Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
350.632 píše: přesně to samý
ty jsi byl dlouho na sluníčku, že? To není fichtl kde je 1 neutrál 2 ,,falešnej" neutrál 3.
už se prober a přestaň srovnávat jabka a hrušky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
fe650 píše: ty jsi byl dlouho na sluníčku, že? To není fichtl kde je 1 neutrál 2 ,,falešnej" neutrál 3.
už se prober a přestaň srovnávat jabka a hrušky
zatim jsou u všech motorek převodovky s ozubenými koly takže už je jedno o jaký tip motocyklu jde a fungují na stejném principu mají hnací a hnaný hřídel při podřazování se dává bez spojky meziplyn aby se kola zapadající do se příslušného rychlostního stupně točila přibližně stejnou rychlostí a nedocházelo k rázum, když se to nedělá a řadí se jako dobytek řešíte tady vypadávání rychlostí, řazení násilím, tzn rychlý přeřazování tzv machrování - následek ohnutý vidličky a poškozená kulisa, osekané hrany zubu kol, atd.... smál jsem se když jsem zjistil že honda musela platit jawě za krádež patentu poloautomatický spojky - kde se nemusí vůbec mačkat páčka a jde se bez páčky i rozjet