globalmoto_kveten





Téma: Ulejvá svíčky NGK
 
20.3.2011 v 08:25
Zdar,
kámoš si dovezl Suzuki RM 250 04', před tim jezdil na EXC125, takže si na 250 zvyká a moc jí ještě netočí. Po pár ujetejch hodinách mu přestala jet, vyměnili jsme původní NGK za mojí starou (ještě použitelnou) Denso a na tý jezdil do včerejška a odjel s ní i minulej tejden závod. Včera dal novou NGK a po půl hodině zase nejela. Spraví tento problém jenom výměna svíčky jiný značky nebo by chtělo zkontrolovat a upravit nastavení karbecu? Ta motorka jezdila před tim v USA motokros a tady bude jezdit převážně CC a po lesích, mx trať vyjímečně... kdyžtak poraďte i na co se při nastavování karbecu zaměřit, když se motorka ulejvá při brblání po lese kolem volnoběhu... dík

2 reakcí na tento příspěvek Ulejvá svíčky NGK

20.3.2011 v 18:10 | Nahoru | #1
co do toho motáš jawu?to je jako srovnávat dvouplošník s F16.jiná technologie,jiné problémy...

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

20.3.2011 v 23:34 | Nahoru | #2
Dolph-cz> já koukám že s tou novou technologií jsou stále nějaké problémy a ta stará je stále spolehlivá

(reakce na) Ulejvá svíčky NGK

21.3.2011 v 16:28 | Nahoru | #3
Dolph-cz>

co do toho motáš jawu?to je jako srovnávat dvouplošník s F16.jiná technologie,jiné problémy...



Pokud se nepletu, tak dvoutaktni stroj pracuje porad na stejnem principu....nebo ze bych neco zaspal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist