1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
Hlavně kup nastavitelnej do více poloh a začínat s nastavením od "nejměkčí" polohy
Za sebe doporučuju www.tribleperformance.com
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
Do tlumiče řízení bych investoval peníze ušetřené za matky na pružiny vidlic ( to není rejpání, ale rada)
Ono se samozrejme zhorsi i to jak jde motorka do zatacky i u sportovni motorky, ale umoznuje agresivni vyjezdy ze zatacek, clovek si musi zvyknout davat tam opravdu plnej, pak v situaci kde by predni kolo nadlehcenim znervoznelo je s tlumicem jistejsi bez kmitani. Ale chce to trochu zmenu stylu aby clovek vyuzil ten potencial. tlumic s laditelnym utlumem - ktery jsou ty doplnkovy asi skoro vsechny pak ma vyhodu ze kdyz jedes v klidu nebo po meste tak si utlum stahnes a neperes se s tim a pritvrdis si az na naky oblibeny trase/okruhu.
RRko nemam namerene (tribleperformance.com) ale kdyby ses chtel stavit ze bysme ten vyvoj udelali na tve moto tak by ses s tim mohl projet na zkousku a uvidis jestli ti to sedi... kazdopadne se tyhle sestky pri vyjezdu ze zatacky kdy mas roztocenou 1,2 nebo na horizontu umi taky slusne rozkmitat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
A taky pak už nemusíš tak krotit tu "bestii" mezi nohama.
Naposledy editováno 08.03.2011 10:23:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
Danielos píše: šakal78> Tlumič řízení má ale tu nevýhodu, že když si ho namontuješ, tak se nedozvíš, že tě třeba zachránil před rozstřeleníl.
A taky pak už nemusíš tak krotit tu "bestii" mezi nohama.
rozstrelit se muzes i tak:) ad kroceni bestie..se zkracenym plynem idealni kombinace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
assassin píše: rozstrelit se muzes i tak:) ad kroceni bestie..se zkracenym plynem idealni kombinace
Jasne, že se roztřelit můžu vždy na všem. Ale třeba minulý rok se mi tak třeply řidítka, že jsem se už viděl ve škarpě - asi 2-3 sekundy(možná méně, ale zdálo se mi to strašně dluho) nebyla motorka ovládaná mnou, ale já motorkou Fakt už jsem myslel, že jsem ve škarpě, ale ustál jsem to a tohle bych snad už neměl s tlumičem zažít. I když i tak se trochu řidítka třepnout můžou - dle nastavení.
Bylo to ale taky po tom co jsem vyměnil olej ve vidlích(a dali mi tam hustší), gumy(špičaté - malá styková plocha uprostřed) atd. A hned z dědiny máme brutálně vlnitou cestu, kde se skoro nedá přidat plyn, tak mě to tam trochu vyškolilo a to jsem přidal fakt jen trochu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
Danielos píše: Jasne, že se roztřelit můžu vždy na všem. Ale třeba minulý rok se mi tak třeply řidítka, že jsem se už viděl ve škarpě - asi 2-3 sekundy(možná méně, ale zdálo se mi to strašně dluho) nebyla motorka ovládaná mnou, ale já motorkou Fakt už jsem myslel, že jsem ve škarpě, ale ustál jsem to a tohle bych snad už neměl s tlumičem zažít. I když i tak se trochu řidítka třepnout můžou - dle nastavení.
Bylo to ale taky po tom co jsem vyměnil olej ve vidlích(a dali mi tam hustší), gumy(špičaté - malá styková plocha uprostřed) atd. A hned z dědiny máme brutálně vlnitou cestu, kde se skoro nedá přidat plyn, tak mě to tam trochu vyškolilo a to jsem přidal fakt jen trochu.
TL bez tlumice to dela zcela pravidelne, na nasich silnich staci tvrdsi akcelerace na 1,2,3 a je to hned:) clovek se to pak uz nauci i sledovat a vcas ubrat jak riditka znervozni, ale che to cit v plynu, pridavat plynule... jezdil sem tri roky bez tlumice a pak jsem rok menil styl kdyz sem tlumic namontoval .. TL zakmita i ted, kdyz to neni nejak extremne na doraz, ale ustali se to, par delsich tanslapperu uz mam taky za sebou, jednou se mi kamos co jsme spolu jezdili smal ze chvili videl levej napis suzuki na nadrzi a chvili pravej, ze celkem zajimavej pohled... to byl zeleznicni prejezd na dvojaka pod plynem:)
jo a 929/954 jsou na tohle celkem klidny a pimpisovi na okruhovou 954 sem daval tlumic a standartni olej sme menili za hustejsi protoze to prej i tak sem tam zakmitalo, holt plejbovo skola "srat tam dost plynu hned vod zacatku" :)
Naposledy editováno 08.03.2011 10:47:17
Ale přes tu vlnitou silnici stejně nemůžu dát pořádně plyn a předjelo by mě tam skoro každé auto asi. Celkem by mě zajímalo jako bych to přeletěl s tlumičem
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
V náklonu na rozbité silnici řízení nekmitá a motorka jede jako po kolejích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení Váš názor
Sefo píše: CeBRusak> Nevim, ale mě přijde, že pomáhá hlavně při akceleraci a na výjezdech ze zatáček. Když jsem v náklonu, tak moc funkční neni....si myslim teda, možná ne....
jo vidim to taky tak, s kmitanim predku bejvaj problemy jen ve chvili kdy je odlehcenej - akcelerace pres nerovnosti, horizont atd... v naklonu se nijak vyrazne neakceleruje a s kmitajicim predkem by nemel bejt problem, pokud motorka kmita i v rezimech bez akcelerace, rekl bych ze je spis neco spatne, tlumice, geometrie(profil kola, popusteni vidli atd)...
assassin píše: jo vidim to taky tak, s kmitanim predku bejvaj problemy jen ve chvili kdy je odlehcenej - akcelerace pres nerovnosti, horizont atd... v naklonu se nijak vyrazne neakceleruje a s kmitajicim predkem by nemel bejt problem, pokud motorka kmita i v rezimech bez akcelerace, rekl bych ze je spis neco spatne, tlumice, geometrie(profil kola, popusteni vidli atd)...
Taky se u pilota starého 90 let může projevit parkinsonova choroba..
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
Tlumič zklidní kmit i v náklomu pokud chytneš výmol stejně tak na výjezdu,když se za to vezme, ale i při špatném rozložení bagáže, kdy je předek příliš odlehčen a pustí se řízení.
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
CeBRusak píše: tlumič jsem nepotřeboval, protože Hondy jezdí bez vybrací i bez něj, ale preventivně jsem ho tam dal.
Tlumič zklidní kmit i v náklomu pokud chytneš výmol stejně tak na výjezdu,když se za to vezme, ale i při špatném rozložení bagáže, kdy je předek příliš odlehčen a pustí se řízení.
no je dost lidi kterym uz i cbr600 nafackovalo... urcite je stabilnejsi nez jiny motorky, ale ze by tankslapper vubec nehrozil asi pravda neni... ostatne to ze novy cebra ho maj i u sestky v serii je jasnej dukaz. v naklonu se mi TL nikdy nerozkmitalo, ani na nerovnostech..
3 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení Váš názor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |