globalmoto_kveten





Téma: STK a papuča
14.3.2011 v 12:32
Zdar chlapi, chystám se na STK, tak se chci informovat. Hledal jsem už ve foru a vím, že je potřeba si dát pozor na rozměry gumy - aby odpovídaly tomu, co je v techničáku, většinou se to ale týkalo šířky..

Mám na moto pneu 120/70, v techničáku 120/65.. Bude to vážně problém?? A dávaj si třeba pozor i na parkovačku?? Mám je na předním světle trochu doprasenou, jen špatnou žárovkou to není..

Díky, ať to jezdí..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 12:33 | Nahoru | #1
Dobře mířenej úplatek to srovná

1 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 12:35 | Nahoru | #2
abych pravdu rekl, tak treba identicky rozmer gum a parkovaci svetlo jsou veci, ktery je konkretne u me zajimali nejvic... nastesti mi to sedelo... a svetlo svitilo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:37 | Nahoru | #3
Číkus> Mám právě problém s tím směrováním.. kontakty žádný

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:38 | Nahoru | #4
Meteleskum> technikovi na místě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:39 | Nahoru | #5

Meteleskum píše: Číkus> Mám právě problém s tím směrováním.. kontakty žádný



musis si najit STK ktera je prave pred zavrenim.... s nejvetsi pravdepodobnosti ji zaviraji za brani uplatku totiz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:41 | Nahoru | #6
Cuba_GSXR> hm, teda tos mi neudělal radost.. všude čtu, jak všude probíhá pomale jen ústní kontrola, tak jsem si říkal, že to snad nebude takový terno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #7

Cuba_GSXR píše: musis si najit STK ktera je prave pred zavrenim.... s nejvetsi pravdepodobnosti ji zaviraji za brani uplatku totiz...



no ty krávo .. já snad ani nikdy ve škole neopisoval, nevím, jestli na to mám kule

STK a papuča

14.3.2011 v 12:43 | Nahoru | #8
dík za rady ale..

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:43 | Nahoru | #9

Meteleskum píše: Cuba_GSXR> hm, teda tos mi neudělal radost.. všude čtu, jak všude probíhá pomale jen ústní kontrola, tak jsem si říkal, že to snad nebude takový terno..



no zalezi kam jdes... ja, jelikoz sem mel vse OK sem mohl jit kamkoliv... kdybych mel ale nejaky nedostatky, tak asi taky hledam... nebo vyresim nedostatky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:43 | Nahoru | #10
Meteleskum> v tom případě bych doporučil přezout na gumu co má ok rozměr a opravit parkovačku. Nebo tam s motorkou poslat někoho, kdo na to koule má.

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 12:46 | Nahoru | #11
Číkus> jasný, nějak to vyřešit musím.. jen se mi teď papuče kupovat moc nechtěla, tahle vydrží ještě nějakej ten tisíc, a o nějaké na půjčení jen na kontrolu nevím.. ale budu to muset řešit

1 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 12:52 | Nahoru | #12
Já jezdím už roky na STK bez krytu řetězu - teoreticky je to závada, za kterou by mě měli vyhodit, prakticky mi nikdy nic neřekli...a to i bez úplatku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:04 | Nahoru | #13

fockewulf píše: Já jezdím už roky na STK bez krytu řetězu - teoreticky je to závada, za kterou by mě měli vyhodit, prakticky mi nikdy nic neřekli...a to i bez úplatku



No to je právě to, co tady na foru čtu.. Jakej to byl příjemnej pokec, technici unešní velkou motorkou, tak chtěli jen slyšet její vejfuck, uznale pokývaj hlavou a hotovo .. Neříkám, že je to všude, jen mi to příslo, že by se známka mohla posílat domů na složenku ..

STK a papuča

14.3.2011 v 13:06 | Nahoru | #14
Každopádně je to už vyřešeno .. Ve finále stačil jeden telefonát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:06 | Nahoru | #15

Meteleskum píše: No to je právě to, co tady na foru čtu.. Jakej to byl příjemnej pokec, technici unešní velkou motorkou, tak chtěli jen slyšet její vejfuck, uznale pokývaj hlavou a hotovo .. Neříkám, že je to všude, jen mi to příslo, že by se známka mohla posílat domů na složenku ..



tem technikum tam jezdi denne 15 takovejch... ver mi ze uneseni opravdu nejsou

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:12 | Nahoru | #16
Cuba_GSXR> No asi ne.. Jen to někdo tady na foru takhle podal .. Každej s tím má ale jinou zkušenost, že jo...

1 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 13:14 | Nahoru | #17
Do zavřenýho TP dej nějakou sumu,předej,usměj se a odjíždíš s novou cedulkou na RZ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:15 | Nahoru | #18
Meteleskum> jenže ono to tak je, já na tu STK jezdím, protože vím, jací tam jsou a dělá to tak většina lidí.
Letos mě ale čeká to samé co tebe-mám papírově užší gumu, ale reálně je stejně široká, jako ta, co tam má být...tak uvidím, jetsli mi to projde nebo ne

STK a papuča

14.3.2011 v 13:15 | Nahoru | #19
Mně na gumy ani nekoukal, jen jako z dálky a pronesl: no nějakej vzorek tam je. jediný co kontroloval tak byla homologace miniblinkrů, vejfuk ale prošel i bez

2 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 13:21 | Nahoru | #20
Na Kawu ZX6R kde je ta atyp guma 120/65 dokážu na některé pneu dohnat z německa pdf o homologaci dané pneu na tu kawu, už jsme to řešili loni na kawa foru, ale zda to tady čr uznají nevím.

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:24 | Nahoru | #21

Dědek. píše: Do zavřenýho TP dej nějakou sumu,předej,usměj se a odjíždíš s novou cedulkou na RZ



To bych se musel nejdřív pořádně ožrat, aby z toho úsměvu nebyl vidět ten strašnej strach .. Na tohle já vážně moc nejsu, takhle z xichtu do držky ..

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:25 | Nahoru | #22

Fugo píše: Na Kawu ZX6R kde je ta atyp guma 120/65 dokážu na některé pneu dohnat z německa pdf o homologaci dané pneu na tu kawu, už jsme to řešili loni na kawa foru, ale zda to tady čr uznají nevím.


Jj, ten rozměr gumy mě u téhle motorky docela nas... A přezouvat vždy jen kvůli technické taky nehodlám, tak nezbývá než mazat technikovi

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:26 | Nahoru | #23

fockewulf píše: Meteleskum> jenže ono to tak je, já na tu STK jezdím, protože vím, jací tam jsou a dělá to tak většina lidí.
Letos mě ale čeká to samé co tebe-mám papírově užší gumu, ale reálně je stejně široká, jako ta, co tam má být...tak uvidím, jetsli mi to projde nebo ne



No jak jsem psal, je to už vyřešený, snad ani nebudu říkat jak, bych se ještě styděl .. S jedním "pánem" jsem mluvil a říkal, že by mě v normální STK s tou gumou vyhodili.. Teda pokud bych se chtěl pohybovat v zákonejch mantinelech

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:30 | Nahoru | #24

Fugo píše: Na Kawu ZX6R kde je ta atyp guma 120/65 dokážu na některé pneu dohnat z německa pdf o homologaci dané pneu na tu kawu, už jsme to řešili loni na kawa foru, ale zda to tady čr uznají nevím.



To je jako normální záležitost u týhle kawy? Cpát tam jinou gumu?? Já měl za to, že to bylo nějaký "nedopatření"..Až budu měnit, dám tam rozměr, co je v TP.. teda jestli v tý užší nevězí nějaká fligna..

1 reakcí na tento příspěvek STK a papuča

14.3.2011 v 13:30 | Nahoru | #25
Ta technická je jen detail, problém ti spíše může nastat při případné nehodě, kde díky neschválenému rozměru může pojišťovna odmítnout plnit, bál bych se spíš tohodle.

(reakce na) STK a papuča

14.3.2011 v 13:32 | Nahoru | #26
Fugo> i kdybych měl platnou TK?? no dám tam origo.. dlouho to už trvat nebude..

STK a papuča

14.3.2011 v 13:33 | Nahoru | #27
No on je spíš problém v tom, že dnes není už tolik výrobců co by dělali tu 65 gumu a tak je výběr dost omezen, když jsem bral gumy v německu tak k některým modelů byla extra homologace, kdyžtak mě napiš rv a model stroje a já tam kouknu jaké pneu tu homologaci mají.

STK a papuča

14.3.2011 v 13:34 | Nahoru | #28
Ano i když máš platnou STK, gumu jsi mohl vyměnit až po technické respektive na STK jet s tou správnou a pak ji změnit, tak jak to mnohdy dělají kluci s tuning autama.

STK a papuča

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2011 v 13:55 | Nahoru | #29
Tak na ZX600J 00-01

120/70R17 je schválena (v německu) u těchto pneu:
Metzeler Z6 a Sportec 3 a M5
Michelin Pilot Power a Power Pure
Pirelli Diablo Rosso Corsa

a

120/60R17
Pirelli Diablo Rossa a Angel ST

Pokud by to byla ZX636A rok 02

120/70R17
Bridgestone BT016, BT014, BT016 Pro
Continental Road Attack
Metzeler sportec M5, Roadtec Z6, Z6 Interact,
Michelin Power One, PR2,
Pirelli Diablo Rosso Corsa,

a 120/60R17
Pirelli Diablo Rosso, Angel ST

STK a papuča

14.3.2011 v 14:04 | Nahoru | #30
Záleží kam pojedeš, ve většině normálních STK se zajímají pouze o světla a číslo rámu a motoru. Taky kvůli tomu nesundávám laďák a blinkry a všechno možný...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist