Stev> jo v tom máš samozřejmě pravdu, že každému se nechce čekat celý den než to vyteče. Ale když mě někdo doveze motorku na servis, tak většinou chce udělat další věci, jako karbce, ventily, přední vidle apod. A kolikrát mi dovezou motorku co nejde ani nastartovat a je vní třeba xlet starý olej, protože třeba stála 3 roky někde.. Tak vyhodím výpoušťák, nechám olej vytéct a mezitím řeším ty ostatní věci které mi zaberou třeba celý den, zatím olej vyteče, naliju nový a startuju pak už snovým olejem, než abych to zahříval se xlet starým olejem na provozní teplotu. A to že ze záhřátého motoru dostaneš víc nečistot, tak určitě jo, ale ten rozdíl je fakt zanedbatelný, si vem kolik různých kanálků a zákoutí máš v celém motoru, jen jak je členitá vana, nikdy ti nevyteče všechno, v tom motoru může zůstat klikně i půllitru oleje!!! Když dělám třeba GO motoru do kterého výrobce uvadí při výměně oleje třeba náplň 3,5l tak když mám ten motor rozdělaný a všechno do sucha a čista vytřu, tak pak do takového motoru naliješ fakt skoro i 4litry. Takže dohadovat se tu o tom, že při zahřátém oleji ti vyteče víc bordelu jak fakt kravinu, protože ti tam dycky nějaký starý olej zůstane, tak je to uplně jedno