globalmoto_kveten





Téma: Mecha. kotouče a hydraulické bubny.
 
25.2.2011 v 17:15
Zajímalo by mě jestli existovaly někdy v motorkový historii mechanický kotouče (tzn. ovládaný bovdenem) a jestli se někdy na nějakou motorku (mimo minibajků samozřejmě ) montovaly, pokud ano tak na jakou? Nebo je to kravina? Jen mě to tak dneska popadlo tak mě zajímá co na to místní elita. + na přání kolegů taky informace o hydraulických bubnech

Naposledy editováno 25.02.2011 17:54:29

1 reakcí na tento příspěvek Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:31 | Nahoru | #1
Jawa měla nějaké prototypy. http://jawamania.info/Files/users/9581/Brzda.jpg . Mě by spíš zajímalo srovnání mechanického kotouče a mechanického bubnu, nebo obojí hydraulického.

Naposledy editováno 25.02.2011 17:33:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:41 | Nahoru | #2

Blix píše: Jawa měla nějaké prototypy. http://jawamania.info/Files/users/9581/Brzda.jpg . Mě by spíš zajímalo srovnání mechanického kotouče a mechanického bubnu, nebo obojí hydraulického.



To je z Jawy? Podle toho blatníku mi to přijde spíš jak Čezeta ... Jinak hodně zajímavý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:47 | Nahoru | #3

moucan píše: To je z Jawy? Podle toho blatníku mi to přijde spíš jak Čezeta ... Jinak hodně zajímavý.


jo je to ČZ 350.472, podle barvy, klaksonu

1 reakcí na tento příspěvek Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:50 | Nahoru | #4
některý sachs madass to měly vzadu:


Mě by zase zajímala účinnost kapalinových bubnů a jestli se seriově montovaly. Myslim, že by se vyrovnaly kotoučům dřívějších dob.

(reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:51 | Nahoru | #5

radar250 píše: jo je to ČZ 350.472, podle barvy, klaksonu



Tak jsem si to správně myslel =) Mi byly divný ty proužky na blatníku, to Jawky neměly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 17:53 | Nahoru | #6

bledemon píše: některý sachs madass to měly vzadu:


Mě by zase zajímala účinnost kapalinových bubnů a jestli se seriově montovaly. Myslim, že by se vyrovnaly kotoučům dřívějších dob.



Tak klidně můžu ještě dohodit do nadpisu bubny, taky by mě to zajímalo když už jsme u "abnormálních" brzd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 19:11 | Nahoru | #7
moucan> Hydraulické bubnové brzdy už měly moto BMW 750 Sahara za druhé svět. války.H.

(reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 19:19 | Nahoru | #8

hobrnos píše: moucan> Hydraulické bubnové brzdy už měly moto BMW 750 Sahara za druhé svět. války.H.



Tak to je hlavně pro kolegy Blixe a Bledemona, ty chtěli vědět o bubnech, já jen okrajově, zajímají mě primárně hlavně ty mechanický kotouče .. ale díky

1 reakcí na tento příspěvek Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 19:36 | Nahoru | #9
Mechanický kotouče máme doma. Super kvalita

(reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 20:05 | Nahoru | #10

seikos píše: Mechanický kotouče máme doma. Super kvalita



Přesně pro tebe je úplně nahoře onen dodatek "(mimo minibajků samozřejmě)"

1 reakcí na tento příspěvek Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

25.2.2011 v 21:32 | Nahoru | #11
hydraulickej buben má třeba Honda Foresight.ale nemužu najít nějákej plánek...

(reakce na) Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

26.2.2011 v 11:03 | Nahoru | #12

Alan píše: hydraulickej buben má třeba Honda Foresight.ale nemužu najít nějákej plánek...



Koukal jsem na to ale taky sem nikde nic konkrétního nenašel ...

Mecha. kotouče a hydraulické bubny.

27.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #13
v autech měl náklaďák ZIL 157 K ruční kotoučovou brzdu ovládanou táhlem. Byla to zajímavost, protože tyto auta měli ještě ventilový rozvod SV. Tedy pokud někdo ví co to znamená. Československá armáda měla tyto auta nejvíce u raketového a protileteckého vojska. Auta byly kopií amerických náklaďáků z světové války a podrobeny modernizaci. Zajímavost na závěr. Pokud chtěl mechanit seřídit ventilové vůle, musel kromě kapot odmontovat i pravý přední blatník Auta měli beznínové motory s zimní spotřebou 28l/100km na nízkooktanový benzín.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist