu kupujícího : Koupil jsem motorku a našel jsem na ni ....... Co mám dělat..

A že se tu tyto okruhy problému čas od času vyskytnou... a jsem si téměř jistý, že ve většině případů je tím smutným na konci kupující...

Edit, kdyby mi padala motorka ze stojánku, asi bych byl vzteky bez sebe....a vozit sebou fošnu......

Naposledy editováno 04.04.2011 14:49:08

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 5.4.2011 v 08:17 | Nahoru | #28
Tubus> Protože prodáváš motorku za relativně dobrou cenu, bych se na ni jel k tobě kouknout a názor bych si udělal sám, ať ji tady někdo kritizuje, nebo ne. Ne každej ví, jak se má ta či ona motorka chovat a kdo ví, třeba někokomu bude vyhovovat zrovna ta tvoje. Vydrž, ono se to prodá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist