Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:11 | Nahoru | #1
Velkým problémem CTT bylo to, že přestali jezdit ve velkém počtu jezdci předvším z Německa.
A to je ztráta ve startovném. Jenže oni přestali jezdit i na závody v Německu, strašně tam ubylo jezdců. Pro české jezdce je velce nízké startovné s porovnáním jinde, v Německu stojí startovné na veterána třeba 170 euro. Každý řekně, je to Německo..., ale - benzin taky u nás není levnější, tak by nemuselo být ani startovné. Tady jsou organizátoři hodně sociální.
Další věc je to, že se dřív jely čtyři závody pro veterány, 2x Hořice, Dvur,Branná, dnes jich je mnohem víc.
Závod klasiků na rychlost podle mě nic neřeší, diváky to nenaláká pár týdnu po 300 ZGH a kolik bude jezdců. 120? To finance neřeší.
Podle mě bude v Hořicích jen jeden závod a díky za něj. Určitým řešením by byla změna pravidel, pustit i mladší motorky, jako všude ve světě. Rok 1972 -limit -to je nejvetší blbost a nechápu, že tato hovadina se uchytila pouze u nás. Jaká by to byla krása vidět závodáky z osmdesátých let. V Německu, aby oživili zájem jezdců a lidem představli nové motorky, jedou třídu do roku 1989 a jsou tam super skvosty, MBA, a další parády. U nás ale pojedou stavby, které v živodě závodní trat ve své době neviděly, ale hlavně, že splní jakoby rok 1972.

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #2

argoseg píše: Velkým problémem CTT bylo to, že přestali jezdit ve velkém počtu jezdci předvším z Německa.
A to je ztráta ve startovném. Jenže oni přestali jezdit i na závody v Německu, strašně tam ubylo jezdců. Pro české jezdce je velce nízké startovné s porovnáním jinde, v Německu stojí startovné na veterána třeba 170 euro. Každý řekně, je to Německo..., ale - benzin taky u nás není levnější, tak by nemuselo být ani startovné. Tady jsou organizátoři hodně sociální.
Další věc je to, že se dřív jely čtyři závody pro veterány, 2x Hořice, Dvur,Branná, dnes jich je mnohem víc.
Závod klasiků na rychlost podle mě nic neřeší, diváky to nenaláká pár týdnu po 300 ZGH a kolik bude jezdců. 120? To finance neřeší.
Podle mě bude v Hořicích jen jeden závod a díky za něj. Určitým řešením by byla změna pravidel, pustit i mladší motorky, jako všude ve světě. Rok 1972 -limit -to je nejvetší blbost a nechápu, že tato hovadina se uchytila pouze u nás. Jaká by to byla krása vidět závodáky z osmdesátých let. V Německu, aby oživili zájem jezdců a lidem představli nové motorky, jedou třídu do roku 1989 a jsou tam super skvosty, MBA, a další parády. U nás ale pojedou stavby, které v živodě závodní trat ve své době neviděly, ale hlavně, že splní jakoby rok 1972.


je v tvých slovech hodně pravdy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 13:14 | Nahoru | #3
argoseg> stačilo by posunout rok pro klasiky na 78.
Jsou motocykly v rozmezí 72-78 se kterýma jsou některý tratě jenom o účasti a né o závodění. Kdo někdy viděl letět 350 TZ v Nepomuku tou álejí, tak ví o čem mluvím.....

Naposledy editováno 14.03.2011 13:17:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist