globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema s meziplynem
 
23.3.2011 v 21:59
Kdo mi je schopný poradit jaký je nejlepší způsob jak se naučit meziplyn? Na spojku i brzdu požívám ukazováček a prostředníček, občas se mi povede pěkně i s brzděním, ale furt si nak nejsem jistý jestli to udělám pokaždé dobře? Někdy mi totiž přijde že si vrknu a spojku pustím dřív než tam kopnu kvalt dolů, takže jakoby zařadím bez spojku, možná je to jen pocit, moc toho ještě nemám najezděno tak jsem si u toho dost nejistý. Jde vůbec na motorce zařadit bez spojky dolů? Podle zvuku bych to asi měl poznat že něco dělám blbě. Koukl jsem na forum a všichni tvrdí že správně je vymáčknout spojku,vrknout,zařadit kvalt pustit spokju. Ale mě příjde lepší to dělat tak že vymáčknu spojku, dám nižší kvalt, pak vrknu plynem(přitom stále držím spojku) a pak pustím spojku, takhle jsem to našel popsaný i na googlo .
Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 08:54 | Nahoru | #1

FishX3 píše: DMC.motobiker> Pravdu je , že když se řešilo opotřebení řetězu ve smyslu sil co ho vytahají, tak největší vliv má brzdění motorem - neboli největší síly.

Jo a když vytočím 4, podřadím na 2 a pustim spojku, tak mne ma vlastni motorka přejede.



nesmysl, pri brzdeni motorem jsou urcite sily mensi nez pri max akceleraci... ale je jsou o rad mensi proti silam ktery na rtez pusobi pokud je moc napnutej a motorka propruzi, nebo treba kdyz uz maj retezovky nespravnej tvar zubu ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 19:12 | Nahoru | #2

assassin píše: nesmysl, pri brzdeni motorem jsou urcite sily mensi nez pri max akceleraci... ale je jsou o rad mensi proti silam ktery na rtez pusobi pokud je moc napnutej a motorka propruzi, nebo treba kdyz uz maj retezovky nespravnej tvar zubu ....


Pochybuji že ma motorka tak velkz kroutak aby mohla konkurovat odporu při bzdeni, navic záběr motoru je měkčí než podřazení (bez vrknutí) takže mi větší namáhání řetězu přijde logické.

Naposledy editováno 24.03.2011 19:42:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist