globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 ...
18.2.2011 v 07:44
Zdravím.Tak mě čeká prodej mé Kawy a rozhoduji se co pořídit potom.Chtěl bych nejlépe min.obsah 900.Teď mám v merku krásnou R1 rok 00 provoz 01 po 1majiteli.Chci se vás tedy optat na co tento ročník trpí.Zda není lepší počkat na něco jiného.Hodně jsem se tu dočetl a co vím tak nějak z doslechu,že Yamahy berou docela olej.jsem zvyklí z mé Kawy že si olej nevzala od výměny do výměny.Ještě se mi zamlouvá jedno GSXR1000 K2 ale tj jiná cenová relace(o 10tis.více)Dík za rozumné odpovědi.Jak je to moc hrozné s tím olejem u R1 a nebo počkat na K2?
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

R1 ...

18.2.2011 v 07:51 | Nahoru | #1
No R1 nebude brát olej jen pokud s ní budeš jezdit na těžkou rekreačku, jinak si ten olej vezme. Pár známejch jí má a na 1000km se ta spotřeba pohybuje od 0,4 litrů do cca 1l
Hele projel bych se na obou protože já osobně bych samozřejmě šel radši do K2 protože ta je fakt jinde ale někomu ta R1 sedí a musím říct že podle mě R1 karbec byla asi nejlepší R1 nebylo to takový uhlazený a for all jako dnes.

Naposledy editováno 18.02.2011 07:52:47

R1 ...

18.2.2011 v 07:52 | Nahoru | #2
Já tedy za sebe bych bral radši K2, protože je to suzuki Ale pokud bude ta R1 v dobrým stavu a nebude baštit 1l oilu na 100km (na 1000km už je to tak nějak norma Yamahy)tak budeš taky spokojenej...

R1 ...

18.2.2011 v 07:57 | Nahoru | #3
Je to kus od kusu, taky zalezi jak je vylitana u me to neni zadna hruza proste jednou za cas mrknu a kdyz je potreba tak doleju a je to. K2 je na tom lepe motorove i podvozkove, zkus si obe a uvidis sam ktera pro tebe bude ta lepsi =)

Naposledy editováno 18.02.2011 07:57:59

3 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 07:58 | Nahoru | #4
nevím jestli to není zakázaný ale je to tato.Jinak měřím 184cm tak by asi bylo lepší to K2 R1

R1 ...

18.2.2011 v 08:02 | Nahoru | #5
Na vysce zas tak nezalezi vlezes se v pohode na obe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 08:02 | Nahoru | #6
honza511> no takhle vypadá fakt voňavě

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 08:02 | Nahoru | #7
honza511> já měřím 187cm a pohoda jelo se mi na ní pěkně

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 08:05 | Nahoru | #8
GRASSEL> Nj dnes se na ní asi pojedu podívat.Tihle hoši fakt vozí krásný motorky.Kámoš od nich měl R6 a ted K4 a nemůže si je vynachválit přístupem atd.Vozí opravdu krásné stroje bez škrábanců.Dá se případně nějak řešit ten olej?jako dolévat na 1000km pomalu 0.5-1litr se mi moc nechce.1000km mám třeba nalítané za 3dny když se jdu projet

Naposledy editováno 18.02.2011 08:05:37

R1 ...

18.2.2011 v 08:15 | Nahoru | #9
Bráchovi YZF750R žralo jednu dobu i 0,5l na 100km a řešilo se to výměnou motoru a ten žral cca těch 0,5l na 1000km...

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 08:17 | Nahoru | #10
Zrani oleje u starsich R1 je spis vlastnost nez zavada kolem tech 0,5 na 1000 je to uplne bezny, nekdy se da spotreba trochu snizit vymenou gufer na ventilech jsou tam dost malinky a rychle odchazeji

Naposledy editováno 18.02.2011 08:24:02

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 08:18 | Nahoru | #11
neco malo si vezme proste vzdy =)

Naposledy editováno 18.02.2011 08:19:15

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 08:21 | Nahoru | #12
Litr oleje na 1000km? Na jakých R1 to tady všichni jezdili Jinak ta v inzerátu je taková voňavka, až to u 11 let staré mašiny je neuvěřitelný

R1 ...

18.2.2011 v 08:23 | Nahoru | #13
me bere cca 0,3 na 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 08:59 | Nahoru | #14
honza511> Z MOTOBIKES je vždy spokojenost! neváhal bych, Trskové ví, co vozí

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 09:02 | Nahoru | #15
tjn - 5 ventil má velice rád olej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:07 | Nahoru | #16
Roubi_R1> čekal jsem kdo zas příjde a řekne že jemu nebere ale prostě to tak je, nicméně jak říkám, někomu nebere skoro nic ale pokud za ní člověk fakt tahá tak si vezme a je to úplně běžný

2 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 09:16 | Nahoru | #17
měl jsem 98čku,04ku a ted 08čku a ani jedna olej nežrala a to jsem jezdil jak prase.na silnici jsem pod 250 nešel a kombinace s okruhovými dny.model 2000 je dobrá volba.jestli je zachovalá tak neváhej.budeš spokojenej.nevim proč furt Grassel preferuje k2 krom silnějšího motoru to je mrdka.design,brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:21 | Nahoru | #18

GRASSEL píše: Roubi_R1> čekal jsem kdo zas příjde a řekne že jemu nebere ale prostě to tak je, nicméně jak říkám, někomu nebere skoro nic ale pokud za ní člověk fakt tahá tak si vezme a je to úplně běžný



Ale já neříkám, že nebere. Bere si, na okruhu, při blbnutí v zatáčkách, když se za ní tahá. Při ostré palbě na dálnici. Prostě to tak je a litr oleje pod sedlem = nutnost. Ale že by si někdy vzala litr/1000km, nebo dokonce litr/500km, jak jsem se tu dočetl, to fakt ne. Mám R1 (2000) už pár sezón, ale s takovými extrémy jsem se ani na okruhu nesetkal. A kdo chce R1 do roku 2004, tak ať počítá se spotřebou oleje a nešťourá se v tom. Kdo vybírá mezi více značkama a jako hlavní "chybu" u Yamahy bere žraní oleje, tak ať si koupí tu, co ho nežere. A nebo, když chce R1 (jako jsem ji chtěl já), tak se naučí dolévat olej

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:26 | Nahoru | #19

Tomidlo píše: honza511> Z MOTOBIKES je vždy spokojenost! neváhal bych, Trskové ví, co vozí


Tak, tak - taky naprostá spokojenost - Suzku mám od nich...

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:27 | Nahoru | #20
technasia> Protože GRASSEL s ní byl spokojenej a na motor s ní dal i ty novější R1, prej mrdka co se týče brzd tak když se o ně staráš a dáváš dobrý desky tak fungujou dobře akorát vadne páčka z důvodu špatný pumpy. Jinak brzdy jsou dobrý a už v testech po uvedení si je chválili až na tu pumpu takže asi tak. Jel jsem taky na K1 která brzdila nahovno a i ta moje brzdila při koupi nahovno jenže se není čemu divit když na ty třmeny lidi serou

a vzhled se mi naopak líbí moc a víc než u tý R1

Naposledy editováno 18.02.2011 09:30:04

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:28 | Nahoru | #21
Roubi_R1> no vidíš, to jsem taky řekl že je to podle stylu jízdy

R1 ...

18.2.2011 v 09:30 | Nahoru | #22
nevim jestli jsem měl štěstí,ale mě fakt žádná olej nežrala.možná nepatrně,ale né žádných 0,5l na 1000km.tak litr na 6000km což je normál.celou dobu jsem jezdil Denicol 10w40 .až ted do závodáka leju Midland 10w50

R1 ...

18.2.2011 v 09:32 | Nahoru | #23
tak to asi vypadá že bych si měl pořídit domů sud oleje nj uvidíme odpoledne až se tam pojedu podívat.LAe taky si myslím že by v mtoobikesu nepřivezli žádnou vránu.znám pár lidí co od nich mají mašiny a spokojenost.Zatím na to moc nespěchám ale když už je taková nabídka tak to možná bude rychlá volba

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 09:37 | Nahoru | #24
Grassel.R1 2004 a vejš s Ká 2kou neuděláš.R1 2004- maji na zadnim kole poctivejch 160koní,proti 150 koní K2.R1 bude mít horší spodek,za to v otáčkách to je masakr.červený pole má na 12500 tam se gixero nechytá.otázkou je jestli na tý R1 nejel nějakej okurka proti takovýmu střelci jako jsi ty

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 09:39 | Nahoru | #25
Taky záleží na tom co se komu líbí.Já osobně nemusím to přední světlo na K1,K2.Ale jak říkám je to věc názoru a každýho jedince,tak raději doleju trochu oleje.Přeju ti dobrej kup.

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:43 | Nahoru | #26
technasia> letmáč z 50kmh do 280kmh ani náhodou motorky jsme si samozřejmě taky vyměnili. Potom ze 100kmh taky výtěz K1, sice už jen o kousek ale pořád vpředu. Takže tak. Ve vrchu to funguje, to sice jo ale že by to byl masakr si nemyslím, asi mám o masakru představu jinou třeba. Holt třeba díky tomu chcíplýmu spodku se zdá vršek masakr či co já vím ale mě to tak rozhodně nepřišlo. Třeba R1 02 ta zas má spodek jako kráva ale ztrácí ve vrchu.

A stejnou zkušenost ti potvrdí i další uživatelé, třeba meerecheck nebo flyer.......
Nemám potřebu tu kecat a je to pravda pravdoucí, tu motorku už nemám ale je to prostě známej fakt.

Naposledy editováno 18.02.2011 09:56:13

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 09:45 | Nahoru | #27

thomR1 píše: Taky záleží na tom co se komu líbí.Já osobně nemusím to přední světlo na K1,K2.Ale jak říkám je to věc názoru a každýho jedince,tak raději doleju trochu oleje.Přeju ti dobrej kup.



No to se mi právě líbí třeba, samozřejmě je to věc názorů ale líbí se mi i ta R1, ten design byl prostě nadčasovej. Co se týče K1 tak tam mě v základu sere to zadní světlo, to je jak pěst na oko...........fakt odpornost.

A už v roce 01-02 jsem z ní uchcával, ať už v základu nebo když na ní lítal David Jefferies v TT

Naposledy editováno 18.02.2011 09:46:13

(reakce na) R1 ...

18.2.2011 v 10:20 | Nahoru | #28
GRASSEL> viděl jsem pár sprintů Gsxr 1000 K2 vs R1 2004 a ta erjedna dostala pokaždý na prdel takže at si tu každej vykládá co chce já viděl co viděl a to mi na názor stačí

R1 ...

18.2.2011 v 10:30 | Nahoru | #29
Ještě chvíli budete hecovat s K2 a já se snad na tu Námahu ani nepojedu podívat

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

18.2.2011 v 10:31 | Nahoru | #30
osobně jsem s lehce poladěnou R1 98.udělal na sprintu 400m.K1,hayabusu i zx 12.jak řikám hodně záleží kdo na tom sedí.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 2 Dnes v 21:21 Blacky94
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35301 Dnes v 20:23 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist