globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna pístu
21.2.2011 v 20:13
Zdravim, budu dávat preventivně novej píst na husku já to dělat nebudu ale chtěl bych vědět jestli musí motor ven z rámu nebo ne ?! díky za odpověd, budu to dávat do jedný dílny tak aby mě nelakovaly že musel motor ven a že na tom byla kupa prace však si rozumíme...

Uzavřeno 20.12.2011 v 13:47 uživatelem B.J.A.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu

22.2.2011 v 10:27 | Nahoru | #1
PetrS> myslim si ze tomu rozumim, na wr 360 jsem si delal go motoru sam... Ale kdyz koupim motorku ktera ma odpojenou pristrojovku a nema pocitac motohodin tak me reci ze a najeto 60 mth. Proste nestaci, chci vedet ze od ted ta motorka bude v cajku, proto ten pist budu menit... Jinak opravna do ktery to davam je good majitel jezdi motocross takze se v motorech vyzna...

(reakce na) Výměna pístu

22.2.2011 v 17:39 | Nahoru | #2

B.J.A. píše: PetrS> Ale kdyz koupim motorku ktera ma odpojenou pristrojovku a nema pocitac motohodin tak me reci ze a najeto 60 mth.Proste nestaci



no tak u tohohle případu to píst nezachrání... jak víš že není načlá ojnice, ložiska a ventily??

no zda je to nejnamáhanější věc těžko říct spíš bych to tipoval na spodek, právě ty ložiska...

samotnej píst je opravdu nesmysl pokud tam necháš ty starý věci,pokud není vyloženě vzhledově na vyhození tak bych ho tam taky nechal

píst samotnej asi motor nerozmlátí ani snad nemá jak, pokud tam spadne ventil nebo ložisko tak píst to už jenom dokončí pro klid svědomí to rozeber jak píše PetrS ale pokud to bude v cajku tak bych to neměnil, už jsem tu i někde četl že někteří na pístu mění jen kruhy...

Naposledy editováno 22.02.2011 17:44:21

(reakce na) Výměna pístu

22.2.2011 v 17:40 | Nahoru | #3

PetrS píše: Jinak pokud tomu rozumíš a dělal jsi si GO motoru, tak proč se na takovéto věci vůbec ptáš? Ti přece musí být jasné, že jde vyměnit píst bez vyndání motoru. 2T jsem nikdy rozdělanej neměl, ale troufám si tvrdit, že výměna pístu se na obou motorech provádí stejně : )



tak on 4T a 2T je něco trochu jinýho, u 2T máš 5 šroubů myslim sudnáš hlavu a válec a máš v podstatě hotovo... o místu mezi rámem a motorem 2T vs. 4T ani nemá cenu psát, třeba mě by se to v rámu dělalo blbě neříkám že by to možná nešlo ale je tam přístup jak k penězům, proto odstrojit motor a odšroubovat 4 šrouby navíc které ho drží k rámu je pohoda, motor vyndáš a můžeš si ho rozebírat třeba na stole u televize

Naposledy editováno 22.02.2011 17:44:36
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist