globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: musí být šestka vyloženě pro začátečníky?
Zdarec. Vážně přemýšlím o GSR 600, ale nejsem ještě pevně rozhodnutý. Něco už jsem odjezdil (né vše je v profilu), něco rozbil , a vždycinky mě táhly sporty, ale... Letět po highwai 300 je sice super, no asi už ubírám kotel. Chci však něco, co furt zatahá za pazoury a nesežere mi peněženku. Přemýšlím o šestkách, neboť kámoš přesedlal na FZ6 a nemůže si ho vynachválit (až na spolehlivost, ale asi trafil blbej kus). Ovladatelnost, spotřeba, pohodlí atd. Mám ale strach aby to nebylo úplně vydechlý. Stačilo by mi chování motoru mé bejvalky GSX 750 F rok 99, ale sportovnější, pevnější podvozek. Sice mám rád Suzanku a rozmýšlím mezi sv 650 s a gsr 600, ale nebál bych se změny značky. Co myslíte, nezačne šestka nudit?
Předchozí
1 2 3 4
Následující

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 16:45 | Nahoru | #91
napíšu to znovu Cagiva Raptor 650 - najdi si o ní nějaký srovnávací testy a budeš zírat jak moc je dobrá, motor to má z SV 650 ale ještě asi o 3 koníky víc, navíc teď je seženeš za perfektní ceny

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 18:10 | Nahoru | #92

Mistík píše: ..No a ted kdyz to shrnu tak GSR ma motor z GSX-R 600, ale uplne jinak naladeny kroutak je drive uz od 7000ot pekne zatahne jede jak to 750 akorat ty supersporty maji ten ohromujici zatah pres 10000ot, ktere na silnici moc nevyuzijes...



Pěkně napsané, ale tahle část je blábol

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 18:30 | Nahoru | #93
jak jsem už psal, GSR jede až mezi 9-10tis rpm



a GSX-R 750



GSX-R 750 má už ve 4500rpm větší krouťák než jaký má GSR maximální.. Tedy 750 má ve 4500rpm stejný krouťák jako 600ka v 10000 rpm.. (jasně že jsou jinak zpřevodované, ale psát, že GSR jede v 7tis rpm lépe než 750 je fakt kravina..)

edit: navíc GSR 600 má o 20kg více než GSX-R 750

ps. rozhodně ale neříkám, že 600ka nestačí (mi stačí bohatě Jawa 350 ) , každý od moto očekává něco jiného.

Naposledy editováno 17.03.2011 18:37:38

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

17.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #94
Jak to tu čtu, tak to vypadá stále líp pro GSR. Ano na R1 je to peklo. Jel jsem na neškrcený a dostal jsem z ní .... a majitel ještě víc. (nenapíšu kolik protože by se zase debata strhla jiným směrem a navíc se bavím o tachometrové rychlosti). Když jsem sedl ze starší motky na zánovní GSXR tak jsem v první zatáčce vysed a....zjistil jsem že to není třeba. Ty podvozky jsou prostě dokonalé a na normální cestě se člověk málokdy dostane do limitu kdy to pomůže (to vysedávání). Navíc mi už taky je přes třicet a sportovat na silnici se mi nechce. Láká mě to, že to bude do pohody a když budu chtít tak to pojede. 400 kopyt si myslím stačí určitě. Když jsem přesedl z Jawy 250 na EXUPa, tak jsem byl úplně vyplesklý jak to tahá pazoury. Ale jen do první zatáčky. Tam jsem zjistil že to nechce zatočit a málem jsem skončil ve škarpě. Prostě chci ten libovoučkej podvozek a výkon kolem stoFky. Jednou jsem jel s kámošem, ten měl Volusii, já GSX 750 F, no a já před zatáčkou jen ubral plyn a za zatáčkou přidal a viděl jsem jak on před zatáčkou fofruje dva kvalty dolů, za zatáčkou nahoru a tak furt dokola. Záleží taky hodně na jízdním stylu, takže si myslím že GSR budo to vono. Dnes jsem se chtěl jet na jednu podívat ale to počasí je hnus, velebnosti. Už aby to oschlo.

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

18.3.2011 v 00:31 | Nahoru | #95
V4> Jestli ji pořídíš, tak se nezapomeň pochlubit Nicméně jestli máš možnost se někde domáknout staršího vydání ČMN(č 46 z 18.listopadu 2010), je tam srovnání přímo mojí Zlatušky s Triumphem Street Triplem R. Ten borec, co je srovnával, rád divočí, a tak vychválil Tripla, ale Zlatuška si taky nevedla špatně, holka moje šikovná . Až na ty brzdy, ketrý jí před testem někde obrousili .Ale už jsou vyměněný, tak se snad kvůli tomu nerozplesknu Každopádně jestli jsi podobného zaměření, jako ten borec, tak vem radši Tripla.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2011 v 00:51 | Nahoru | #96
no... na foru zjišťuj jen fakta o motorkách, které by připadali v úvahu... to co chceš musíš vědět sám... já se rozhodoval mězi Fazerem 600 (00-04) a Banditem 600s (00-04)... no člověk co měl Hayabusu mi řek, že bandita předběhne i jeho babička, člověk s fazerem mi řek, že bandit je pro holky, člověk s banditem 1200 mi řek, ať si rovnou koupin 1200, pár lidí co maj bandita mi ho vychválili aždo nebe, chlápek s shedow-em mi řek že s kufrem to bude jak s nádorem, máma mi řekla, že mě stím vyhodí a segra, že červenej je hnusnej. Cha a pak se podle toho řiď...

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

18.3.2011 v 06:44 | Nahoru | #97
pro c.j.
Mas pravdu spatne jsem to napsal vyznelo to opravdu jak blabol.
Bral jsem to ohledne meho pocitu kdyz jsem jel GSR-X600 tak to dole vubec nejelo ovsem v rozmezi 10000ot az tusim ze omezovac byl na 16500ot to je narez (tak brutalni tah na GSr600neni)u GSX-R750 to tahalo jiz drive a samozrejme jeste silneji nebudu se prit v kolika otackach, Ty to mas na papiru ja to mel v hlave pri projizdce a na otackomer jsem se dival jen obcas jednim okem
No a kdyz jsem pak jel na GSR tak mi prislo, pocitove ze to ma bliz k GSX-R750 protoze a na tom si trvam GSR jsem uz ridil hodnekrat, ze od 7000ot uz to ma slusny tah samozrejme v 10000ot uz to je brutalni tah, ktery ja bohuzel na 2v SV650 nemam.
A kdyz to vezmu jako ty papirove tak GSR600 ma kroutak 64,7 Nm a ve Tvych grafech starsi GSX-R 750 nema!!!
Samozrejme dnesni novy supersport at uz 600 ci u Suzuki750 a nahac 600 je take rozdil, zacina to cenovkou,komponenty (vidlice,brzdy,podvozek,vaha) vse lepsi na nahaci se podladi motor a daji levnejsi komponenty (dle meho nazoru ale rovnajici se starsim supersportum) to bylo tema teto diskuse.
Takze za me novy moderni nahac600 je konkurenceschopny starsimu supersportu 750 neli lepsi.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

24.3.2011 v 10:13 | Nahoru | #98
Tak jsem byl odzkoušet nějaký motky, ale GSR 600 zatím mezi nima nebyla. Bohužel ani sv 650 s páč se jim ji nepodařilo nastartovat...hmmm...No každopádně se podařila nastartovat sv 1000 s a řeknu vám že takhle jsem se už dlouho netlemil do přilby. Kdybych se nebál provozních nákladů, asi ji mám doma. No každopádně musím skusit ještě to sv 650 s a taky to gsr. Nemáte ho náhodou někdo kolem Nového Jičína? Ať nemusím jezdit na opačný konec republiky? Jako koupit ji pojedu klidně až do Aše, ale chci ji prubnout, jestli to bude to co si myslím že to bude. Pokud se GSR 600 chová alespoň podobně jak FZ 6 tak do ní asi pudu.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

12.4.2011 v 12:09 | Nahoru | #99
Tak coo V4? Už ji máš? Taky o ní dost přemýšlím, jen se mi moc nelíbí barevná provedení aktuálních modelů. Mimochodem, jakto, že v databázi motorkářů je tak málo nových modelů? (jedna 2010) :)

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

13.4.2011 v 13:42 | Nahoru | #100
Zdravím fšecky. Tak jsem odzkoušel pár strojů než se mi pod ruce dostalo GSR600. A výsledek? Hóóódně ovladatelný podvozek. Srovnal bych to se sporty (při normálním ježdění, na hranu jsem to nehnal), motor na šestku celkem ostrý, připadlo mi že je furt připravený dělat bordel. A to byl kámen úrazu. Motor jede fakt dost dobře a v podstatě má dost síly aby se rozmotal i na šestku z nějakých 60km/h (samozřejmě že zvolna) ale při normální kochačce cca 90km/h točí něco přes 6-tis otáček, takže člověk pod sebou furt slyší, že je připraven k akci a poňouká ho furt tahat. Tahle motorka je na blbnutí jak dělaná, ale pro ouplně normální ježdění je taková... já nevím jak to říct. Prostě je geniální, ale mně nesedla, nechytla mě tam kde musí chytit abych si ji koupil. Což mě fakt naštvalo, páč jsem ji mooooc chtěl. No jak jsem výše psal, hodně se mi líbilo sv 1000 s co jsem zkoušel, ale vidina provozních nákladů mě odradila. Proto jsem musel, než vyslovím rozhodnutí, prubnout ještě sv 650 s. A světe div se. Po prvním puštění spojky a přidání plynu se mi na fejsu oběvil rohlík a věděl jsem že to je to vono. Nastalo shánění, objíždění a ukecávání, ale je doma. První skušenost byla cesta z Práglu na Moravu. Po zimě, ještě nerozježdnej jsem dal těch cca 400 km se třemi zastávkami a bolelo mě jen trochu za krkem. Nohy, záda, ruce v pohodě. Skušenosti s touhle motkou(dlouhodobější) hodím do profilu nejdřív na konci sezony. Zatím se mi líbí charakter a projev motoru. Ovladatelnost je naprosto v pohodě a pro trochu pohodlí i vzadu musím pořídit kufriošku. Už je obědnaný ALU-RACk od SW Motech, nosiče od ostatních výrobců úplně zhyzdí vzhled.

1 reakcí na tento příspěvek musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

18.5.2011 v 16:22 | Nahoru | #101
to Kotvista: ani nevíš jaký moudro si sem hodil. Když mi teďkom někdo říká jak to že jsem šel do "malé kubatůry" tak mu přeříkávám cos napsal. Bez prdele, je to geniální.

musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

18.5.2011 v 17:21 | Nahoru | #102
...hele,jezdil jsem horneta sestku,ted mam dragstara 1100,muzu ti rict ze bych ne menil zpet,ale zas bych toho horneta opet pekne protahnul

(reakce na) musí být šestka vyloženě pro začátečníky?

8.5.2016 v 09:43 | Nahoru | #103
V4>No vidíš a nakonec jsi stejně skončil u 12ky Bandita.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist