2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fukušima
maco píše: No jo,jenže oni to zkoušeli jak za němci za II.světové války ponorku u Kriegsmarine: maximální ponor je 300 metrů ale půjdem ještě o 100 metrů níž a uvidíme co to udělá...
to si uplně nemyslím ale je dost možné že to tak bylo. Ovšem při hašení se řídili ruskou mentalitou - Nás mnogo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fukušima
VlastíkPlamínek píše: to si uplně nemyslím ale je dost možné že to tak bylo. Ovšem při hašení se řídili ruskou mentalitou - Nás mnogo...
Asi pět let zpátky byl o tom hodinový dokument v televizi.Jak říkám úplně zbytečné to bylo.Navíc myslím že to byl ještě pátek večer,neplánovaná zkouška a navíc tam myslím chyběl někdo z obsluhy,prostě amatéři.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fukušima
I bylo!!!
Tuším trojí jištění postupně povypínali a ..... Kdo by to byl řekl, že to praskne!!!
Tyhle typy raktorů mají kouzlo v jednoduchosti.
Náš Temelín využívá stejný systém - ovšem díky tunelu jednoduchý a bezpečný systém "vylepšil" za "provizi" WestigHouse tak, že už je daleko více poruchový/dokoce nebezpečný = nakonec WH byla firma vzniklá za účelem pouze tohoto "tunelínTemelín-u" a pak opět zanikla.
V té době se tady vymyslela proti Ruská kamaň a tak na místo přesných a čistotou paliva špičkových ruských palivových tyčí koupili předražené tyče naplněné po světě zametenými a levnými zbytky paliva. Tyto tyče byly a jsou průser!!!, protože se při spuštění a nastartování reakce zkoutí a vzpříčené se nedají vytáhnout = a pak už je jen krůček k nastartování řetězové reakce=A BUM!!!
S ruskými tyčemi se takové problémy neobjevují.
On je také ČEZ potichoučku polehoučku postupně mění za Ruské(v ani né půlce životnosti) - on tam ten kluk Roman-ů není na okrasu přátelé! Nakonec tady u nás u Škodů byl průměrným "euroschoper" manageren a ejhle ta progresivita nástupu v ČEZ !
Naposledy editováno 14.03.2011 21:57:24