paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Další kamarádi skončili

15.2.2011 v 08:25
Psal jsem o tom nedávno a teď s motorkou skončil kamarád z naší party a další se taky chystá motorku prodat. Většinou se vymlouvají na manželky, že s nimi nechtějí jezdit, ale spíše si myslím, že je to už "pustilo". Byla to holt před 4 lety módní vlna, motorku si "musel" koupit každý a takhle to dopadá. Mám jenom obavy, že skončí další kamoš, protože ani jeho manželka se na motorce necítí tak pohodlně jako v autě. Vím, že další motorkáři dorůstají, ale naše parta se prakticky rozpadla. Naopak vím o klukovi, který prodal motorku, protože musel koupit byt. Je mi ho líto, protože stále sleduje trh s motorkama, občas si přijde o motorkách aspoň popovídat, zbytečně se rajcuje. Je mu jasné, že si pár let nezajezdí a právě on i jeho paní byli do motorky blázni.

15.2.2011 v 17:34 | Nahoru | #61

mm-art-airbrush píše: Njn, není "motorkář" jako MOTORKÁŘ.
Kdybych se měl řídit dle toho, kdo z kamarádů motorku má , kdo nemá, kdo jakou , jak se k tomu chová a jak jezdí... tak jsem skončil už před 10ti lety. Já motorky miluju a okolí mě nezajímá. Žena to respektuje, s tim si mě vybrala.

jo tak takhle to mám doma taky))

15.2.2011 v 17:46 | Nahoru | #62

Miky1300 píše: ALe musím říct, slyšet od ženské buď já nebo motorka, tak je z ní ve vteřině bejvalka.Buď mě má ráda s mašinou, nebo ať jde.

Já to svojí říkám furt. Motorka na první místě, pak dlouho nic, pak ty, a pak fotbal. Když jsem jí to říkal poprvé, tak na mě hodila pohled vraha . Říkám jí: "Co se vztekáš? Ještě nedávno jsi byla až na třetím místě, tak buď ráda "

Ale pravdu díš, jakmile ženská začne žárlit na motorku, tak se s ní nemám o čem bavit.

15.2.2011 v 17:46 | Nahoru | #63
malčus77> Asi tak nějak. Já to vyřešil tak že jezdím s ženou sám. Nemusím na nikoho brát ohledy a tím pádem i nikdo na mě.

15.2.2011 v 17:48 | Nahoru | #64
kvůli ženský (přitelkyni) bych se motorky nevzdal
kvůli manželce možná
kvůli dítěti bych se motorky nevzdal (jen kdyby dala manželka ultimátum že mě oba opustí)
kvůli jinýmu (třeba většímu) autu bych se motorky nevzdal
kvůli bydleni ve vlastním bych se asi vzdal ,ale těch 80-150tis za který se dneska motorky prodávaj bych si vzal radši vetší hypotéku

15.2.2011 v 17:51 | Nahoru | #65

Danielos píše: Jestli prodají motorku když nemusí, tak moc motorkáři nejsou a fertig.

Celé to číst nebudu, na to jako ženatý s dítětem nemám čas Ale Danielos to vystihl naprosto přesně.

Že manželka nechce, že je dítě, že není čas, to jsou výmluvy, spíše se mu nechce. A když se mu nechce, tak ať nejezdí Že nejsou peníze? I jawka stačí..

15.2.2011 v 17:52 | Nahoru | #66

Cooker píše: Nevím, já střídám Busu, ZZRko a třindu a problém mi to nedělá

Přesně tak Třindy bych se nevzdal

15.2.2011 v 17:54 | Nahoru | #67

dareckov píše: Pokud někdo řekne, že musí moto pryč kvůli ženské, tak se nezlobte, to se takový chudák pak ani doma bez zeptání nevyčůrá asi, a není u mě chlap

mas recht,zalezi jak to je.jestli opravdu tak ze holka mu to vycita a nebo ze proste ma chlap jine priority a tak se prizpusobi. ale nedokazu si predstavit semetriku ktera by hucela at se toho zbavi...

15.2.2011 v 17:57 | Nahoru | #68
Kdo chce, hleda zpusoby, kdo nechce, hleda duvody, zivot je otazka priorit

15.2.2011 v 18:00 | Nahoru | #69
Hmm, vzpomenu si rád na dobu kolem roku 96-2000, kdy jsme měli v K. Varech a okolí Jawa klan. Na jednu vyjížďku se nás jednou sešlo až 22 Jawic 350. Doba s čerstvým řidičákem na mašinu, bez mobilních telefonů, kdy domluva ještě platila. Na třindách si byli všichni rovní, jelo to všem zhruba stejně a byla spousta srandy. Pak se začly kupovat velký motorky a po Jawicích nikdo ani nevzdech, to byl první odliv lidí. Na velkých se pak někteří nevrátili z vyjížděk a jiní je prodali. V podstatě nikdo s kým jezdim už nepochází ze starých dob třiapůlí... je to věčnej koloběh.

15.2.2011 v 18:20 | Nahoru | #70
....mam to stesti ze jsem svoji zenskou k motorkam strhl a chytlo ji to samotnou...jinak jak rikate pred par lety to byl hit kdo nemel motorku jako by nebyl a tak si poridilo spoustu lidi silne stroje...namaje pred tim zkusenost s pionyrem a pak to vidime v televizi jak to konci......

15.2.2011 v 18:28 | Nahoru | #71

jj a doma má většinou paní učitelku ze ZŠ, která se ho před jídlem ptá, jestli si umyl ruce

2 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili

15.2.2011 v 18:31 | Nahoru | #72
za sebe musim rict, ze na motorce jezdim od 5 let, vystridal jsem par motorek, veskere penize a a energii daval do motorek a nic jineho me tak v zivote nenaplnuje, ale jsem na tom stejne jako tvoji kamaradi... s pritelkyni jsme se dohodli (a myslim ze to je rozumna dohoda), ze az budem mit dite, taky motorka pujde z domu. A na "stara kolena" az pak odroste(ou) poridime nejakeho choprika, endurko... asi bych neprezil ze bych nekde lezel zmrzaceny a mel male dite...

15.2.2011 v 18:42 | Nahoru | #73
sooky> pěkně Ti to narýsovala

15.2.2011 v 19:03 | Nahoru | #74
Motorku jsem měl vždy, ale když jsem začal stavět barák, prodal jsem b12 z roku 99 za 100 litrů a narval to hned do základů. No a teď, 5 let poté, jsem za stejných 100 litrů koupil b12 novou z roku 2007. Během stavby bych na to neměl čas a jen by mi stárla v garáži... Takže myslím, že dobrý kauf a taky řešení... Ale o penězích to moc není, během stavby je těch sto litrů fakt slina

15.2.2011 v 19:11 | Nahoru | #75

dewwil píše: Moje mladá, když jsem prodával Banditka 12tku tak ho obrečela, hned druhej den jsem přitáhl domů Tele a ze začátku se jí nelíbilo, pak jsme se jeli projet a bylo to OK, teď když se jen ze srandy zmíním, že bych Tele prodal tak se mnou 2 dny nemluví a to si nežijem nějak nad poměry a prachy by jsme potřebovali jako každej...
Prostě jakou holku si vybereš takovou máš(jo a na vyjížďkách občas platí fuell a žrádýlko)

ty voe ,ale taky si už nepamatuju kdy jsi s nama jel..a "peněženku" nechal doma

15.2.2011 v 19:26 | Nahoru | #76
Buď je člověk srdcař, nebo to má jen jako modní doplněk. Kamarádů co se toho zbavujou bych nelitoval. Pokud vás spojovalo jen to ježdění, nejsou to kamarádi, ale max. známí. Jezdím nejradši sám, člověk si určuje svoje tempo a jede si jak chce. Ježdění v partě je buď děsně pomalý, nebo o život. Málokdy se sejdou lidi se stejnejma mašinama, takže je v partě vždycky někdo, kdo za to musí tahat jak čert, aby ostatním stačil a zase na druhou stranu někdo, kdo jede pomalu na volnoběh :) Jasný, každýho baví něco jinýho. Ale buď rád, že se kámošové někde nerozstřelili. Pořád mají šanci se k tomu vrátit. A člověk snad jezdí hlavně pro sebe, ne pro ostatní, ne?

15.2.2011 v 19:34 | Nahoru | #77

rrss píše: Duritio - neuvěřitelné, parádní.
Ostatní by si z toho mohli vzít příklad, jsou i lidi, pro které motorka není jediným koníčkem. Až budete mít i jiné koníčky než motorky, pochopíte. Já mám vždy jedno desetiletí s motorkami a pak jedno bez - konkrétně 13-22 "s", 23-32 "bez", teď se to zas pomalu překlapuje na to "bez" - posledních 5 let ale bylo 15 tisíc ročně na mašině, od dubna do prosince, ve větru, dešti, sněžení

Nevím, proč máš dojem, že ostatní lidé nemají další koníčky....

15.2.2011 v 19:48 | Nahoru | #78
fisch.badger> tak nějak akorát, že u mě to byly dohady s opačným pohlavím, nevím, co tenkrát řešil, když věděl, že u mě dycky zvítězí motorky

15.2.2011 v 20:03 | Nahoru | #79
Nevím, jestli se můžu ve svém věku řadit mezi "skutečné" motorkáře, ale první motorku jsem si složil ve 14 z dílů v krabici (Jawa pařez, který mám dodnes ve sklepě), v 16 jsem naspořil na první dvácu a v 18 pořídil šestkovou Ninju z vlastních peněz. Spousta známých (a především máti) si klepe na čelo, proč jsem nezainvestoval do auta, ale mě to prostě v autě nebaví . Mám v okolí několik kámošů (shodou náhod taky se šestkovýma Ninjama), se kterýma pravidelně jezdím, ale bohužel mám i několik známých, co ježdění na moto zabalili, protože se jim někdo z okolí zabil/zmrzačil. Sám jsem se před koupí rozhodoval, jestli do toho jít, protože se mi týden před koupí zmrzačil kamarád a dodneška je upoutaný na lůžku . Myslím na něj kdykoliv usedám za řídítka a jezdím s vědomím toho, že to k motorkám bohužel patří a né vždy tomu může člověk rozumnou jízdou a předvídavostí zabránit...každopádně všem přeju do nové sezony spoustu šťastných kiláků bez nehod . Žijem jen jednou, tak proč né v jedné stopě?!

15.2.2011 v 20:27 | Nahoru | #80
Mazy>Člověk může na motorce přijít k úrazu jedna dvě, to jo... Prostě to chce všechno dělat s rozumem a doufat v trochu toho štěstí. Mně se třeba zabil kamarád ve Francii, na lyžích při pohodový dovolený. A taky jsem kvůli tomu lyží nenechal, jen jsem zpomalil a snažím se o krásně vyjetý oblouk víc než o to, jak rychle budu dole...

15.2.2011 v 20:29 | Nahoru | #81
Na motorce je stejně vždy nejlépe člověku samotnému

15.2.2011 v 20:34 | Nahoru | #82
Repulsion> solo bez baťůžku jo, ale nejradši ve skupině 2-3 motorek

15.2.2011 v 20:48 | Nahoru | #83

Delta píše: Repulsion> solo bez baťůžku jo, ale nejradši ve skupině 2-3 motorek

Já jezdím nejraději sám. Ve skupině jen endurko

15.2.2011 v 20:53 | Nahoru | #84

Delta píše: sooky> pěkně Ti to narýsovala

trošičku

15.2.2011 v 21:21 | Nahoru | #85
je pravda ze zabit se clovek muze i na kole...proste to chce jen obcas pouzivat hlavu a mit taky trochu toho stesti...

3 reakcí na tento příspěvek Další kamarádi skončili

15.2.2011 v 21:21 | Nahoru | #86

15.2.2011 v 21:27 | Nahoru | #87
Lazyfucker>

15.2.2011 v 21:32 | Nahoru | #88

15.2.2011 v 22:24 | Nahoru | #89
Jo to byly časy, kdy nás jezdila banda, to už je všechno v hajzlu.. A komu zbyla motorka, ten vyrazí 3krát za rok objet město, jinak nemaj čas, bojej se nebo jim motorky už nic neřikaj. A nový bikeři nějak nejsou. Třeba před 10ti lety tady v Rakovníku jezdilo mraky motorek, silnice a tak, jezdili tu různý party, scházeli sme se na benzínkách i přes 10 motorek. Městem se často nesl řev výtáčené motorky... Poslední dobou to tady je ale mrtvý, silniční mota žádný, akorát po lesích pár pitů a endur.. Jinak NIC. Podle mě je to dost díky situaci v týhle banánový republice. Lidi nemaj prachy, tk seděj doma a ty, co prachy maj, tk maj enduro a jezděj v lese, protože po českých silnicích s motorkou, to je jen utrpení a zoufalství... Díry o hloubce až 15cm, záplatování "lopatou"(viděl sem a nevěřil...) a podobný kulišárny... je to xindl...

15.2.2011 v 22:28 | Nahoru | #90
Lazyfucker> Tak pod to se podepíšu