globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nestejnoměrný brzdný účinek na předku
28.3.2011 v 22:17
neví někdo čím to může být při brzdění od cca 70 km/h nahoru klid,přibližně kolem 50 km/h se brzd skoro nemužu dotknout a při dobržďování v malé rychlosti je cítit jak brzdy v jedné části brzdí víc a v jedné míň. pokoušel jsem se měřit házivost a dostal jsem hodnotu něakých 3 desetin je to hodně?necítím nic v páčce. jen je to jak brutální ABS
dik za rady

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

28.3.2011 v 22:24 | Nahoru | #1
Křivé kotouče. Myslím, že Tě čeká výměna.

Naposledy editováno 28.03.2011 22:24:28

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

28.3.2011 v 22:26 | Nahoru | #2
3 desetiny se mi zdá dost.

toto píše Dawe02 05.07.2010 19:14

Suzuki udava 0.3mm limit. Ja jezdil i s kotouci 1.15mm a da se, jen rozhazuji desky. Zalezi take na derivaci, jestli tak je ostry hrbol, muze to i kopat. Idealni je 'prosta osmice'.

Jinak si srovnavam kotouce pravidelne, staci par rychlych prezouvani a je tam par desetin jak nic.



http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=90781&fid=18

Naposledy editováno 28.03.2011 22:26:20

1 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 01:36 | Nahoru | #3
ja ma na K4 treba limit 0,2mm.. meril jsem to a haze mi to do 0,1mm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 01:52 | Nahoru | #4

Vejmi píše: ja ma na K4 treba limit 0,2mm.. meril jsem to a haze mi to do 0,1mm



Limit by mel byt stale 0.3mm, kapitola 8-66 servisniho manualu

Pokud to nekope, tak kotouce nebudou tzv. vybrzdene (variabilni tloustka).
Ani pouhe zvysene hazeni taky zpravidla nezpusobuje popisovane poklesy ucinku. Zkontroluj povrch kotoucu, leskla zdrcatka nebo namodrale plochy prejed jemnejsim smirkem. Vymen desky, nebo je alespon vykartacuj dratenym kartacem.
Pak uvidis jestli jsou treba nove kotouce.

edit: jinak samorejme urcita uroven buzeni od brzd je normalni. Pokud se ti brzdeni jevi jako kmitavy pohyb, muze byt vina ve zvysene vuli nejakeho ulozeni (hlavova sestava, loziska kola).

Naposledy editováno 29.03.2011 02:05:08

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 09:12 | Nahoru | #5
DaweO2: jak si srovnáváš kotouče?

(reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 10:48 | Nahoru | #6
stejne jako vetsina lidi co se motaji kolem zavodu, pekne na kole s hodinkama.

2 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:29 | Nahoru | #7
to rovnani vypada velice zajimave, funguje to?

1 reakcí na tento příspěvek nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:33 | Nahoru | #8
zas mas pravdu

(reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:36 | Nahoru | #9

Vejmi píše: to rovnani vypada velice zajimave, funguje to?



na to ani jina metoda neni... funguje

jeste bych doplnil ze to cukani kdyz se brzdi malo muze byt prituhlejma pistkama.. zkusit jestli se dobre vraci... pripadne vycistit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:43 | Nahoru | #10
Vejmi> ty jo, limit 5 mm, já mám 3,5 a normální tloušťku 4,4-4,6. Házivost stejnou. Ale možná to má co dělat i s velikostí kotouče.

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:44 | Nahoru | #11
hm, tak dobra.. kdyby nahodou tak hodinky mam a muzu rovnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:45 | Nahoru | #12

Stev píše: Vejmi> ty jo, limit 5 mm, já mám 3,5 a normální tloušťku 4,4-4,6. Házivost stejnou. Ale možná to má co dělat i s velikostí kotouče.



tak to budu mit asi sirsi kotouce

(reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 11:49 | Nahoru | #13
Vejmi> TO by mě zajímalo jestli jsou takhle tlustý i aftermarket, přece jenom na kole se kouká na každej gram

(reakce na) nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 20:08 | Nahoru | #14
Vejmi> to vis ze to funguje. Kdyz si hraju dost douho, tak tam je na unaseci <0.05mm jak kdyz streli. Ale stejne to chodi o skoro dvojnasobek pri zatizeni na nytech....

Naposledy editováno 29.03.2011 20:08:46

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

29.3.2011 v 21:49 | Nahoru | #15
dik za rady a názory ten měřák na to mám mužu to zkusit i rovnat.každopadně to vše rozeberu vičistim pístky aby všechno makalo jak má no a uvidíme dám vedět jak jsem dopadl.

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

26.6.2011 v 22:09 | Nahoru | #16
zdar chlapi. mě to na předku už začalo dělat taky. kontaktoval jsem jednu firmu, která se zabývá servisem kotoučů. odpověděli mi, že buď je moto po havárce (což vím že není) nebo mám tvrdé desky. co si o tom myslíte?

nestejnoměrný brzdný účinek na předku

21.8.2011 v 15:13 | Nahoru | #17
Teď jsem si rovnal kotouč a myslel jsem jaký že tu bude tvrdý matroš..
Házivost 1mm, no nic, unašeč korespondoval přesně s házivostí kraje..našel jsem hodinkami extrém, dřevěný špalek, myšlenka na ten matroš jakej to asi je a bum kladivem..

Výsledek? 4mm na druhou stranu než to bylo, už okem to bylo jak bumerang...
Při phledu na rafičku jak upaluje 4x dokola jsem myslel že jsem to pěkně pos**al

Půl dne hraní a jsem na 0,2mm

Příště to budu rovnat jen rukou přímo na motorce.

Jen chci všechny varovat komu při přezouvání třeba spadne kolo a pleskne o kotouč, není problém si takle způsobit klidne půl milimetru vlnu. Je to blato.

edit: tak hlásím 0,1mm

Naposledy editováno 21.08.2011 18:38:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist