Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
FishX3 píše: DMC.motobiker> Pravdu je , že když se řešilo opotřebení řetězu ve smyslu sil co ho vytahají, tak největší vliv má brzdění motorem - neboli největší síly.
Jo a když vytočím 4, podřadím na 2 a pustim spojku, tak mne ma vlastni motorka přejede.
nesmysl, pri brzdeni motorem jsou urcite sily mensi nez pri max akceleraci... ale je jsou o rad mensi proti silam ktery na rtez pusobi pokud je moc napnutej a motorka propruzi, nebo treba kdyz uz maj retezovky nespravnej tvar zubu ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem
assassin píše: nesmysl, pri brzdeni motorem jsou urcite sily mensi nez pri max akceleraci... ale je jsou o rad mensi proti silam ktery na rtez pusobi pokud je moc napnutej a motorka propruzi, nebo treba kdyz uz maj retezovky nespravnej tvar zubu ....
Pochybuji že ma motorka tak velkz kroutak aby mohla konkurovat odporu při bzdeni, navic záběr motoru je měkčí než podřazení (bez vrknutí) takže mi větší namáhání řetězu přijde logické.
Naposledy editováno 24.03.2011 19:42:52