2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili
DevilZXR píše: Motorky, že jsou dnes jen pro bohaté ? Tak to bejvááávalo. Pravě že dneska si můžeš pojezdit doslova za pár šupů. Když já začínal, tak když jsem po několika brigádách v ruce šmudlal nějakejch 50000kč, tak vlastně nebylo co koupit, do těch padesáti se dali koupit jen totální vraždy, u kterých člověka čekaly jen další výdaje za poruchy... Dneska když jsem viděl jakou pěknou GSXR1100 koupil kámoš za 25000 kč, nebo CBR900RR za 40000kč a stačilo jen seštelovat, dat tam spotřebák a pak jen hroooomada parádního ježdění ! Závidim těm, kteří dnes začínaj, maj hrozně moc na výběr a to je paráda, kež by to bylo před 12ti lety.
jj je to tak, jeste pred tak 6 lety byly ceny uplne jinde nez dneska a za 40-50tis se daly koupit veci typu VF1000F jezdeny v CR a dobity. Pak padla mez 8let na ojetiny a ceny vsech motorek tak neskutecne padly, ze dneska uz ani zacinajici pokud nemaji penize, nezacinaji na jawach, ale koupi ojetyho zapadaka v dobry kondici.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Další kamarádi skončili
DevilZXR píše: Motorky, že jsou dnes jen pro bohaté ? Tak to bejvááávalo. Pravě že dneska si můžeš pojezdit doslova za pár šupů. Když já začínal, tak když jsem po několika brigádách v ruce šmudlal nějakejch 50000kč, tak vlastně nebylo co koupit, do těch padesáti se dali koupit jen totální vraždy, u kterých člověka čekaly jen další výdaje za poruchy... Dneska když jsem viděl jakou pěknou GSXR1100 koupil kámoš za 25000 kč, nebo CBR900RR za 40000kč a stačilo jen seštelovat, dat tam spotřebák a pak jen hroooomada parádního ježdění ! Závidim těm, kteří dnes začínaj, maj hrozně moc na výběr a to je paráda, kež by to bylo před 12ti lety.
Nejen, že do 50 litrů byly jen naprosté vraždy, ale navíc to v té době byly mnohem větší prachy, než dnes. Taky jsem v té době začínal. Kejvačka tehdy nebyla cenněný veterán, ale nejlevnější motorka na trhu pro začátečníky. Novější Jawa 350 byla tehdy slušná motorka - obdoba dnešních šestek Hornetů, SV650 a CBR600 - na třindách tehdy jezdilo nejvíce motorkářů.
Já te doby naopak vůbec nelituji. Jednak jsem zažil tu atmosféru, kdy byl každý motorkář bratr a jednak ty zážitky na těch nedokonalých strojích, které si každý budoval od šroubku.
To už dnes nikdo nezažije. Kdejaký frajírek si kupuje novou motorku jako mobila - se stejným zájmem a ze stejných důvodů. Dříve, když jsem tankoval a na benzínku přijela další motorka, což se stávalo vzácně, bylo to přátelské setkání, které potěšilo. Když se mi to stane dnes, vůbec mě ten člověk s motorkou nezajímá, je to jako by přijelo další auto.