paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tlumič řízení Váš názor
8.3.2011 v 01:10
Jaký máte názor nebo zkušenosti s tlumičem řízení na silniční moto?Není to zrovna nejlevnější doplněk tak by mě zajímalo jestli plní svou funkci za tu cenu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 01:15 | Nahoru | #1
já si ho na Z750 nemůžu vynachválit ..hodně zklidnil motorku v náklonech a při vyšší rychlost na nerovnostech. Kawa má docela divoký řízení cena kolem 5000,- nepřijde tak hrozná za věc která dobře funguje a pomáhá .

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 01:19 | Nahoru | #2
jetam> Já mám 600 rrko a přemýšlím o něm ale nejdřív chci vědět jestli je to fakt přínos.

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 04:28 | Nahoru | #3
tak asi záleží jakej máš styl jízdy

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 07:32 | Nahoru | #4
Jestli díky tlumiči nezůstaneš někde ve svodidlech, tak je to určitě přínos. A věř tomu, že se to stát může Ber to jako nadstandardní verzi padáků

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 07:48 | Nahoru | #5
měl sem ho na Z1000 a nejdřív sem si na něj nemohl zvyknout a přínos sem v něm neviděl,připadal mi zbytečnej,ale po cca 3 měsících a demontáži sem názor změnil, a dal ho zpět.
Hlavně kup nastavitelnej do více poloh a začínat s nastavením od "nejměkčí" polohy
Za sebe doporučuju www.tribleperformance.com

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 07:51 | Nahoru | #6
Delta> čoveče to já to poznal hned jak sme ho s assassinem namontovali jelikož sem jel stejnou cestu jak k němu tak od nej. Ostřejší začátka na rozbitý silnici a divil sem se jak to "hladce" projelo jj ale taky sem začínal s nastavením na málo a pak přitvrdil.

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 08:30 | Nahoru | #7
šakal78> Přínos to bezesporu je, u některé moto víc, u jiné míň, ale jsou situace, při kterých se hodí na každé. Pokud taková situace nastane, buď si jistý, že budeš rád, že sis ho koupil a nezůstal někde ve škarpě. Samozřejmě také záleží na stylu jízdy, jaký máš, ale všeobecně je to věc potřebná a bral bych ji jako účinnou prevenci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 09:06 | Nahoru | #8
šakal78> Tlumič řízení je na silniční motorce věc převelmi převelice převýborná
Do tlumiče řízení bych investoval peníze ušetřené za matky na pružiny vidlic ( to není rejpání, ale rada)

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 09:10 | Nahoru | #9
tlumič

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 09:16 | Nahoru | #10
Tlumič je good, měl jsem ho tam, pak jsem ho na chvíli dal pryč a bylo to poznat, že tam neni....rád jsem ho tam dal zpět!

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 09:20 | Nahoru | #11
hodne zalezi na motorce a stylu rizeni, cestovnejsi motorky a klidni ridici z nej asi moc radost mit nebudou, protoze ztizi rizeni a motorka hur zataci - musis ji do zatacky nutit.
Ono se samozrejme zhorsi i to jak jde motorka do zatacky i u sportovni motorky, ale umoznuje agresivni vyjezdy ze zatacek, clovek si musi zvyknout davat tam opravdu plnej, pak v situaci kde by predni kolo nadlehcenim znervoznelo je s tlumicem jistejsi bez kmitani. Ale chce to trochu zmenu stylu aby clovek vyuzil ten potencial. tlumic s laditelnym utlumem - ktery jsou ty doplnkovy asi skoro vsechny pak ma vyhodu ze kdyz jedes v klidu nebo po meste tak si utlum stahnes a neperes se s tim a pritvrdis si az na naky oblibeny trase/okruhu.

RRko nemam namerene (tribleperformance.com) ale kdyby ses chtel stavit ze bysme ten vyvoj udelali na tve moto tak by ses s tim mohl projet na zkousku a uvidis jestli ti to sedi... kazdopadne se tyhle sestky pri vyjezdu ze zatacky kdy mas roztocenou 1,2 nebo na horizontu umi taky slusne rozkmitat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 10:21 | Nahoru | #12
šakal78> Tlumič řízení má ale tu nevýhodu, že když si ho namontuješ, tak se nedozvíš, že tě třeba zachránil před rozstřelením.

A taky pak už nemusíš tak krotit tu "bestii" mezi nohama.

Naposledy editováno 08.03.2011 10:23:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 10:24 | Nahoru | #13

Danielos píše: šakal78> Tlumič řízení má ale tu nevýhodu, že když si ho namontuješ, tak se nedozvíš, že tě třeba zachránil před rozstřeleníl.

A taky pak už nemusíš tak krotit tu "bestii" mezi nohama.



rozstrelit se muzes i tak:) ad kroceni bestie..se zkracenym plynem idealni kombinace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 10:32 | Nahoru | #14

assassin píše: rozstrelit se muzes i tak:) ad kroceni bestie..se zkracenym plynem idealni kombinace



Jasne, že se roztřelit můžu vždy na všem. Ale třeba minulý rok se mi tak třeply řidítka, že jsem se už viděl ve škarpě - asi 2-3 sekundy(možná méně, ale zdálo se mi to strašně dluho) nebyla motorka ovládaná mnou, ale já motorkou Fakt už jsem myslel, že jsem ve škarpě, ale ustál jsem to a tohle bych snad už neměl s tlumičem zažít. I když i tak se trochu řidítka třepnout můžou - dle nastavení.

Bylo to ale taky po tom co jsem vyměnil olej ve vidlích(a dali mi tam hustší), gumy(špičaté - malá styková plocha uprostřed) atd. A hned z dědiny máme brutálně vlnitou cestu, kde se skoro nedá přidat plyn, tak mě to tam trochu vyškolilo a to jsem přidal fakt jen trochu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 10:45 | Nahoru | #15

Danielos píše: Jasne, že se roztřelit můžu vždy na všem. Ale třeba minulý rok se mi tak třeply řidítka, že jsem se už viděl ve škarpě - asi 2-3 sekundy(možná méně, ale zdálo se mi to strašně dluho) nebyla motorka ovládaná mnou, ale já motorkou Fakt už jsem myslel, že jsem ve škarpě, ale ustál jsem to a tohle bych snad už neměl s tlumičem zažít. I když i tak se trochu řidítka třepnout můžou - dle nastavení.

Bylo to ale taky po tom co jsem vyměnil olej ve vidlích(a dali mi tam hustší), gumy(špičaté - malá styková plocha uprostřed) atd. A hned z dědiny máme brutálně vlnitou cestu, kde se skoro nedá přidat plyn, tak mě to tam trochu vyškolilo a to jsem přidal fakt jen trochu.



TL bez tlumice to dela zcela pravidelne, na nasich silnich staci tvrdsi akcelerace na 1,2,3 a je to hned:) clovek se to pak uz nauci i sledovat a vcas ubrat jak riditka znervozni, ale che to cit v plynu, pridavat plynule... jezdil sem tri roky bez tlumice a pak jsem rok menil styl kdyz sem tlumic namontoval .. TL zakmita i ted, kdyz to neni nejak extremne na doraz, ale ustali se to, par delsich tanslapperu uz mam taky za sebou, jednou se mi kamos co jsme spolu jezdili smal ze chvili videl levej napis suzuki na nadrzi a chvili pravej, ze celkem zajimavej pohled... to byl zeleznicni prejezd na dvojaka pod plynem:)

jo a 929/954 jsou na tohle celkem klidny a pimpisovi na okruhovou 954 sem daval tlumic a standartni olej sme menili za hustejsi protoze to prej i tak sem tam zakmitalo, holt plejbovo skola "srat tam dost plynu hned vod zacatku" :)

Naposledy editováno 08.03.2011 10:47:17

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 11:00 | Nahoru | #16
assassin> Jj, já to mám vysledované taky celkem dobře. Jen po té výměně hustějšího oleje ve vidlích a špičaté gumy jsem nezachápal, že i trocha plynu udělala najednou takový maras bez upozornění. Pak jsem to přenastavil a trochu se to zlepšilo. Teď hustota oleje jak má být a ne tak špičaté gumy, tak je to celkem v pohodě.

Ale přes tu vlnitou silnici stejně nemůžu dát pořádně plyn a předjelo by mě tam skoro každé auto asi. Celkem by mě zajímalo jako bych to přeletěl s tlumičem

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 11:18 | Nahoru | #17
tlumič řízení na silniční motorce by měl být už z fabriky.
V náklonu na rozbité silnici řízení nekmitá a motorka jede jako po kolejích

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 11:37 | Nahoru | #18
CeBRusak> Nevim, ale mě přijde, že pomáhá hlavně při akceleraci a na výjezdech ze zatáček. Když jsem v náklonu, tak moc funkční neni....si myslim teda, možná ne....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 11:42 | Nahoru | #19

Sefo píše: CeBRusak> Nevim, ale mě přijde, že pomáhá hlavně při akceleraci a na výjezdech ze zatáček. Když jsem v náklonu, tak moc funkční neni....si myslim teda, možná ne....



jo vidim to taky tak, s kmitanim predku bejvaj problemy jen ve chvili kdy je odlehcenej - akcelerace pres nerovnosti, horizont atd... v naklonu se nijak vyrazne neakceleruje a s kmitajicim predkem by nemel bejt problem, pokud motorka kmita i v rezimech bez akcelerace, rekl bych ze je spis neco spatne, tlumice, geometrie(profil kola, popusteni vidli atd)...

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 11:54 | Nahoru | #20

assassin píše: jo vidim to taky tak, s kmitanim predku bejvaj problemy jen ve chvili kdy je odlehcenej - akcelerace pres nerovnosti, horizont atd... v naklonu se nijak vyrazne neakceleruje a s kmitajicim predkem by nemel bejt problem, pokud motorka kmita i v rezimech bez akcelerace, rekl bych ze je spis neco spatne, tlumice, geometrie(profil kola, popusteni vidli atd)...



Taky se u pilota starého 90 let může projevit parkinsonova choroba..

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:07 | Nahoru | #21
tlumič jsem nepotřeboval, protože Hondy jezdí bez vybrací i bez něj, ale preventivně jsem ho tam dal.
Tlumič zklidní kmit i v náklomu pokud chytneš výmol stejně tak na výjezdu,když se za to vezme, ale i při špatném rozložení bagáže, kdy je předek příliš odlehčen a pustí se řízení.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:08 | Nahoru | #22
Tak díky za vaše názory.Někdo psal že záleží na stylu jízdy.No Já jsem měl před 8 lety Hondu CBR 600 F2 a jezdil jsem takový střed žádná vyhlídka ale taky žádný GP.Teď jsem měl 8 let přestávku a od té doby na ničem neseděl tak sám nevím jak to bude vypadat s mým stylem jízdy teď.Ale asi to nějakou chvilku bude trvat než někoho z Vás někde v prvotočivé oříznu a taky mám už jedno dítě a druhé na cestě tak že budu muset asi klidnit své hormony.Tohle RR jsem koupil letos a kromě přejezdu jsem na ní ještě nejel.Ale pokud se dá ten tlumič seřítit tak si myslím že ze začátku můžu jezdit na to nejnižší tlumení a po čase přitvrdit né?

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:13 | Nahoru | #23

CeBRusak píše: tlumič jsem nepotřeboval, protože Hondy jezdí bez vybrací i bez něj, ale preventivně jsem ho tam dal.
Tlumič zklidní kmit i v náklomu pokud chytneš výmol stejně tak na výjezdu,když se za to vezme, ale i při špatném rozložení bagáže, kdy je předek příliš odlehčen a pustí se řízení.



no je dost lidi kterym uz i cbr600 nafackovalo... urcite je stabilnejsi nez jiny motorky, ale ze by tankslapper vubec nehrozil asi pravda neni... ostatne to ze novy cebra ho maj i u sestky v serii je jasnej dukaz. v naklonu se mi TL nikdy nerozkmitalo, ani na nerovnostech..

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:15 | Nahoru | #24
sakal tak jasne ze si tlumic muzes pritvrdit:) od toho tam to stelovani je:) ja myslim ze to neni nezbytnost, ale lidi s akcnim stylem jizdy to oceni, protoze muzou s tlumicem jet jeste agresivneji... zas bych v tom nehledal nakou extremni vedu...

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:27 | Nahoru | #25

šakal78 píše: myslím že ze začátku můžu jezdit na to nejnižší tlumení a po čase přitvrdit né?


ano přesně tak!

3 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #26
pokud seženež od tribleperformance tak dej vedet. jeste nedavno ho na RR 05 nemeli.

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:45 | Nahoru | #27

bagiRR píše: pokud seženež od tribleperformance tak dej vedet. jeste nedavno ho na RR 05 nemeli.



Nemají, ale když se někdo s RR dostaví k assasinovi, tak ho udělají na míru.

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:47 | Nahoru | #28
špageta> to máš pravdu

(reakce na) Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:48 | Nahoru | #29
bagiRR> No uvidím co seženu.

Tlumič řízení Váš názor

8.3.2011 v 12:51 | Nahoru | #30
Mě se třeba stala jedna dost solidní ukázka toho, že tlumič řízení třeba je. Jel jsem si v klídku za autem, které jsem si začal pozvolna předjíždět, silnice byla doposud naprosto a ukázkově čistá a rovná a u středový čáry jsem najednou vlítnul na boulovatej vymačkanej asfalt od kamiónů, který byl jen v tom jednom místě, který já zrovna jak jelito trefil, řídítka šly v tu ránu kontra-kontra a to, že jsem je držel oběma rukama mi nepomohlo, vylítly mi i nohy ze stupaček a ustál jsem to fakt jen proto, že jsem si razantně přidal plyn, jak jsem se znova křečovitě chytnul těch rozkmitaných řídítek, pokud bych uklapnul a nebo udělal cokoli jinýho, tak se válím. Kdybych býval tlumič řízení měl, tak mi řídítka nenafackujou ani náhodou a nejspíš by to jen "drnclo". Od tý doby na tlumič řízení nedám dopustit a zastávám názor, že tlumič patří na většinu biků, a ne jen na supersporty. Nevíš nikdy, kdy ti při jízdě a nejen ostrý může vytáhnout ze šlamastiky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37


TOPlist