2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
využívající v Kohoutkách i ten vydlážděný okraj trati,je některý z Italů na jednoválci Aer-
macchi, dvouválci Linto, či dokonce "božský" Ago na MV ... No a k tomu třetímu záběru
nájezdu do prvního Kohoutovického esíčka jen tolik,že přesně v místě,kde je zachycen ten
jezdec uprostřed,jsem v r.1965 "šel k zemi"na naftě,nabryndané z přeplněné nádrže nejspíš
nějakýho náklaďáku Doklouzali jsme,já a moje Jawa 250Panel ,na okraj tehdy dláž-
děné silnice a urychleně jsem zvedl Jawičku, aby kyselina z baterky neponičila chrom výfu-
ků-doutníků, na kterých jsem si hodně zakládal , ač teď už s pravým poškrábaným
Jen jsme byli ve vertikální poloze, jela v protisměru "tajná zbraň Varšavské smlouvy" -
Praga V3S Řekl jsem si tenkrát - máš "další narozeniny",protože kdybys po Masecu
(tenkrát 17,8 km), jel pomaleji a do Kohoutek dojel o fous později,pod tou Vejtřaskou by
určitě "dobře nebylo" ...
Naposledy editováno 08.10.2014 11:09:46
IvanDvoutakťák píše: Mladší pamětníci mně opraví,nebo poznají (i bez pohledu na výfuky), zdali ten jezdec,
využívající v Kohoutkách i ten vydlážděný okraj trati,je některý z Italů na jednoválci Aer-
macchi, dvouválci Linto, či dokonce "božský" Ago na MV ... No a k tomu třetímu záběru
nájezdu do prvního Kohoutovického esíčka jen tolik,že přesně v místě,kde je zachycen ten
jezdec uprostřed,jsem v r.1965 "šel k zemi"na naftě,nabryndané z přeplněné nádrže nejspíš
nějakýho náklaďáku Doklouzali jsme,já a moje Jawa 250Panel ,na okraj tehdy dláž-
děné silnice a urychleně jsem zvedl Jawičku, aby kyselina z baterky neponičila chrom výfu-
ků-doutníků, na kterých jsem si hodně zakládal , ač teď už s pravým poškrábaným
Jen jsme byli ve vertikální poloze, jela v protisměru "tajná zbraň Varšavské smlouvy" -
Praga V3S Řekl jsem si tenkrát - máš "další narozeniny",protože kdybys po Masecu
(tenkrát 17,8 km), jel pomaleji a do Kohoutek dojel o fous později,pod tou Vejtřaskou by
určitě "dobře nebylo" ...
Chtěl bych se tady zmínit o jak píšeš....."tajná zbraň Varšavské smlouvy" - Praga V3S. Ona totiž "prababička Vétřeska" byla nepostradatelnou součástí i letošní GP ČR v Brně Vlastně vše co se pohybovalo po Masecu balo pro nás co do materiálu tak i ovládání takzvaně v "kosmické oblasti", V3Ska s mechanickým ovládáním byla připravena také splnit svůj úkol - vysát senkrůňu?
HÁDANKA - vite, na kterém místě "prababička" stojí?
P.S. Ještě k té "tajné zbrani". V roce 99, kdy NATO napadlo Jugošku, amíci oddalovali vyslání Apačů, pže právě V3S s protiletadlovými kulomety byly pro ně největší nebezpečí. Totiž nepoužívaj žádnou elektroniku a jiné vymoženosti a tím pádem se staly pro všechny ty radary a antiradary "neviditelné" Na druhou stranu, myslím, že jugošům se podařilo sestřelit jen jedno letadlo a zrovna to "neviditelné" (F-117??)
Naposledy editováno 08.10.2014 20:43:28