globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema s meziplynem
 
23.3.2011 v 21:59
Kdo mi je schopný poradit jaký je nejlepší způsob jak se naučit meziplyn? Na spojku i brzdu požívám ukazováček a prostředníček, občas se mi povede pěkně i s brzděním, ale furt si nak nejsem jistý jestli to udělám pokaždé dobře? Někdy mi totiž přijde že si vrknu a spojku pustím dřív než tam kopnu kvalt dolů, takže jakoby zařadím bez spojku, možná je to jen pocit, moc toho ještě nemám najezděno tak jsem si u toho dost nejistý. Jde vůbec na motorce zařadit bez spojky dolů? Podle zvuku bych to asi měl poznat že něco dělám blbě. Koukl jsem na forum a všichni tvrdí že správně je vymáčknout spojku,vrknout,zařadit kvalt pustit spokju. Ale mě příjde lepší to dělat tak že vymáčknu spojku, dám nižší kvalt, pak vrknu plynem(přitom stále držím spojku) a pak pustím spojku, takhle jsem to našel popsaný i na googlo .
Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě

2 reakcí na tento příspěvek Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 16:14 | Nahoru | #1
ja si nemuzu pomoct ale "vrkani" jsem se naucil na mojim dragstaru z jednoho jedinyho duvodu, proste ty kvalty pri podrazovani tam padaj sami nez bez vrkani a hlavne je to znat ze 2 stupne na 1, kdy bez vrknuti tu jednicku jsem tam nekdy ani nedal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 16:50 | Nahoru | #2
mscallisto> tak já z dvojky podřazuju na N a pak buď zastavím nebo tam tu jedničku "dodám" později dle potřeby..
na jeden zátah málokdy a když už, tak právě s klasickým meziplynem: na neutrál, pustit spojku, plynem zvednout točky, spojka a řadím za jedna..

u Suzuki to bylo skoro fuk, tady je ten skok celkem velkej a přes ten neutrál to není uplně sametový, když se snažím nacpat to tam na jedno vyspojkování..

(reakce na) Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 20:05 | Nahoru | #3

mscallisto píše: ja si nemuzu pomoct ale "vrkani" jsem se naucil na mojim dragstaru z jednoho jedinyho duvodu, proste ty kvalty pri podrazovani tam padaj sami nez bez vrkani a hlavne je to znat ze 2 stupne na 1, kdy bez vrknuti tu jednicku jsem tam nekdy ani nedal.


Čoveče, v tomhle s tebou musím opravdu souhlasit! Já mám na DragStaru 650 také už něco málo najeto (pár stovek Km + dělal jsem na něm autoškolu) a ta převodovka je tam opravdu jak z vejtřasky (nic ve zlém, to k tomu patří)... Co jsem na tom jezdil, tak tam je opravdu používání toho "vrkání" skoro nutností , ale né kvůli blokování kola / resp. eliminování brzdného účinku motoru / ale hlavně kvůli tomu, aby se dalo řadit čistě a bez zarachtání , ta hrubost je tam opravdu hodně znát - a to jsem tenkrát srovnával s XV500 a 535kou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist