Zdravim taky neco povim, sezona nam endůrákům zacina
Jestli mas 50 tisic, tak vubec nepremejslej nad 4T. presne jak ti tady psali hned do toho dost zalitnes. Navic je pravda ze 2T te nauci jezdit, protoze to dole "nejede" tak to musis otvirat aby to jelo a pak uz to ponekud leti
takze ti nic jinyho nezbyva nez tomu davat, ted mluvim hlavne o mx kroskach, ne o enduru, enduro ma ten spodek o dost lepsi, i kdyz nevim jak na 125. Sam sem po 3. 4T (wrf 450 08) presedlal na 300 EXC 08, koupil za dobry peniz nasypal "povinou desitku" a dneska sem se byl projet, a rikam ti ze 2T je ohen, poradna zabavka, 4T je pohodlnejsi, brzdi s kopce, postupnej nastup vykonu hned od spoda, ale zase udrzba (ktera se kompenzuje ve spotrebe a oleji) a taky tezsi vaha, coz je pro lesni jezdeni urcite horsi.. Kamarad, co ma hodne najezdino, ted koupil kx 125, vyborna motorka, rok 04, go motoru a novy plasty a polepy, ale to bylo cely, v haji podvozek, retezka, celkove byla zasla, po invcestici 8tisic! ta motorka vypadala jak kdyz vyjede z tovarny, nechal i napiskovat ram.. radim ti, ber 2T, ne enduro, ale kros sice bez TP, ten stejnak je k nicemu, ale je vetsi vyber, a soustred se na kx 125 (od roku 03), yz 125 (od roku 2001, nebo 05 - ma hlin. ram) kup v co nej stavu, stejnak nasypes, ale do 40 se vejdes a 10 zbyde na hadry.. a ver mi ze 125 ostra motokros jede trosku jinak 125 dt