globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: technický problém, prosím a rady!
20.3.2011 v 16:03
Mám Hodnu NSR 125 a problém nejspíš s karburátorem, když při neutrálu vemu za plyn, motor se dusí místo toho aby šel do otáček, aby se nedusilo musim plyn přidávat pozvolna.. nebo stojim na křižovatce, zařadim a nemůžu se rozjet jelikož se to dusí, musím zmáčknout spojku, přidat trochu plyn, vyhnat lehce do otáček a pak až se dá rozjet.. v situaci kdy to potřebuju rychle odpíchnout sem vlastně nahranej.. Prosím o vaše rady čím by to asi mohlo být, případně jak řešit. Děkuji!

1 reakcí na tento příspěvek technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 16:15 | Nahoru | #1
Zdravim Benešáka .. Chyba bude pravděpodobně v karburátoru, přesněji v nastavení směsi. Zkus to se sytičem, myslim že to přestane dělat. Ale jelikož to nejspíš dělá i za tepla, asi to bude chtít minimálně nastavit bohatost, možná hnout s jehlou, nebo dokonce jinou trysku.

(reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 16:33 | Nahoru | #2
Frantas> to je mi náhoda :D dusí se i za tepla, ale už ne tolik.. dneska sem potřeboval někam jet a měl sem problém i nastartovat a hodně rádo se to dusilo, po chvilce jízdy kdy se motor trochu zahřál už to jakš takš šlapalo, ale i tak si myslim, že to není zcela v pořádku..

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 16:34 | Nahoru | #3
Frantas -

...Tak , tak chudá směs - moc vzduchu - málo benzínu , může být přicpaná tryska , nebo

jinde chyba v přívodu benzínu , ovzdušnění nádrže apod .

1 reakcí na tento příspěvek technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 16:44 | Nahoru | #4
kdybys potřeboval karbec nebo nějaký díli tak si řekni neco mi doma zbylo

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 17:50 | Nahoru | #5
tankuju u OMW tak benzín by snad neměl být špatnej a dávám plnou syntetiku, takže ve směsi by podle mého problém být neměl.. spíš to bude ta tryska nebo něco jinýho. V karbecu sem se ještě nikdy nehrabal a co se týče čištění trysek tak taky žádný zkušenosti nemám, myslíte že když se poptam zhruba jak se to dělá že to sám doma na koleni zmáknu? nebo je to spíš na servis?

1 reakcí na tento příspěvek technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 17:53 | Nahoru | #6
Taky myslím že to bude nějakej sajrajt v karbecu a bude to tutovka pokud jsi ho na podzim nevylil. A vyčistit karbec není nic složitýho

(reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 18:07 | Nahoru | #7
Harry007> na podzim jsem s karbecem nic nedělal no, takže myslíš že stačí vyčistit?

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 18:23 | Nahoru | #8
Zdar máš moc chudou nebo bohatou směs . A určitě by nebylo naškodu vyčistit ho . na 70% je to karbec !

Můj blog: http://hondastunt-team.blog.cz/ chodí mi na něj málo lidí tak se ho snažím zviditelnit. Přidejte se do našeho teamu. Díky všem kdo se na nás koukne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 18:25 | Nahoru | #9
Bondazbrna> díky za nabídku ale doufám že to bude jen nějaká banalitka a koupě náhradních dílu nebude hrozit..

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 18:31 | Nahoru | #10
Určitě bych začal tím že bych to vyčistil, ale pro zajímavost bych ještě předtím vyměnil svíčku.

(reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 19:00 | Nahoru | #11
Onanys> Karbec je to v celku jednoduchej. Nejspíš by stačilo ho jenom otočit v přírubě, a na trysku by ses dostal. Ale nejlepší by bylo samozdřejmě ho vyndat a vyčistit celej. Kdyby vyčištění nepomohlo, tak pak si s nim pohrát. Ale prvně by možná fakt nebylo od věci udělat svíčku, a možná filtr vzduchovej. Náhodou sem měl taky dneska problémy se směsí, tak prvně zkusim svéčku, je tam už ňákej pátek, a filtr sem nedělal snad od podzimu . Kdybych neměl v garáži svojí plechovku, tak bych tě i pozval na servis .. NSR už sem náhodou taky pod nádrží viděl

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 19:09 | Nahoru | #12
Podle mě to svíčkou nebude

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 20:21 | Nahoru | #13
Zdravím. Jsem nový majitel NSR a mám uplně stejný problém :( Chci se rozjet a začne se dusit, pak to chci vytočit na spojku a motor chcípne... ale dělá mě to jenom když mám vychladlej motor pomalejší jízdou, pak musím zapnout sitič a jezdit sním (to mě nepříjde moc ideální řešení), plánuju přejít na plnou syntetiku (Motul 710), výměnu svíčky a lít tam kvalitní benzín (asi 100).

Onanys -> Kdyžtak potom napiš jestli ti ten karbec pomohl.

1 reakcí na tento příspěvek technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #14
Mě tak ještě napadlo, jestli pak se vám to hoši ohřeje vůbec? Protože štělovat studenej motor je blbost, a v týdle zimě bych se nedivil, kdyby se vám to neohřálo na provozní teplotu. Sám mám půl chladiče zakrytýho, a kámoš co jezdil s NSR i ve sněhu, tak měl zakrytej skoro celej Pokud je to se sytičem dobrý, a nemáte ohřátej motor, tak by to mohl být celý kámen úrazu. .. Sem si tak vzpoměl, ten kámoš měl vlastně chladič zakrytej právě protože musel jezdit furt na sytič, páč se mu to neohřálo

technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #15
Frantas -> Právěže se mi to ohřálo ale potom mi ta teplota rychle klesla když jsem jel pomaleji a klidněji, ten den bylo 14 stupnu takže to asi budu muset zakrývat no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 20:44 | Nahoru | #16
Frantas> nápad je to dobrej ale asi to tím nebude, jelikož i při jízdě v létě, kdy je teplo tyto problémi setrvávaj.. já zkusím tu svíčku a nějak poladit ten karbec a uvidim co to udělá..

(reakce na) technický problém, prosím a rady!

20.3.2011 v 20:54 | Nahoru | #17
Onanys> Pokud to dělá i v létě, tak to bude problém skutečně jinde

technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 15:20 | Nahoru | #18
chudá směs - motor se přetáčí jde lechce do otáček a za plynem, brzké zadření motoru
bohatá směs - motor jde tvrdě, nejde za plynem, černá svíčka, velká spotřeba

1 reakcí na tento příspěvek technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 19:39 | Nahoru | #19
Taky jsem měl takovej problemek ..Zvýšil jsem si volnoběh ..trošičku cca čtvrt otáčky doleva šroubem na směs ..nová svíce a nemám problém ..Jinak to že pridate plnej kotel pod 5tis/ot a začne se to dusit je uplně normální

Naposledy editováno 21.03.2011 19:40:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 19:44 | Nahoru | #20

DuckerCZ píše: Jinak to že pridate plnej kotel pod 5tis/ot a začne se to dusit je uplně normální



Si to sešteluj, a nepiš moudra .. Žádnej motor by se neměl přidusit. Mám kámoše co mi tvrdil že každej 4T se přidusí, a po čase přišel s tim, že otevřel sytič na plno (na pitbiku) a že to už nedělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #21

Frantas píše: Si to sešteluj, a nepiš moudra .. Žádnej motor by se neměl přidusit. Mám kámoše co mi tvrdil že každej 4T se přidusí, a po čase přišel s tim, že otevřel sytič na plno (na pitbiku) a že to už nedělá


Jako taky si myslim,že to budu mit docela rozladěnýý ale ted to jezdí nějak líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #22
DuckerCZ> Ono si člověk řiká, že si to nechce rozesrat ještě víc , ale třeba dneska sem honil bohatší směs motor šel trošku z tuha, a při jízdě na volnoběh sem to po chvíli nemoch roztočit, klasika. No stačili asi dvě otočky se základní bohatostí, a rozdíl docela dost znatelnej

(reakce na) technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 20:36 | Nahoru | #23

Frantas píše: DuckerCZ> Ono si člověk řiká, že si to nechce rozesrat ještě víc , ale třeba dneska sem honil bohatší směs motor šel trošku z tuha, a při jízdě na volnoběh sem to po chvíli nemoch roztočit, klasika. No stačili asi dvě otočky se základní bohatostí, a rozdíl docela dost znatelnej


Taky jsem mel problem,ze nedrzela volnobeh ..tak jsem pridal na 1800ot/min. a na pridani se dusila ..tak jsem otocil cca o ctvrt otacky ani ne ..a ted krasa

technický problém, prosím a rady!

21.3.2011 v 21:30 | Nahoru | #24
Stejný problém, po zimě se mi začla dusit z volnoběhu, když otáčky neklesnou pro 1500rpm tak to je v pohodě, jinak se udusí.

technický problém, prosím a rady!

23.4.2011 v 23:21 | Nahoru | #25
tak problém vyřešen, měl sem v prdeli startér.. starter po repasi a vše šlape jako švýcarský hodinky

technický problém, prosím a rady!

24.4.2011 v 08:14 | Nahoru | #26
Jinak nespolehej na benzin od OMV ..ja na něj dojezdil total zamrdanej karbec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist