![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
2 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
GP...150 kg, cca 230 koní, max. cca 350 na TT by to asi jelo 380
SBK ..162 kg, cca 220 koní, max. cca 340
Ty maximálky to je jen odhad co jedou na různých tratích viz Pedrosa nebo Biaggi.
Ve své podstatě "nejsou" ty motky nijak rozdílný, maj 2 kola...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
F1 se nedá srovnat vůbec s ničím!
JV píše: To Marex:Ty takový chytrý hoch ! Nemíchej jabka s hruškama, auta s motkama! Existuje nějaká "fylozofie" fyziky, že? Jak vůbec můžeš srovnat F1 s plechovým autem???
GP...150 kg, cca 230 koní, max. cca 350 na TT by to asi jelo 380
SBK ..162 kg, cca 220 koní, max. cca 340
Ty maximálky to je jen odhad co jedou na různých tratích viz Pedrosa nebo Biaggi.
Ve své podstatě "nejsou" ty motky nijak rozdílný, maj 2 kola...
F1 se nedá srovnat vůbec s ničím!
F1 je top čtyř kol.
MGP je top dvou kol.
Chápala? Tralala!?
Ty jsi přeci taky velmi chytrý a určitě víš, že fyzika se týká i dvou stop.
Pokud se bude MGP neustále zpomalovat pomocí tech. pravidel, je jasné, že je jiné třídy budou dohánět.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
JV píše: To Marex:Ty takový chytrý hoch ! Nemíchej jabka s hruškama, auta s motkama! Existuje nějaká "fylozofie" fyziky, že? Jak vůbec můžeš srovnat F1 s plechovým autem???
GP...150 kg, cca 230 koní, max. cca 350 na TT by to asi jelo 380
SBK ..162 kg, cca 220 koní, max. cca 340
Ty maximálky to je jen odhad co jedou na různých tratích viz Pedrosa nebo Biaggi.
Ve své podstatě "nejsou" ty motky nijak rozdílný, maj 2 kola...
F1 se nedá srovnat vůbec s ničím!
Ps: Hrušky s jabkama jsou náhodou výborná kombinace. Nastrouhat, zamíchat, lehce dosladit a děti i důchodci potom mají pevnou a pravidelnou stolici.