Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě
2 reakcí na tento příspěvek Dilema s meziplynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
na jeden zátah málokdy a když už, tak právě s klasickým meziplynem: na neutrál, pustit spojku, plynem zvednout točky, spojka a řadím za jedna..
u Suzuki to bylo skoro fuk, tady je ten skok celkem velkej a přes ten neutrál to není uplně sametový, když se snažím nacpat to tam na jedno vyspojkování..
mscallisto píše: ja si nemuzu pomoct ale "vrkani" jsem se naucil na mojim dragstaru z jednoho jedinyho duvodu, proste ty kvalty pri podrazovani tam padaj sami nez bez vrkani a hlavne je to znat ze 2 stupne na 1, kdy bez vrknuti tu jednicku jsem tam nekdy ani nedal.
Čoveče, v tomhle s tebou musím opravdu souhlasit! Já mám na DragStaru 650 také už něco málo najeto (pár stovek Km + dělal jsem na něm autoškolu) a ta převodovka je tam opravdu jak z vejtřasky (nic ve zlém, to k tomu patří)... Co jsem na tom jezdil, tak tam je opravdu používání toho "vrkání" skoro nutností , ale né kvůli blokování kola / resp. eliminování brzdného účinku motoru / ale hlavně kvůli tomu, aby se dalo řadit čistě a bez zarachtání , ta hrubost je tam opravdu hodně znát - a to jsem tenkrát srovnával s XV500 a 535kou...