globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?
 
18.2.2011 v 09:55
Jiz podruhe jsem v tomto internetovem shopu zakoupil nejake drobnosti na moto. Poprve za nejakych 800 korun, nyni za cca 650.
Z peti polozek mi vsak jednu neposlali a nedali ani info proc a co bude dal. Jednalo se sice o prkotinu (eloxove cepicky na ventilek za 60 korun) ale to je snad jedno. Ja jsem je chtel.

- poslal jsem tedy e-mal s dotazem; zadna odpoved

- po tydnu jsem tedy volal na jejich "hotline"
Trvalo pul dne!!! nez to nekdo zvednul, ale nebyla to sympaticka slecna jako z obrazku na jejich webu, ale nejaky chlapecek. VYslechl si muj dotaz a konstatoval, ze zbozi mi neposlali protoze "asi" nebylo skladem. Ja rikam, skladem tenkrat v dobe objednavky bylo a skladem je i nyni!!!
Co mam ted jako delat, objednat znovu a u polozky za 60 korun platit 120 korun postovne??
On na to povida: ja nevim co ode mne chcete slyset?
Tak jsem mu dotaz zopakoval a on rekl neco ve smyslu "no a co jako ja s tim mam delat?"
Pochopil jsem, ze pres tohoto troubu se dal nedostanu a zavesil.

- poslal jsem druhy mejl, kde jsem popsal vyse uvedene; zadna odpoved

V mem pripade jde skutecne o prkotinu, ale jak se chovaji kdyz pujde o neco vic? Reklamaci, vraceni zbozi apod. Jsou to skutecne takovy amateri a s prominutim arogantni hovadka nebo mam jen smulu a normalne se to nestava?

(edit: 18.2.2011, 12:00hod)
Nevím jestli snad v důsledku tohoto vlákna, nicméně teď mi konečně přišlo mejlem toto vysvětlení, které zde dávám v plném znění:

...zboží s kódem FBLA02505 není skladem a nemůžeme Vám nyní potvrdit termín,
kdy by zboží mohlo být skladem.

Zboží se zobrazuje v e-shopu jako skladem, protože na prodejnách je
vystaveno a pokud zvolí zákazník volbu vyzvednutí v některé z našich
prodejen, tak si jej může zakoupit. Zboží ale nemáme ve skladu, ze kterého
expedujeme objednávky pro eshop.

Když některou z položek zboží nemáme skladem a v budoucnu ji opět
naskladníme, tak kontaktujeme zákazníka s tím, že mu zboží můžeme doposlat
zdarma (poštovné tedy nehradí).

Omlouváme se Vám za komplikace.

Děkuji a přeji hezký den

Ing. Boris Hegner
ředitel, jednatel



Naposledy editováno 18.02.2011 12:13:23

1 reakcí na tento příspěvek ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

18.2.2011 v 10:09 | Nahoru | #1
S eshopama to jde od desíti k pěti. Dneska už je doba taková, že eshopy jsou více využívané jak klasické kamenné shopy, a tak spravuje eshop každej takovej "No a co já s tím mám dělat?". Je to furt něco, pošlou ti něco jiného než si chtěl, nebo ti to nepošlou vůbec. A když už ti to pošlou, tak ti to dojde za 3týdny, přičemž garantují dodání do 3dnů. Prostě je to tak, že si chce každej urvat kousek z toho pomyslného eshop-koláče, jenže pak to tak dopadá.

Moja je úchyl na objednávání z netu, jednou jsou to boty, pak čelenky, trika, knížky... Každý týden je u nás pošťák minimálně 2x. A snad s každým druhým balíkem je něco v nepořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ForBikers - moto-prislusenstvi.cz. Amatéři?

18.2.2011 v 10:33 | Nahoru | #2
Švagr> Ne vsechny jsou spatne. Zatim mam napr. dobre zkusenosti s MEGAMOTO (gumy) a RD-Moto. Solidni jednani, ochota poradit ci vyjednat mnozstevni slevu.

demon90> Ja jsem potreboval bohuzel jeden artikel, co byl jen na tomto shopu. A vice mene proto, at neplatim postovne jen kvuli nemu jsem si navybiral jeste dalsi malickosti. Postovne 120 korun za bublinkovou obalku je celkem "masáž".

fvp> No tak to je v podstate to same. Je to normalni? Taky delam admina webshopu a proto vim, ze normalni to neni!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist