globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema s meziplynem
 
23.3.2011 v 21:59
Kdo mi je schopný poradit jaký je nejlepší způsob jak se naučit meziplyn? Na spojku i brzdu požívám ukazováček a prostředníček, občas se mi povede pěkně i s brzděním, ale furt si nak nejsem jistý jestli to udělám pokaždé dobře? Někdy mi totiž přijde že si vrknu a spojku pustím dřív než tam kopnu kvalt dolů, takže jakoby zařadím bez spojku, možná je to jen pocit, moc toho ještě nemám najezděno tak jsem si u toho dost nejistý. Jde vůbec na motorce zařadit bez spojky dolů? Podle zvuku bych to asi měl poznat že něco dělám blbě. Koukl jsem na forum a všichni tvrdí že správně je vymáčknout spojku,vrknout,zařadit kvalt pustit spokju. Ale mě příjde lepší to dělat tak že vymáčknu spojku, dám nižší kvalt, pak vrknu plynem(přitom stále držím spojku) a pak pustím spojku, takhle jsem to našel popsaný i na googlo .
Možná ze mě budete mít srandu že nad tím moc spekuluji, protože pro většinu už je to automatický. Ale mě hrozně sere vždycky když to udělám blbě

1 reakcí na tento příspěvek Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 00:50 | Nahoru | #1
K čemu je meziplyn u převodovky se synchronama??

(reakce na) Dilema s meziplynem

24.3.2011 v 01:54 | Nahoru | #2
Paine> to je prosté, k ničemu... Jenže tady se mluví o meziplynu, kterej vlastně není meziplyn. Jde o vrknutí plynem v té chvíli, kdy vymáčkneš spojku a chystáš se podřadit. Důvodem je zvýšení toček motoru, aby převodovka nedostala takovou prdu, případně aby se ti nekouslo kolo (jedno a dvouvály). Žádný lovení neutrálu, pouštění spojky, meziplyn, spojka a kvalt dolu v tom nehledej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist